واردات ماشین آلات داروسازی
واردات ماشین آلات داروسازی
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات ماشین آلات داروسازی

واردات ماشین آلات دارو سازی از سری وارداتی است که در صورتی که مراحل واردات به خوبی پشت سر گذاشته شود دارای سودآوری زیادی است و می تواند باعث شود که تجار سود زیادی به دست بیاورد.

 

واردات-و-ترخیص-ماشین-آلات-داروسازی

 

واردات و ترخیص ماشین آلات داروسازی

 

ترخیص ماشین آلات دارو سازی باعث می شود که بخش زیادی از نیاز داروسازان برای ساخت دارو برطرف شود. واردات ماشین آلات دارو سازی از کشورهای دیگر می تواند یک تجارت پر سود به حساب بیاید. شرکت های دارو سازی به علت حساس بودن خطوط نمی توانند به تولید کنندگان داخلی اعتماد کنند و به این دلیل بیشتر تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز خود برای تولید دارو را از کشورهای دیگر تهیه می کنند.

برای واردات ماشین آلات دارو سازی می توانید  از شرکت های بازرگانی هم چون شرکت پرشین تجارت دوان برای این کار کمک بگیرید و مراحل واردات کالاهای خود را به آن ها بسپارید. شما می توانید این تجهیزات را به شرکت پرشین تجارت سفارش بدهید و دستگاه ها را با کیفیت بالا و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

 

ماشین آلات دارو سازی

 

ماشین آلات داروسازی دارای طیف بسیار زیادی هستند که در از آن ها برای تولید داروهای گوناگون استفاده می شود و این تجهیزات را برای تولید داروهای مایع، مواد آرایشی و بهداشتی، کپسول، انواعی از قرص ها و …. خریداری می کنند. تقریبا 80 درصد از ماشین آلات دارو سازی را از کشورهای دیگر وارد می کنند.

جهت واردات ماشین آلات دارو سازی ، این ماشین آلات انوع مختلفی دارند، شامل:

 

دستگاه پر کن کپسول

 

دستگاه کپسول فیلینگ از سری دستگاه های است که از آن ها در صنایع دارویی استفاده می کنند. این دستگاه از سری دستگاه های مکانیکی هستند که از آن ها در پر کردن پودر و.. در کپسول های خالی استفاده می کنند. دستگاه پر کن کپسول در انواع مختلف اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی در بازار موجود هستند.

 

دستگاه تبلت پرس

 

این دستگاه برای صنایع دارو سازی بسیار اهمیت دارد و یک دستگاه بسیار مفید به حساب می آید. دستگاه پرس قرص با نام های مختلفی مانند تبلت پرس، تبلت ماشین، فشرده سازی قرص و …. شناخته شده است این ماشین آلات دارای انواع مختلفی هستند و انتخاب این دستگاه به عواملی مانند سرعات تولید، میزان چسبندگی مواد، شکل و ابعاد قرص و … بستگی دارد.

 

ماشین آلات بسته بندی دارو

 

ماشین آلات بسته بندی دارو از سری ماشین آلاتی هستند که در تمامی خطوط تولید دارو مورد استفاده قرار می گیرند. دارو از سری چیزهای است که به طور مستقیم با سلامت افراد سر و کار دارد به این علت بسته بندی دارو دارای اهمیت زیادی است و بسته بندی دارو باید به شکلی باشد که از محصول حفاظت شود و از کیفیت دارو چیزی کم نشود.

 

انواع بسته بندی داروفویل

 

  • پلاستیک : از بسته بندی های پلاستیکی بسیار راحت قابل شکل پذیری هستند و از آن ها برای نگهداری و محافظت دارو استفاده می کنند.
  • ورق قرص و کپسول: نوعی پلاستیک است که دارو در آن بسته بندی می شود و از کیفیت دارو چیزی کم نمی شود.
  • شیشه: شیشه از سری بسته بندی است که واکنشی با مواد شیمیایی ندارد و هیچ گونه تغییری در بو و طعم دارو به وجود نمی آورد به این علت ظرف های شیشه ای برای بسته بندی دارو بسیار مناسب هستند.
  • فویل : در صنایع دارویی و غذایی به صورت گسترده از این بسته بندی استفاده می شود چون فویل در برابر تور، اکسیژن، باکتری و … مقاوم می باشد.
  • بسته بندی انعطاف پذیر: این نوع بسته بندی دارای مواد غیر سخت و تمام مواد می باشد.
خدمات شرکت پرشین تجارت دوان

 

  • ترخیص آنتی بیوتیک ها
  • واردات انواع دارو و مواد غذایی
  • واردات دارو از گمرک بندر عباس
  • واردات اسپلیتر
  • واردات انواع داروها
  • واردات پنی سیلین ها
  • واردات تتراسایکیلین ها
  • ترخیص ماشین آلات بسته بندی
  • واردات و ترخیص ماشین آلات بسته بندی صابون
  • ترخیص ماشین آلان بسته بندی میوه
  • واردات و ترخیص ماشین آلات راه سازی
قیمت ماشین آلات دارو سازی

 

ماشین آلات دارو سازی از سری تجهیزاتی هستند که از آن ها در تولید دارو مانند پر کردن قرص و کپسول و شربت و…. استفاده می شود. در تولید و ساخت این ماشین آلات نهایت دقت و توجه به کار گرفته می شود و با استفاده از این ماشین آلات معمولا دارو از آلوده شدن دور می ماند.

با استفاده از این دستگاه ها استفاده از نیروی انسانی به حداقل خود می رسد به گونه ای که این دستگاه ها به صورت اتوماتیک کار خود را انجام می دهند و بسته بندی دستگاه بسیار تمیز انجام می شود.

معمولا قیمت این دستگاه ها متغییر است و به یک سری عوامل بستگی دارد یکی از مهم ترین فاکتورهای که در قیمت این دستگاه ها تاثیر دارد قابلیت و نحوه عملکرد آن ها به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می باشد.

یکی دیگر از عواملی که در قیمت این دستگاه ها دخالت دارد قدرت دستگاه در تولید و بسته بندی دارو است که می تواند در یک مدت زمان مشخص داروها تولید و یا بسته بندی کند که در قیمت این ماشین ها تاثیر دارد.

معمولا ماشین آلات دارو سازی به برند خارجی تعلق دارد و وارداتی هستند به این علت نام و میزان اعتبار این دستگاه ها بر قیمت آن ها  بستگی دارد.

 

خرید ماشین آلات دارو سازی

 

ماشین آلات دارو سازی در انواع مختلف تولید می شوند و در مدل های خود دارای تفاوت های هستند به این علت بهتر است برای خرید این ماشین ها از کارشناسان حرفه ای کمک بگیرید و با مشورت با آن ها می توانیدیک ماشین با ظرفیت مناسب برای تولید دارو تهیه نماید.

 

مراحل واردات ماشین آلات دارو سازی

 

مراحل واردات ماشین آلات دارو سازی دارای مراحل زیادی است که برخیاز آن ها را برای شما توضیح می دهیم:

 

پیدا کردن کشور تولید کننده

 

برای واردات باید در ابتدا کشور تامین کننده را انتخاب کنید و بر اساس کیفیت و قیمت کالا ها یکی از تامین کننده مناسب  را انتخاب نماید. برای پیدا کردن تامین کننده ها می توانید از شرکت های بازرگانی کمک بگیرید و یا با سپردن واردات به آن ها پیدا کردن تامین کننده را به آن ها بسپارید.

 

بررسی کیفیت کالاها

 

بعد از این که یک کشور تامین کننده خوب پیدا کردید نوبت به بررسی کیفیت ماشین آلات می رسد و باید از کیفیت و اصالت کالا اطمینان پیدا کنید و اگر از کیفیت مشخصات فنی و اصالت کالا اطمینان پیدا کردید می توانید دیگر مراحل را انجام دهید.

 

ارسال پروفرما

 

از دیگر مراحل واردات ارسال پروفرما است که معمولا برای ثبت سفارش در سامانه تجارت باید مجوز واردات قطعات الکترونیکی را از ارگان ها و سازمان های ذیربط بگیرید. با توجه به واردات ماشین آلات دارو سازی هر ارگان دارای یکسری شرایط و ضوابط می باشد و  با فراهم کردن این شرایط و ضوابط می توانید به راحتی دیگر فرآیندها را انجام دهید.

دریافت مجوز

 

در این مرحله شما باید مجوزهای لازم را دریافت کنید این مرحله با گرفتن مجوزها از سازمان ها می توانید برای پرداخت ارز و دیگر مراحل اقدام کنید.

 

ترخیص کالا

 

در این جای کار کالای شما به گمرک رسیده است و شما با در دست داشتن یک سری مدارک باید برای ترخیص این  کالاها اقدام کنید. که ترخیص کالا از گمرک هم دارای یک سری مراحل است که این مراحل به زبان آسان می باشد. در عمل یک کار سخت است که باید برای این کار تجربه کافی داشته باشید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-5-2
0 676

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ