واردات مواد اولیه آزمایشگاهی
واردات مواد اولیه آزمایشگاهی
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات مواد اولیه آزمایشگاهی

واردات مواد اولیه آزمایشگاهی 02142326 
ثبت سفارش و اخذ مجوزها

 

مواد اولیه آزمایشگاهی اساس بسیار از کارهای تحقیقاتی می باشد و امروزه برای انجام بسیاری از آزمایش های معمولی در حیطه پزشکی، کشاورزی، شیمی و…به این مواد نیاز است. در نتیجه واردات مواد اولیه آزمایشگاهی اهمیت زیادی برای کشور دارد. با اینکه بیشتر این مواد اولیه در داخل کشور تولید می شود ولی هنوز هم این تولید پاسخگو نیاز کشور برای انجام تمام آزمایشات نمی باشد و اینجاست که مواد اولیه آزمایشگاهی به صورت واردات به کشور منتقل می شود. با ما همراه باشید تا با ترخیص مواد اولیه آزمایشگاهی آشنا شوید.

واردات_مواد_اولیه_آزمایشگاهی

واردات_مواد_اولیه_آزمایشگاهی

 

واردات مواد اولیه آزمایشگاه چه کاربردی دارد؟

 

امروزه بیشتر صنایع مختلف دارای آزمایشگاه های تخصصی است و لزوم استفاده از آن نیازمند استفاده از مواد اولیه می باشد.با این مواد اولیه می توان  مواد های مختلف تولید شده را مورد سنجش قرار داد. بطور کلی از عملکرد آزمایشگاه ها می توان به :

 

  • آزمایشگاه های پزشکی و دارویی
  • کشاورزی و خلوص مواد
  • تغذیه و تولید محصولات

 

واردات مواد اولیه آزمایشگاهی دارویی | ترخیص مواد اولیه آزمایشگاهی

 

از موارد مهم واردات مواد اولیه دارویی می توان به تولید دارو اشاره کرد. همانطور که میدانید تولید هر نوع دارو نیاز به یک سری آزمایش ها دارد که با استفاده از مواد اولیه انجام می شود و اساسا بدون این مواد چرخه داروسازی در داخل کشور دچار وقفه می شود.

طبق آمار سازمان بهداشت سالانه بخش اعظمی از این مواد اولیه به صورت واردات به کشور منتقل می شود و مبدا این کشور ها بیشتر چین و سایر کشور های اروپایی می باشد.

از مهم ترین ترکیبات بکار رفته در صنعت ساخت دارو می توان به الکل هایی مانند پروپیلن گلیکول، پروپانول، اتانول، بوتانول، کتون هایی مانند متیل اتیل کتون، متیل ایزو بوتیل کتون، متیل ایزوپروپیل کتون ، آمیدها، اترها، حلال های سولفور دار، استرها، نیتریل ها و آلدئیدها اشاره کرد.

 

واردات مواد اولیه آزمایشگاهی کشاورزی

 

علاوه بر داروسازی بخشی دیگر از مواد اولیه آزمایشگاهی در زمینه کشاورزی کاربرد دارد و همانطور که میدانید کشور ما  در حیطه کشاورزی امروزه پیشرفت چشمگیری داشته است و این به سبب آزمایشگاه ها و کارهای تحقیقاتی است که بر روی دانه ها و بذر ها انجام می گیرد. بطور خلاصه  از محصولات مهم و اصلی که در آزمایشگاه برای انجام تمام آزمایشات لازم و ضروری است، مواد آزمایشگاهی کشاورزی هستند.

مواد شیمیایی که به عنوان مواد آزمایشگاهی کاربرد دارند با انواع دیگر مواد شیمیایی متفاوت هستند.  وجود این مواد برای انجام همه ی آزمایشات لازم است. مواد آزمایشگاهی هم در ایران تولید می شود و هم از کشورهای مختلف خارجی به داخل کشور وارد می شود.

 

ترخیص مواد اولیه آزمایشگاهی

ترخیص مواد اولیه آزمایشگاهی

واردات  مواد اولیه آزمایشگاهی از چه کشور هایی انجام می شود؟

 

با وجود اینکه امروزه بیشتر کشور ها تولید کننده مواد اولیه آزمایشگاهی هستند ولی بیشتر این مواد با کیفیت بالا طبق استاندارد های روز دنیا در کشورهای اروپایی تولید  و به سایر کشور ها صادر می شود. بدون این مواد درواقع بسیاری از کارهایی تحقیقاتی متوقف می شود و لزوم این تحقیقات در زمینه  های مختلف در در دسترس داشتن این مواد می باشد.

 

 

 

مواد اولیه برای آزمایشگاه های بیوشیمی

 

از جمله یکی از کاربرد های بسیار مهم  واردات مواد اولیه در زمینه  بیوشیمی می باشد و همانطور که میدانید بیوشیمی  امروزه با بسیاری از صنایع ارتباط مستقیم و غیر مستقیم دارد .بطور کلی از جمله مواد اولیه وارداتی می توان به : از لومینول، استات سلولز، محلول های بافری، معرف کومبس، انواع اسید ها و بازها، تریتون X-100، سولفات آمونیوم، پلی آکریل آمید،بتا مرکاپتو اتانول، تریس بافر و… اشاره کرد.

 

آزمایشگاه های تحقیقاتی

 

بطور جد می توان گفت که یکی از اهداف بسیار مهم واردات مواد اولیه آزمایشگاهی در زمینه کارهای تحقیقاتی می باشد.کارهای تحقیقاتی و علمی مربوط و محدود به یک صنعت نیست و برای پیشبرد در کلیه صنایع مورد توجه قرار می گیرد از جمله این مواد می توان به الکل ها (متانول، اتانول، ایزوپروپانول، بوتانول و…)، انواع اسیدها (هیدروکلریدریک، سولفوریک اسید، نیتریک اسید، فلوئوریک اسید و…)، انواع نمک ها (سدیم کلرید، پتاسیم کلرید، کلسیم کلرید و…)، سدیم هیدروکسید، پتاس، آمونیوم پرسولفات، انواع ترکیبات سولفاته، انواع حلال ها و… اشاره کرد.

نکته قابل توجه اینکه امروزه بخشی از این مواد در  داخل کشور تولید می شود ولی به سبب نیاز بالا این تولید برای آزمایشگاه های سراسر کشور پاسخگو نمی باشد و هنوز بخش قابل توجه ای به صورت واردات به کشور منتقل می شود. یکی دیگر از خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان واردات و ترخیص مواد اولیه شوینده می باشد. جهت مشاوره رایگان و تخصصی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1401-2-10
0 668

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ