واردات ژل زیر پوستی
واردات ژل زیر پوستی
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات ژل زیر پوستی

واردات ژل زیر پوستی هیالورونیک اسید چه تاثیری در صنعت اعمال زیبایی دارد؟

یکی از عناصر بسیار حیاتی که در پوست انسان وجود دارد، اسید هیالورونیک است. این ماده یک موکوپلی ساکارید است که خاصیت جذب آب دارد در نتیجه باعث پر شدن بافت ها، تنظیم رطوبت، آبرسانی، لطافت و تازگی پوست می شود. ژل زیر پوستی هیالورونیک اسید یک ماده شفاف و چسبناک است که به مناطق مختلف صورت و بدن تزریق می شود.

ژل زیر پوستی هیالورونیک اسید در بافت به صورت داربست ساختاری عمل می کند و باعث حفظ شکل کلی بافت می شود. واردات ژل زیر پوستی هیالورونیک اسید به صنعت اعمال زیبایی کمک به سزایی می کند. این ژل بعد از تزریق، باعث جذب آب می شود و سلول ها را مرطوب نگه می دارد.

واردات ژل زیر پوستی هیالورونیک اسید و استفاده از آن در زمینه زیبایی باعث تغییرات محسوسی می شود. برای مثال به استحکام و قوام پوست کمک می کند، باعث افزایش خاصیت کشسانی و ارتجاعی پوست می شود و بافت مورد نظر را حجیم می نماید.

ترخیص ژل زیر پوستی هیالورونیک اسید ، واردات اسکراب پوستی  و  استفاده از آن ها در کلینیک های زیبایی به صورت فیلرهای پوستی، عملکردی سریع و فوق العاده دارد. به همین علت باید در واردات ژل زیر پوستی هیالورونیک اسید به کیفیت این محصول و بالا بودن استانداردهای آن توجه لازم را داشت تا بتواند موفق به اخذ مجوز بهداشت، اخذ مجوز IRC و اخذ مجوز صنعت و معدن بشود.

 

gel-injection

 

ژل زیر پوستی هیالورونیک اسید در چه مواردی استفاده می شود؟

امروزه انجام اعمال زیبایی در ایران افزایش چشمگیری داشته است؛ در نتیجه واردات ژل زیر پوستی هیالورونیک اسید می تواند یک روش پر سود باشد. از ژل زیر پوستی هیالورونیک اسید استفاده های زیادی می شود که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

  1. از بین بردن چین و چروک های پوستی
  2. رفع افتادگی و شل بودن پوست
  3. جوانسازی و رفع علائم پیری در صورت، گردن و دست ها
  4. از بین بردن و محو کردن خط خنده
  5. برجسته کردن لب ها و حجم دهی به گونه ها
  6. از بین بردن خطوط اطراف چشم، خط اخم و چین و چروک های ناحیه پیشانی و شقیقه
  7. محو کردن جای زخم، جوش و آکنه
  8. آبرسانی به پوست و حفظ شادابی آن

بیشتر بدانید :

انواع ژل زیر پوستی هیالورونیک اسید

انواع مدل ها و برندهای گوناگون ژل زیر پوستی هیالورونیک اسید در دنیا تولید می شود. در ترخیص ژل زیر پوستی هیالورونیک اسید باید به برندی بیشترین توجه را داشت که دارای کیفیت و استانداردهای بالایی باشد تا در اخذ مجوز بهداشت، اخذ مجوز صنعت و معدن و اخذ مجوز IRC با مشکل مواجه نشد.

سه نمونه از استانداردترین و با کیفیت ترین مدل های ژل زیر پوستی هیالورونیک اسید ژوویدرم، بلوترو و رووفیل هستند که در هنگام ترخیص ژل زیر پوستی هیالورونیک اسید بهتر است این برند ها وارد شوند.

ژوویدرم یکی از فیلرهای هیالورونیک اسید با کیفیت و ایمن در دنیا محسوب می شود که برای حذف چین و چروک ها، افتادگی پوست و حجم دهی به اجزای صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

بلوترو برای تجدید حجم تحلیل رفته، پر کردن چین و چروک ها، برجسته کردن لب و گونه و جوانسازی گردن و دست یک ژل زیر پوستی هیالورونیک اسید مناسب محسوب می شود.

رووفیل یکی از گزینه های واردات ژل زیر پوستی هیالورونیک اسید است که برای زاویه دهی به نواحی خاص صورت مانند زاویه سازی فک و از بین بردن چین و چروک های شدید کاربرد دارد.

ژل زیر پوستی هیالورونیک اسید چگونه تزریق می شود؟

اگر در هنگام واردات و ترخیص ژل زیر پوستی هیالورونیک اسید به وجود استانداردها توجه شود و به راحتی موفق به اخذ مجوز IRC، اخذ مجوز صنعت و معدن و اخذ مجوز بهداشت شود، در هنگام تزریق و استفاده از آن برای مراجعه کننده مشکلی به وجود نخواهد آمد.

معمولا تزریق ژل زیر پوستی هیالورونیک اسید و فیلرها نیاز به بیهوشی ندارد و فقط در مواقع نیاز می توان با بی حسی این عمل را انجام داد. طول مدت تزریق به طور معمول بین 15 الی 30 دقیقه می باشد و پس از تزریق نیز نیازی به استراحت خاصی نیست و دوره نقاهت خاصی هم ندارد.

آیا ژل زیر پوستی هیالورونیک اسید عوارض جانبی دارد؟

اگر در هنگام ترخیص ژل زیر پوستی هیالورونیک اسید به اخذ مجوز IRC، اخذ مجوز صنعت و معدن و اخذ مجوز بهداشت توجه شود، قطعا عوارض جانبی آن به حداقل کاهش می یابد. ولی به طور کلی استفاده از ژل زیر پوستی هیالورونیک اسید احتمال عوارضی چون قرمزی، تورم، خارش و درد جزئی را دارد.

 

ارتباط با کارشناسان مشاور

قابل توجه تجار و واحدهای تولیدی محترم، جهت واردات ژل زیر پوستی و سایر کالاهای خود با شماره های زیر در ارتباط باشید:

شماره دفتر :  02142326

شماره واتساپ : 09018317541

 

 

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-6-27
0 1398

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ