واردات کابل فیبر نوری
واردات کابل فیبر نوری
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات کابل فیبر نوری

واردات کابل فیبر نوری

آیا در مورد چگونگی واردات و ترخیص کابل فیبر نوری چیزی می دانید؟

کابل فیبر نوری جز آن دسته از محصولاتی می باشد که برای کارهای متعددی از آن استفاده می شود. این کابل ها نور را با سرعت بالایی در رشته کابل هایی به نام فیبر، انتقال می دهد. فیبرها به صورت تک حالته و چند حالته هستند.

تک حالته ها دارای هسته های کوچکی می باشند و می توانند نور مادون قرمز را در داخل خود هدایت نمایند.  و نوع چند حالته دارای هسته ای بزرگ هستند. و نور مادون قرمز گسیل از دیودهای نوری را در داخل خود هدایت می دهند.

فیبر_نوری

 

انواع فیبر نوری

فیبر نوری ها انواع مختلفی دارند:

فیبر نوری شیشه ای


این نوع از فیبر نوری از جنس شیشه است این نوع از فیبرها امکان بریدن در آن ها وجود ندارد. و قابلیت اصلاح و تقسیم ندارند. این نمونه از انعطاف کمتری برخوردار هستند. ولی دارای تنوع بسیاری می باشند و ترکیبی از تنظیمات، اتصالات انتهایی و دارای انواع آداپتور هستند.

فیبر نوری پلاستیکی


این نمونه یک نوع فیبر نوری است که از مواد پلیمری ساخته شده و هسته آن از آکرلیک است. قطر هسته این فیبرها یک میلی متر است. که باعث انتقال آسان و سریع نور از آن می شود.  این نوع از فیبر نوری ها از نور سبز و قرمز بی ضرر استفاده می کنند.

فیبر نوری سیلیکا


فیبر نوری از جنس سیلیکا دارای یک روکش پلاستیکی از جنس پلیمر است. این نوع از فیبر ها دارای یک سری مزایا برای سنجش هستند.

شما می توانید با مراجعه به شرکت های بازرگانی معتبر کالای مورد نظر خود را سفارش بدهید. مراجعه به شرکت های بازرگانی بسیار به صرفه تر است به این علت که دارای افرادی با تجربه است که با مراحل کار آشنایی کامل دارند و می توانند کالاهای مورد نظر شما را به راحتی وارد کشور کنند.

 

کاربرد کابل فیبر نوری کابل فیبر نوری برای استفاده در ساختمان   Outdoor 

این فیبر ها برای ارتباط بین ساختمان ها در خارج از ساختمان به کار می رود. حداکثر فاصله مجاز برای کابل های ساختمان 10 متر می باشد. این کابل ها را با نام فیبر خاکی می شناسند.

 

کابل  فیبر نوری برای درون ساختمان Indoor

این کابل ها از Backbone شبکه در داخل ساختمان استفاده می کند. و دارای محافظت های فیزیکی مناسب است. می توان از 6 تا 144  تیوب استفاده نمود که در هر کدام از تیوب ها 24 فیبر نوری وجود دارد. در هر تیوب ژل بی رنگی وجود دارد تا باعث قابلیت انعطاف فیبر بالا رفته  و در برابر ضربه مقاوم باشد. این فیبر نوری ها در برابر شعله ور شدن آتش مقاوم هستند.

 

واردات کابل فیبر نوری چگونه است؟

وارد کننده  کابل فیبر نوری  و تولید کننده  آن باید قبل از هر چیزی در یک سری شرایط با هم  به توافق برسند. شرایطی همچون : قیمت مشخصات، نحوه پرداخت، شرایط تحویل، روش حمل و ….

برای واردات باید یک سری تعرفه ها پرداخت کرد. که این تعرفه گمرکی کابل فیبر نوری  همان هزینه ترخیص این وسیله از گمرک می باشد که برای ورود آن به بازار است. برای واردات این محصولات باید یکسری از مجوزها را از سازمان هایی بگیرید و همچنین ثبت سفارش کابل فیبر نوری در اداره گمرک،

برای واردات  و ترخیص این کابل ها باید یک سری اسناد و روال ترخیص باید انجام شود. برای واردات به اسنادی مانند: بار نامه، فاکتور تجاری، لیست بسته بندی، گواهی مبدا، و دیگر مدارک به شکل آنلاین باید ثبت می شود.

برخی از الزاماتی که برای استاندارد کالاها نیاز است ، گواهی کیفیت برای واردات کالای مورد نظر به کشور می باشد. برخی از اقلام باید دارای گواهی کیفیت از کشور مبدأ باشند. گواهی مبدأ برای کابل فیبر نوری .

ارتباط با کارشناسان گمرکی و بازرگانی پرشین تجارت دوان

با توجه به مراحلی که گفته شد واردات این محصولات کار افرادی عادی نیست و باید توسط یک فرد با تجربه انجام شود. بهترین گزینه برای واردات کابل فیبر نوری  شرکت های بازرگانی هستند به این علت که  با تمامی مراحل آشنایی کامل دارند و می توانند به راحتی بهترین نوع از این کابل ها را در  اختیار شما قرار دهند. شما می توانید برای واردات کالاهای خود به کارشناسان بازرگانی ما در ارتباط باشید. 02142326 واتساپ به شماره 09018317541

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-9-3
0 931

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ