واردات و ترخیص دریل از گمرک
واردات و ترخیص دریل از گمرک
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات و ترخیص دریل از گمرک

آیا تا به حال درباره نحوه واردات دریل چیزی شنیده اید و یا چیزی می دانید؟
واردات و ترخیص دریل از گمرک یکی از تجارت های بسیار پرسود است که شما می توانید انجام دهید ولی باید مهارت کافی درباره نحوه واردات آن داشته باشید تا بتوانید به راحتی واردات را انجام دهید. ریل یکی از بخش های اصلی واردات است چون جزوی از ابزارآلات به حساب می آید.

واردات و ترخیص دریل از گمرک

ترخیص دریل از گمرک

واردات و ترخیص دریل از گمرک

دریل یک وسیله بسیار کاربردی است که از آن برای ایجاد سوراخ های استوانه ای استفاده می کنند معمولا در دو نوع دستی برقی تولید می شوند که با جریان برق و باتری کار می کنند قسمت جلوی دریل ها یک قطعه وجود دارد که به آن سه نظام می گویند که مته را  در داخل آن قرار می دهند.

واردات و ترخیص دریل از گمرک یکی از پرسود ترین و مهم ترین واردات در دنیا به حساب می آید. دریل یکی از اجناسی است که هر ساله مدل جدیدتری از آن با قدرتی بیشتر تولید می شود.

معمولاً برای واردات فرد وارد کننده باید دارای کارت بازرگانی باشد و تمامی قوانین و مقررات واردات و ترخیص دریل از گمرک را به راحتی بداند و بتواند آن ها را اجرا کند.

واردات و ترخیص دریل

واردات و ترخیص دریل

دریل یکی از ابزارهای بسیار پرطرفدار

 

دریل یکی از ابزارهای است که طرفداران بسیار زیادی دارد و وارد کردن این دستگاه می تواند برای شما بسیار پرسود باشد.

شما باید کشورهایی را برای واردات انتخاب کنید که محصولات بسیار عالی و با کیفیتی دارند و می توانند کالاهای مورد نیاز شما را در تعداد بالا برای شما تهیه نمایند.

چین یکی از کشورهای است که می تواند این محصولات را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و معمولا حمل نقل کالاهای که از این کشور وارد می شوند از نوع دریایی می باشد.

 

 واردات دریل چیست و چگونه انجام می شود؟

 

معمولا واردات یک روش تجاری است که به وسیله آن می توانیم کالاهای که در کشور خودمان وجود ندارند را از کشورهای دیگر وارد کنیم. هنگامی که قصد واردات کالایی را دارید باید در ابتدا اقدام به گرفتن یک سری مجوز های لازم برای ورود کالاها کنید.

مرحله اول واردات ، فرد وارد کننده باید در ابتدا یک تولید کننده بسیار عالی و مطمئن را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی محصولات مورد نظر خود را از آن ها خریداری کنید.

مکاتبات بازرگانی

بعد از پیدا کردن یک تولید کننده خوب نوبت به مذاکره و مکاتبه می رسد که در این جا فروشنده و خریدار به گفت و گو و مذاکره می پردازند و در صورت موافقت و رسیدن به نتیجه باید دیگر اقدامات را انجام دهند. برای مذاکره با فرد تولید کننده باید حتما تجار مسلط به زبان آن کشور باشد تا بتواند به خوبی مذاکرات را انجام دهد.

قبل از این که اقدام به پرداخت وجه کنید برای فروشنده باید از اعتبار فروشنده مطمئن شوید که به وسیله راه های زیر می توانید این کار را انجام دهید:

  • جستجو کردن در اینترنت
  • در خواست کردن از فروشنده برای دیدن پروفایل کسب و کار آن ها
  • با استفاده از خدمات سفارت خانه و مراکز اطلاعاتی کشورهای گوناگون در ایران
  • به وسیله شرکت های کارگو ایرانی که در کشور مبدا مستقر می باشند
  • بازدید فنی
  • استفاده کردن از سایت های که اطلاعات دولتی کشورهای فروشنده مانند سایت های تجارت کشورها و جستجو کردن با موتورهای جستجوگر با ذکر کردن کشور هدف

 

واردات و ترخیص دریل از گمرک – صدور پیش فاکتور

 

بعد از اعتبارسنجی و مذاکره و به نتیجه رسیدن نوبت به صدور پیش فاکتور می رسد پیش فاکتور یک سند است که معمولا برای معامله های بین المللی صادر می شود و شرایط معامله در آن ذکر شده اند و معمولا بعد از گرفتن مجوزهای ثبت سفارش و ترخیص کالا و اعتبار سنجی اسنادی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون واردات کالا کلیک کنید.

 

اخذ مجوزهای بازرگانی

 

بعد از صادر شدن پیش فاکتور که توسط فروشنده ارسال می شود نوبت به گرفتن مجوزهای لازم برای واردات کالا می رسد معمولا برای گرفتن مجوزها به وزارت صنعت و معدن و تجارت مراجعه کنید و مجوزهای لازم برای ورود کالا را دریافت کنید.

بهترین کار این است که این مجوزها را قبل از ثبت سفارش و پیش فاکتور  و پرداخت وجه دریافت کنید چون ممکن است شرایط ورود کالا تغییر کند و کالا دچار ممنوعیت شود پس بهتر است در ابتدا اقدام به گرفتن مجوزها کنید و باید سعی کنید که مجوزهای لازم را قبل از صدور پیش فاکتور بررسی کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید معمولا هر کالا دارای یک سری شرایط خاص است و سازمان ها با در نظر گرفتن این شرایط مجوز ورود را صادر می کند و هم چنین گمرک در آخرین مرحله بررسی می نماید که کالاهای که قصد ورود آن ها را دارید مشمول گرفتن کدام مجوز می باشد.

 

واردات و ترخیص دریل از گمرک – پرداخت وجه

 

مرحله بعد نوبت به پرداخت وجه می رسد که در این جا تجار باید پول را به حساب فروشنده واریز کند و باید طبق توافق مبلغ درخواستی را پرداخت نماید. در این مرحله نوبت به بازرسی کامل کالاها می رسد و باید کالاها مورد بررسی قرار بگیرند تا از سالم و باکیفیت بودن آن ها اطمینان حاصل شود

 

روش های حمل و نقل

 

و بعد از این مرحله نوبت به انتخاب بیمه و روش حمل و نقل کالا می رسد  که خریدار مشخص می کند که روش حمل و نقل به چه صورت است معمولا روش های حمل و نقل به صورت زمینی، هوایی و دریایی است که بیشتر واردات به صورت دریایی انجام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون ترخیص کالا کلیک کنید.

 

جمع بندی

یکی از اصلی ترین چالش های که در واردات با آن روبرو هستید گرفتن مجوزهای لازم از وزارتخانه ها می باشد که در صورتی که با این کارها آشنایی نداشته باشید دچار مشکلاتی می شوید پس اگر در زمینه واردات و ترخیص دریل از گمرک اطلاعات کافی ندارید بهترین گزینه این است که به سراغ یک شرکت بازرگانی بروید و از آن ها بخواهید واردات دریل شما را انجام دهند.

معمولا این شرکت ها دارای ترخیص کارانی متخصصی هستند که به اخبارهای روز دنیایی تجارت آشنایی دارند و می توانند به راحتی این کارها را انجام دهند. یکی از شرکت های که شما می توانید با خیال راحت کار واردات خود را به آن ها بسپارید شرکت بازرگانی پرشین تجارت دوان است که یکی از بهترین شرکت های بازرگانی به حساب می آید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1401-6-30
0 649

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ