واردات و ترخیص میلگرد از گمرک
واردات و ترخیص میلگرد از گمرک
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات و ترخیص میلگرد از گمرک

واردات و ترخیص میلگرد از گمرک یکی از تجارت های بسیار پرسود  و پرطرفدار به حساب می آید. برای این که بتوانید واردات میلگرد و ترخیص آن را به خوبی انجام دهید باید براساس بخشنامه گمرک آن ها را در کمتر از ده روز از بندر خارج نماید.

برای این کار می توانید از تیم پرشین تجارت دوان کمک بگیرید و کالاهای مورد نیاز خود را وارد کشور کنید و در مدت زمان کوتاهی آن ها را ترخیص کنید.

معمولا تمامی لوازم یدکی که وارد کشور می شوند دارای تعرفه مخصوص به خود می باشند که این تعرفه ها معمولا به وزن کالا، حجم و ارزش آن بستگی دارد.

واردات میلگرد  و همچنین میلگرد نسوز همانگونه که دارای سود زیادی است دارای مزایای بی شماری هم می باشد که از جمله آن ها قیمت پایین، کیفیت بالای، کاهش هزینه ها و …. است پس می توان با اطمینان گفت که بهترین کار واردات این محصولات از کشورهای دیگر است.

ترخیص میلگرد از گمرک

واردات و ترخیص میلگرد از گمرک

 

میلگرد ها را با نام آرماتور فولادی نیز می شناسند و از آن در ساخت و ساز و سازه های آهنی و ساختمانی استفاده می کنند تا بتوانند مقاومت بتن ها را چندین برابر کنند. از کاربرد های دیگر میلگرد می توان به مقاوم سازی سد و پل و …. اشاره کرد.

معمولا واردات میلگرد ها را از کشورهای کره، هند، برزیل، چین و ژاپن انجام می دهند. برای این که بتوانید این محصولات را به راحتی وارد کشور کنید باید مطابق با قوانین و مقررات این کار را انجام دهید. بنابراین برای این که بتوانید محصولات را به بهترین شکل وارد کشور کنید باید این کار را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید.

تا این افراد براساس بخشنامه های صادر شده بتوانند واردات و ترخیص میلگرد ها را انجام دهند همچنین اگر نیاز به گرفتن مجوزهای باشد در کمترین زمان این مجوزها را دریافت کنند.

امروزه یکی از دلایل افزایش واردات میلگردها افزایش تورم است و تقریبا این میلگردها را از کشورهای امارات متحده عربی، چین و ژاپن و …. وارد کشور می کنند. کشور چین یکی از کشورهای پهناور و پرجمعیت است که دارای موقعیت اقتصادی بسیار عالی است. این کشور دارای روابط دوستانه و تجاری بسیار خوبی با دیگر کشورها است و تقریبا می توان گفت بیشتر کالاهای وارداتی مورد نیاز کشور های دیگر از چین وارد می شود.

واردات میلگرد هم از این قائده مستثنی نیست و تقریبا تمامی واردات میلگرد ها از این کشور انجام می شود.

واردات-کالا-با-پرشین-تجارت-دوان برخی از هزینه هایی که برای واردات و ترخیص میلگرد از گمرک صرف می شود؟

 

  • بیمه بار
  • هزینه های حمل و نقل
  • پرداخت هزینه های خرید کالا از کشورهای دیگر
  • مجوز ثبت سفارش و مجوزهای تخصیص ارز
  • هزینه های ترخیص کالا و گمرک

 

مزایای واردات این کالا از کشورهای دیگر

 

یکی از مهم ترین مزایای واردات میلگرد ها کاهش هزینه های تولید می باشد ، بیشتر کسب و کارها واردات میلگرد را به صرفه تر از تولید داخلی آن می دانند. بیشتر وارد کنندگان برای این که هزینه های خرید میلگرد را کاهش دهند آن ها را در تعداد زیاد سفارش می دهند چون با فروش آن ها سود بیشتری به دست می آورند.

بیشتر تولید کنندگان کشورهای خارجی از جمله چین برای ساخت و تولید میلگردهای خود از بهترین و نوآوری ترین تکنولوژی ها استفاده می نمایند به این علت کالاهای خاص و درجه یک تولید می کنند به این علت  بیشتر واردات میلگردها از این کشور انجام می شود.

 

برای ترخیص میلگرد از گمرک به چه مجوزهای نیاز است؟

 

گمرک برای صادر کردن مجوز خروج کالاهای وارد شده نیاز به تایید مجوزهای دارد که این مجوزها معمولا توسط ترخیص کار باید ارائه شود. برخی از این مجوزها شامل:

  • کارت بازرگانی معتبر
  • گواهی خرید
  • بارنامه حمل
  • گواهی استاندارد
  • مجوز مبدا
  • گواهی عدل بندی
ترخیص میلگرد از گمرک با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

 

واردات و ترخیص میلگرد از گمرک دارای مراحل سخت و پیچیده ای است که نیازمند تیم حرفه ای و کاربلد ترخیص کاران رسمی گمرک است. رکت پرشین تجارت دوان یکی از شرکت های است که در زمینه ترخیص و واردات این محصولات فعالیت دارد و سابقه درخشانی در زمینه ارائه خدمات به تاجران و بازرگانان دارد.

این شرکت بازرگانی با سابقه درخشان خود می تواند به شما در زمینه ترخیص و واردات میلگرد از گمرک کمک شایانی نماید. شما می توانید برای دریافت اطلاعات لازم درباره واردات و دیگر مراحل با شرکت پرشین تجارت دوان تماس بگیرید و اطلاعات مفیدی را درباره هزینه های گمرکی و قیمت تمام شده کالاها  و … به دست بیاورید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1401-12-2
0 399

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ