واردات ملزومات دندانپزشکی
واردات ملزومات دندانپزشکی
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات ملزومات دندانپزشکی

آشنایی با چگونگی واردات و ترخیص ملزومات دندانپزشکی

 

ملزومات دندانپزشکی

همان طور که می­دانید امروزه یکی از مهم ترین کالا­های وارداتی، تجهیزات دندانپزشکی می­ باشد. در واقع واردات ملزومات دنداپزشکی یکی از اقداماتی است که نیاز دندانپزشکان و بیماران زیادی را برطرف می ­سازد. وقتی شما قصد دارید یکی از ملزومات دنداپزشکی را به کشور وارد بکنید، باید نکات موجود در این زمینه را به خوبی رعایت کنید. مهم ترین نکته که رعایت آن بسیار ضروری است، اخذ مجوزهای لازم برای واردات می­ باشد.
به این دلیل که ملزومات شما در حوزه پزشکی است باید این مجوز را از اداره کل نظارت بر تجهیزات پزشکی دریافت بکنید. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا با نحوه ثبت مدارک و مشخصات در سامانه اداره فوق الذکر  آشنا شوید.

جهت مطالعه تولید محلول پاکسازی ریشه دندان و کمک به تأمین تجهیزات دندانپزشکی بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

اخذ مجوز واردات ملزومات دندانپزشکی چه شرایطی دارد؟

به طور کلی واردات ملزومات دندانپزشکی دارای برخی شرایط است که بدون رعایت آن­ها انجام این کار امکان پذیر نیست. برای مثال دستگاهی که قصد وارد کردن آن به کشور را دارید باید در کشور مبدأ نیز از آن استفاده شود. در ضمن باید در مورد ملزومات دندانپزشکی به کار رفته در کشورهای آمریکایی و حتی اروپایی غربی یک سری نکات را بدانید.

برای مثال دستگاهی که در یک کشور آمریکایی از آن استفاده می­ شود بدون داشتن گواهی FDA نمی­توان آن را به کشور وارد کرد. همچنین گواهی EG نیز باید برای دستگاه ­های فعال در کشورهای اروپایی غربی موجود باشد. در آخر اداره کل نظارت بر تجهیزات پزشکی برای این که مجوز واردات ملزومات دندانپزشکی را صادر کند، صلاحیت آن شرکت را به خوبی بررسی می­کند.

به همین ترتیب برای این که شما در انتخاب گمرک موردنظر خود به طور صحیح اقدام کنید باید از تجربه افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. علاوه بر این مشورت با سایر متخصصان در حوزه واردات و ترخیص این دسته از کالاها نیز می ­تواند در این زمینه تا حد زیادی به شما کمک بکند.

انتخاب گمرک مناسب برای واردات ملزومات دندانپزشکی

در حوزه واردات ملزومات دندانپزشکی شما نمی­توانید هر گمرکی را برای ترخیص کالای خود انتخاب بکنید و فقط برخی از گمرکات خاص هستند که این کار را انجام می ­دهند. به همین ترتیب برای این که شما در انتخاب گمرک موردنظر خود به طور صحیح اقدام کنید باید از تجربه افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. علاوه بر این مشورت با سایر متخصصان در حوزه واردات و ترخیص این دسته از کالاها نیز می­ تواند در این زمینه تا حد زیادی به شما کمک بکند.

 

مدارک لازم برای خروج کالا از گمرک

وقتی واردات ملزومات دندانپزشکی به طور کامل صورت گرفت و ملزومات موردنظر به گمرک رسید باید یک سری مدارک را برای خروج کالای خود از گمرک ارائه بکنید. از مهم ترین این مدارک می ­توان به فاکتور خرید کالا، مجوز اداره کل نظارت بر کالای پزشکی، پکینگ لیست، ترخیصیه، بیمه نامه، بارنامه، گواهی ثبت سفارش و بازرسی اشاره کرد.

شما با ارائه این مدارک به کارمندان گمرک و سپری کردن مراحل گمرکی می ­توانید ملزومات دندانپزشکی خود را به طور کامل و طبق اصول قانونی دریافت بکنید. البته در آخر شما باید حقوق گمرکی را نیز پرداخت کنید تا اجازه لازم جهت خارج کردن ملزومات موردنظر از گمرک برای شما صادر شود.

 

با تجهیزات و لوازم دندانپزشکی بیشتر آشنا شوید

در حالت عمومی تجهیزات دندانپزشکی در دسته­ های مختلفی قرار می­گیرند که هر کدام از آن­ها برای موارد خاصی به کار برده می­ شوند. لباس فرم مطب و محصولات مرتبط با بهداشت دهان و دندان اطفال یکی از حساس ترین محصولات وارداتی در حوزه دندانپزشکی می­باشند. دستکش ­ها از جمله لوازم مصرفی و یکبار مصرف در این حوزه شناخته می شوند.

در واقع ابزار و وسایل مربوط به جراحی و ایمپلنت، کنترل عفونت، ارتودنسی، لابراتوری و دندانسازی، لوازم و مواد قالبگیری، ترمیمی و زیبایی از مهم ترین تجهیزات دندانپزشکی به شمار می­روند که به تعداد دفعات مکرر به کشور وارد می­شوند. به همین منظور کسب شناخت کلی در مورد واردات ملزومات دندانپزشکی و هر کدام از این ملزومات به شما کمک زیادی می­کند.

در نتیجه برای داشتن یک تجربه موفق در این زمینه بهتر است واردات ملزومات دندانپزشکی خود را تحت نظر افراد با تجربه انجام داده و یا حتی از متخصصان مجرب در این زمینه کمک بگیرید. ما در این مقاله سعی کردیم شما را با کلیات واردات و ترخیص ملزومات دندانپزشکی و تجهیزات کاربردی در این زمینه آشنا سازیم.

 

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

به همین منظور تجار و واحدهای تولیدی محترم دارای مجوزهای بهداشت، جهت واردات و ترخیص ملزومات و تجهیزات دندانپزشکی می­توانند از طریق شماره­ های زیر با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط بوده و به فرایند واردات و ترخیص کالای خود سرعت ببخشند.

شماره دفتر : 02142326

شماره واتساپ : 09018317541

 

به این نوشته امتیاز دهید
3.5/5 - (2 امتیاز)
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-6-29
0 2116

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ