واردات ماشین آلات راه سازی
واردات ماشین آلات راه سازی
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات ماشین آلات راه سازی

ماشین_راهسازی واردات و ثبت سفارش ماشین آلات راه سازی

برای واردات ماشین آلات راه سازی باید طبق اصول و بخشنامه های صادر شده عمل کنید و بر طبق آنها به اخذ مجوزات لازم بپردازید. لازم است بدانید در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات در گمرک برای ترخیص کالا با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد.

واردات انواع ماشین آلات راهسازی

  • بولدوزر
  • جرثقیل
  • لودر
  • لیفتراک
  • بیل مکانیکی
بولدوزر

یکی از ماشین های صنعتی سنگین است که  فعالیت های راه سازی و عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد. که برای کندن زمین و جا به جایی لایه های بالایی خاک و شن، کندن بوته ها، پخش خاک و پر کردن گودال ها و …. مورد استفاده قرار می گیرد.بولدوزر ها انواعی مختلف دارند که با لاستیک و یا چرخ زنجیری حرکت می کنند.

ویژگی هایی که این بولدوزر ها دارند سرعت خوب، استفاده در سراشیبی ها به دلیل کنترل بالا و جود چرخ های زنجیری است.

جرثقیل

در واقع یک نوع ماشین ، دکل یا سازه مرتفعی است که توسط طناب و قرقره هایی  برای بالا کشیدن یا پایین آوردن اشیا از آن استفاده می شود. کاربرد آنها بیشتر در صنایع ساختمانی یا سازه های عظیم دیگر است.

جرثقیل هایی که در صنایع ساختمانی از آنها استفاده می شود اغلب به طور موقت نصب می شوند و البته می توان آنها را روی زمین یا بر روی وسایل نقلیه مخصوصی نیز نصب کرد.

جرثقیل ها بسته به نوع کاربرد در عملیات مخصوص به خود به کار می رود که می توان آن ها را به سه دسته جرثقیل های ثابت، متحرک، و سقفی تقسیم کرد.

لودر

ماشینی تراکتوری است که از مجموعه ماشین آلات راه سازی و ساختمانی به حساب می آید. این وسیله مجموعه مکانیزمی هیدرولیکی است که بر روی تراکتور مخصوص خود سوار شده است.

اصطکاک زیاد آنها با زمین باعث می‌شود که بتوانند نهایت استفاده را از قدرت موتور درکندن زمین بنمایند و چون زنجیر دارند هنگام کار در مناطق دارای سنگهای تیز خطر پاره شدن لاستیک وجود ندارد.

لیفتراک

یک ماشین ضروری برای حمل و نقل و جا به جایی انواع بار در وزن های بسیار بالا است. که در انواع مختلف وارد می شوند. انواع رایج لیفتراک ها دستی، برقی، دیزلی و دو گانه سوز هستند. لیفتراک ها خطر واژگونی ندارند و می توانند مقادیر زیادی بار را بدون مشکل حمل کنند.

برخی از این محصول ویژه عبور در مناطق ناهموار طراحی شده اند. یک ویژگی مهم که لیفتراک باید داشته باشد این است که باید حتما دارای فرمان حرکت چرخ باشد.

بیل مکانیکی

یکی دیگر از ماشین آلات سنگین در راه سازی و ساخت و ساز است این بیل قابلیت   اتصال ادوات دیگری به جای کابینش را دارد مثلا نصب چکش پیکور یا مته، قیچی فلزبر و… می توان از بیل مکانیکی استفاده کرد.

از بیل مکانیکی برای تسطیح زمین، لایروبی رودخانه ها، برش، تخریب و گود برداری استفاده کرد. بیل مکانیکی با دقت بیشتری عمل کرده و مخصوصاً در گود برداری های ساختمانی در شهرها آسیب کمتری به ساختمان های جانبی میرساند.

 

بیشتر بدانید :

ممنوعیت واردات انواع ماشین‌آلات فرسوده راهسازی

 

برخی از خدمات شرکت بازرگانی پرشین تجارت دوان
  • واردات انواع بیل مکانیکی
  • واردات بیل مکانیکی حفاری
  • واردات انواع لودر
  • واردات جرثقیل
  • ترخیص انواع ماشین آلات صنعتی
  • ترخیص ماشین آلات بسته بندی
  • ترخیص چنگک

 

برای واردات این ماشین آلات باید چکار کرد؟

برای واردات ماشین آلات راه سازی لازم است به تمام اصول واردات و صادرات آشنا باشید و بتوانید تمامی مراحل واردات را به خوبی پشت سر بگذارید.

برای اینکه بتوانید با خیال راحت به واردات انواع ماشین آلات راه سازی بپردازید بهتر است سراغ افرادی با تجربه ی همانند تیم بازرگانی پرشین تجارت دوان بروید که یک تیم موفق در زمینه واردات و ترخیص انواع ماشین آلات راه سازی و ماشین آلات صنعتی است.

 

همچنین این شرکت دارای مشاورین با تجربه ایی در حوزه امور گمرکی دارد که می توانند به شما در هر زمینه ای مشورت بدهند. این شرکت دارای خدمات دیگری هم چون تنظیم اظهارنامه گمرکی، خرید کالا ؛ اخذ مجوز های لازم، ترخیص کالا از کلیه گمرکات و …. است.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-7-19
0 499

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ