واردات ماشین آلات خط تولید نورد گرم
واردات ماشین آلات خط تولید نورد گرم
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات ماشین آلات خط تولید نورد گرم

خط تولید نورد گرم در اروپا از قرن هفدهم میلادی راه‌اندازی شده و در کشور ما نیز به کار می‌رود. نورد گرم در صنعت فولاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. تولید فولاد در بخش‌های مختلف کارخانه‌ای، مصرف کارخانه‌های تولید فلزات غیر آهنی، بخش‌های مختلف صنعتی و بورسی در حال افزایش است. با ما همراه باشید تا با واردات ماشین آلات خط تولید نورد گرم آشنایی کامل پیدا نمایید.

نورد گرم نقش بسزایی در این دسته از صنایع دارد. با توجه به این موضوع، واردات خط تولید نورد گرم عواید قابل توجهی خواهد داشت. در صورتی که شما هم به این شاخه از واردات علاقمندید، در ادامه با ما همراه شوید تا به بررسی جوانب مختلف واردات ماشین‌آلات خط تولید نورد گرم بپردازیم.

واردات ماشین آلات نورد گرم

 

نیازسنجی واردات خط تولید نورد گرم

 

نورد گرم یک فرایند است که در طی آن، شمش یا ورق‌های فولادی ضخیم را به ورق‌های نازک‌تر تبدیل می‌کنند. این فرایند به کمک  دو غلتک گردان که بر خلاف جهت یکدیگر حرکت می‌کنند، انجام خواهد شد. در این فرآیند، ابتدا باید فلز را به قدر کافی گرم کنند تا بعد از عبور از میان غلتک‌ها، به‌آرامی نازک شده و سطح مقطع آن بیشتر شود. نورد گرم در حال حاضر کاربرد بسیار گسترده‌ای در  تولید مقاطع فولادی دارد.

غلتک‌هایی که در خط تولید نورد گرم مورد استفاده قرار می‌گیرند، قطری بین 60 تا 140 سانتی‌متر داشته و متریال و وزن آن‌ها نیز به نوع فلز به کار رفته بستگی دارد. ماشین‌آلات نورد گرم را می‌توان در فشارهای مختلفی تولید کرد. به این منظور از لوله‌های پلی‌اتیلن به خاطر ویژگی‌های خاص آن استفاده می‌شود. بیشتر لوله‌هایی که در صنعت ساخته می‌شوند، از جنس پلی‌اتیلن بوده و دارای قطر و استحکام بالایی هستند. پس هنگام واردات توصیه می‌شود که حتما به ویژگی‌ها و قابلیت‌های جنس محصولات توجه داشته باشید.

با این که تولید این تجهیزات از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است، اما به دلیل هزینه و خطرات بالا و همچنین محدودیت‌های منابع، امروزه صنایع بیشتر به واردات خط تولید نورد گرم روی آورده‌اند. به همین خاطر است که این تجهیزات عمدتا از خارج از کشور وارد می‌شوند.

 

چگونه می‌توان ماشین آلات نورد گرم را وارد کرد؟

 

شرکت‌هایی در ایران وجود دارند که در زمینه تجارت فعالیت داشته و برای واردات ماشین آلات خط تولید نورد گرم می‌توانند برای تجار ثبت سفارش کنند. شرکت پرشین تجارت دوان نیز یکی از شرکت‌های فعال در زمینه ثبت سفارش و مجوزها بوده که می‌توانید به آن مراجعه کنید.

واردات ماشین آلات خط تولید نورد گرم از طریق دریا به سادگی در کشور امکان‌پذیر است. برای ترخیص کالا نیز می‌توانید به سادگی با کارشناسان با تجربه ما در ارتباط باشید تا مراحل آن را به سرعت طی کنید. پس از طی مراحل قانونی، ترخیص کالا انجام می‌شود. البته قبل از ترخیص کالاهای وارداتی، بهتر است آن‌ها را به خوبی بررسی کرده و از صحت و سلامت آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

 

ترخیص ماشین آلات خط تولید نورد گرم

 

روش ترخیص کالا برای هر کالایی متفاوت است. برخی کالاها مجوز ترخیص از گمرک را داشته و برخی دیگر معافیت دارند. برای ترخیص ماشین‌آلات و قطعات از جمله ماشین آلات خط تولید نورد گرم از گمرک، روش‌های مختلفی وجود دارد. این تجهیزات وارداتی نیاز به بررسی در گمرک و سپس ترخیص دارند. در صورت عدم وجود مشکل در بررسی، ترخیص کالا از گمرک صورت می‌گیرد.

وزن این ماشین آلات بالا بوده و علاوه بر هزینه‌های گمرکی باید هزینه حمل و نقل در مقصد را نیز حساب کنید. پس از ترخیص کالا از گمرک، با پرداخت هزینه‌های مذکور، کالای خریداری شده به دست مشتری می‌رسد. انتخاب روش واردات و ترخیص ماشین آلات صنعتی ترخیص مناسب و بررسی دقیق قوانین و مقررات مربوط به هر کالا، می‌تواند وقت و هزینه‌های مربوط به ترخیص را کاهش دهد.

البته هزینه‌های ترخیص کالا برای هر کالایی یکسان نیست و عوامل مختلفی مانند نوع کالا، مبلغ کالا، کشور مبدأ و مقصد، روش ترخیص و… بستگی دارد. به همین خاطر برای واردات ماشین آلات خط تولید نورد گرم، با انواع تجهیزات آن آشنایی لازم را داشته باشید.

 

انواع تجهیزات خط تولید نورد گرم

 

برای راه‌اندازی خط تولید نورد گرم، به چند دستگاه و تجهیزات نیاز است که هنگام واردات باید به آن‌ها توجه داشته باشید. این تجهیزات شامل کوره پیش گرم، اجکتور، پوسته زدا یا جداکننده پوسته، استند نورد، استند اجر، تاب‌گیر، دستگاه ضخامت سنج، دستگاه خنک کاری، دستگاه برش یا قیچی و دستگاه بسته‌بندی است.

کوره پیش گرم، به گرم کردن فلز قبل از نورد می‌پردازد و دارای سیستمی شبیه نقاله است که فلز را در طول کوره حرکت می‌دهد و به‌ مرور دمای آن را به‌طور یکنواخت بالا می‌برد. اجکتور جدا کردن و انتقال فلز گرم شده به سمت فرآیند نورد را انجام می‌دهد و پوسته زدا یا جداکننده پوسته، کار جدا کردن پوسته‌های فلزی در طول فرآیند گرم کردن فلز را انجام می‌دهد.

بخش استند نورد، کار اصلی فرآیند نورد را در خط تولید انجام می‌شود. غلتک‌های نورد در این بخش قرار دارند و شمشال با عبور از بین آن‌ها، سطح مقطع نازک‌تری پیدا می‌کند و به‌اصطلاح نورد می‌شود. در مرحله استند اجر، غلتک‌های عمودی وارد کار می‌شوند تا از یکسان و یکنواخت بودن کناره‌ها و همه بخش‌های ورق اطمینان حاصل شود. تاب‌گیر کار تاب‌گیری ورق تولیدشده را انجام می‌دهد که با غلتک‌های کوچک صورت می‌گیرد.

دستگاه ضخامت سنج برای اندازه‌گیری ضخامت ورق تولیدشده استفاده می‌شود و دستگاه خنک کاری دمای ورق تولیدشده را با روش‌های ویژه کاهش می‌دهد و به‌اصطلاح آن را سرد می‌کند. دستگاه برش یا قیچی دو سر ورق را برش می‌دهد و دستگاه بسته‌بندی برای وزن کردن و سپس بسته‌بندی ورق تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بنابراین، با توجه به نوع ورق و تجهیزات مورد نیاز، ماشین آلات و دستگاه‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی خط تولید نورد گرم ممکن است متفاوت باشد. تجار گرامی می‌توانند برای استعلام محصولات و قیمت آن‌ها با شماره واتساپ 09018317541 در ارتباط باشند.

 

مطالعه بیشتر

واردات و ترخیص ماشین آلات گرد باف

 

قیمت ماشین آلات خط تولید نورد گرم

 

واردات ماشین آلات نورد گرم لوله با قیمتی مناسب‌تر از محصولات داخلی امکان‌پذیر است؛ اما باید توجه داشت که قیمت وارداتی با قیمت داخلی متفاوت خواهد بود. قیمت ماشین آلات به چند عامل از جمله نوع، مدل، برند و… بستگی دارد. بنابراین با در نظر گرفتن نوسان ارز و بالا و پایین شدن قیمت‌ها به شما توصیه می‌کنیم که حتما قیمت لحظه‌ای و هزینه واردات ماشین آلات خط تولید نورد گرم را از کارشناسان پرشین تجارت دوان استعلام بگیرید.

با توجه به قیمت مناسب و امکانات مناسب این ماشین‌آلات، واردات آن‌ها به کشور مزیت‌های بسیاری دارد. در این صورت، می‌توانید از قابلیت‌های ماشین‌آلات نورد گرم لوله به بهترین روش بهره برداری کرده و از مزایای آن استفاده کنید.

برای واردات ماشین آلات نورد گرم، سایت‌های خرید و فروش این محصولات می‌توانند یکی از بهترین گزینه‌ها باشند. سایت گمرک، به دلیل قرار گرفتن در رتبه اول و حذف سایت‌های غیرفعال، یکی از پرکاربرترین و محبوب‌ترین سایت‌های خرید و فروش ماشین آلات خط تولید نورد گرم است.

بنابراین، توصیه می‌شود که در هنگام واردات ماشین آلات نورد گرم لوله، به نوع و مدل آن، ارزش و قیمت آن توجه داشته باشید و قبل از خرید، قیمت آن را در سایت‌های معتبر استعلام بگیرید. در این صورت است که می‌‎توانید بهترین تجهیزات را وارد کرده و به بهترین نحو آن را به فروش برسانید.

 

هزینه‌های واردات خط تولید نورد گرم

 

در خصوص هزینه‌های واردات خط تولید نورد گرم باید گفت که بستگی به کیفیت و ویژگی‌های ماشین دارد. عواملی مانند کشور سازنده، برند، راندمان، طول و عرض خط تولید، سرعت ورودی و خروجی و سایر ویژگی‌های فنی به هزینه این ماشین‌آلات تأثیر می‌گذارند. بنابراین، برای تخمین دقیق هزینه‌های واردات خط تولید نورد گرم، بهتر است با تامین‌کنندگان مختلف تماس بگیرید و پیشنهادات آن‌ها را دریافت کنید.

 

ترخیص ماشین آلات صنعتی از گمرک با پرشین تجارت دوان

 

خط تولید نورد گرم به عنوان یکی از روش‌های تولید مقاطع فولادی شناخته می‌شود که از چندین قرن پیش تا به امروز استفاده می‌شود. این روش، به دلیل مقرون به صرفه بودن و کارآیی بالای خود، برای تولید محصولات فولادی بسیار مناسب است. اگرچه روش تولید محصولات فولادی در روش نورد گرم در سراسر جهان تقریباً یکسان است، اما به کارگیری تجهیزات با کیفیت و دانش تخصصی روز دنیا در این زمینه، می‌تواند بهبود چشمگیری در کیفیت محصولات نهایی تولید شده داشته باشد. به همین خاطر با توجه به کیفیت، بازده و نیاز صنعت به این خط تولید، به وارد کنندگان توصیه می‌کنیم جهت دریافت مشاوره در این زمینه با شماره 02142326 تماس حاصل نموده و با مشاوران ما در پرشین تجارت دوان ارتباط باشند.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-3-31
0 298

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ