واردات ماشین آلات خط تولید لیوان کاغذی
واردات ماشین آلات خط تولید لیوان کاغذی
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات ماشین آلات خط تولید لیوان کاغذی

واردات ماشین آلات خط تولید لیوان کاغذی طبق قوانین و مقررات گمرکی از تمامی گمرکات کشور توسط شخص بازرگان یا شرکت بازرگانی انجام می گیرد.

در این مقاله قصد داریم شما را با واردات ماشین آلات خط تولید لیوان کاغذی آشنا کنیم و به توضیح قوانین و شرایطی که در روند ترخیص آن انجام می گیرد، بپردازیم، پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

از خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان ، ترخیص انواع ماشین آلات خطوط تولید شامل ماشین آلات خط تولید لیوان کاغذی، واردات و ترخیص انواع ماشین آلات بسته‌بندی مانند ماشین آلات بسته بندی چای و … می باشد. در این مطلب، ما به صورت اختصاصی درباره واردات ماشین آلات خط تولید لیوان‌کاغذی صحبت خواهیم کرد.ماشین_آلات_لیوان_یکبار_مصرف

واردات ماشین آلات خط تولید لیوان کاغذی

 

امروزه دربین تجارت های بین المللی، کالاهای بسیاری از صنایع مختلف وارد کشور ایران می شوند که یا مستقیما به دست مصرف کننده می رسد یا دستگاه ها و ماشین آلاتی هستند که برای خط تولید کارخانه های بزرگ تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند.

از جمله دستگاه ها و ماشین آلاتی که وارد کشور می شوند، ماشین آلات خط تولید لیوان کاغذی است که از کشورهای آسیایی ( چین، کره ) و کشورهای اروپایی وارد می شود.

معمولا تجارت و واردات ماشین آلات خط تولید لیوان کاغذ مشمول شرایط خاصی نیست و واردات آن ها مجاز می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد واردات و ترخیص این ماشین آلات و همچنین ترخیص ارزان با پرشین تجارت دوان می توانید با مشاوران و کارشناسان ترخیص کار شرکت بازرگانی پرشین تجارت دوان ارتباط برقرار کنید.

تعرفه گمرکی تعرفه گمرکی ترخیص ماشین آلات خط تولید لیوان کاغذی

 

دستگاه های خط تولید لیوان کاغذی شامل دستگاه های یکبار مصرف هستند که کد تعرفه گمرکی که برای ترخیص دستگاه های خط تولید لیوان کاغذی در نظر گرفته اند در ردیف 84413000 می باشد.

هم چنین مطابق با کتاب مقررات صادرات و واردات وزارت بازرگانی، شماره تعرفه گمرکی 482360 تحت عنوان لیوان، بشقاب، پیاله، سینی و دیگر اشیاء همانند آن از نوع کاغذ نتیجه گیری شده است.

ارزان-ترین-نرخ-حمل شرایط واردات ماشین آلات خط تولید لیوان کاغذی

 

همانطور که در بالا ذکر شد، برای ورود ماشین آلات خط تولید لیوان کاغذی شرایط خاصی اعمال نشده است و تنها حقوق ورودی در مورد این کالا لازم است پرداخت گردد که معادل 35 درصد است.

 

دستگاه تولید لیوان کاغذی چیست؟  

 

دستگاه ها و ماشین آلات خط تولید لیوان کاغذی در انواع مختلف سرعت بالا، پایین و متوسط طراحی و تولید می شوند که در هر دقیقه مقدار مشخصی از لیوان کاغذی را تولید می کنند.

ماشین آلات خط تولید لیوان کاغذی با برق تک فاز و سه فاز می توانند شروع به تولید لیوان کاغذی در فضایی با ابعاد 30 الی 40 متر مربع  کنند که از ابعاد و اندازه های مختلفی برخوردار هستند و برای نمونه می توان به طول: 2.5 متر، عرض 1.5 متر و ارتفاع  حدود 1.8 اشاره کرد.

 

کاربرد لیوان کاغذی

 

لیوان کاغذی به عنوان ظرف یکبار مصرف از ارجحیت بالاتری به دلیل استحکام بالا نسبت به نوع لیوان پلاستیکی برخوردار است و برای بستنی ها، نوشیدنی ها، ژله ها، کاکائوها، مارمالاد، فرنچ فرایز و… مورد استفاده قرار می گیرد.

 

اجزای اصلی تشکیل دهنده ماشین آلات خط تولید لیوان کاغذی

 

از اجزای تشکیل دهنده ماشین آلات خط تولید لیوان کاغذی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • نگهدارنده کاغذ (استروک) لیوان کاغذی
  • حرارت دهنده اولیه استروک لیوان
  • قالب لیوان کاغذی
  • پانچ کن کف لیوان کاغذی
  • قسمت دوخت کف لیوان
  • فر دهانه لیوان کاغذی

 

ارتباط با کارشناسان بازرگانی پرشین تجارت دوان

 

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان به عنوان ترخیص کار رسمی گمرک در زمینه واردات و ترخیص انواع کالاها در صنایع مختلف به صورت تخصصی آماده همکاری با تجار و واحدهای تولیدی محترم می باشند و با انجام مراحل قانونی و گمرکی زیر، توانسته است نظر و اعتماد مشتریان خود را جلب کند:

  • ارائه مشاوره تخصصی در رابطه با ترخیص کالا های وارداتی و شناخت بازار تولید کننده
  • اخذ ثبت سفارش کالا و امور گمرکی
  • ترخیص کالاها و ماشین آلات ( خط تولید و ماشین های سنگین راهسازی و…)
  • اخذ مجوز ترخیص کالا های گونان از گمرکات کشور و حواله ارزی
به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-3-6
0 1738

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ