واردات UPS و مراحل ترخیص کالا
واردات UPS و مراحل ترخیص کالا
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات UPS و مراحل ترخیص کالا

واردات UPS در حوزه فعالیت های مجموعه بازرگانی پرشین تجارت دوان می باشد. UPS را در واقع می توان گفت یک منبع تغذیه بی پایانی است که در انواع مختلف و برای مصارف مختلف خانگی و صنعتی تولید و استفاده می شود. UPS  های وارداتی از کشور های چین و کره جنوبی وارد کشور ما می شود و با ارتباط با تولید کنندگان در این کشور و خرید از منبع، می توان ضمن خرید برندهای اصل و با کیفیت، پس از واردات نیز به سود خوبی رسید. در ادامه سعی کرده ایم ضمن ارائه اطلاعاتی پیرامون این منبع تغذیه بدون توقف، پیرامون واردات و ترخیص کالا نیز توضیح دهیم.

ups

 

 

 

منبع تغذیه UPS چیست؟

منبع تغذیه UPS مخفف کلمه ” Uninterruptible Power Supply ” است که معنی لغوی آن منبع تغذیه بدون وقفه است. در واقع UPS را می توان قطعه الکترونیکی و یا قطعه ای برقی نام برد که کاردکرد آن تثبیت ولتاژ است. UPS های پیشرفته ضمن تثبیت ولتاژ نویزها را نیز از دستگاه هایی که به آن ها وصل هستند، حذف می کنند.

 

 

انواع  منبع تغذیه UPS

در واقع UPS ها متناسب با کاربرد و در انواع مختلف دارای توان های مختلفی در رنج های متنوعی می باشند. در حال حاضر منبع تغذیه های وارداتی UPS در کشور ما دارای انواع زیر می باشد که در سه گروه، دسته بندی شده است :

 

یو پی اس های آفلاین offline

 

ساده ترین نوع UPS یو پی اس های آفلاین می باشند، که همواره وصل به شبکه هستند اما کارکرد آن ها زمانی است که برق قطع می شود و در این حالت مدار را تغذیه می کند.

یو پی اس های آنلاین online

 

این نوع UPS ها پیشرفته تر از UPS های آفلاین است، چراکه علاوه بر زمانی که برق قطع می شوند، در زمان افت ولتاژ نیز کارکرد دارد.

 

منبع تغذیه Line-interactive  یا در تعامل با خط  

 

این نوع UPS ها ضمن داشتن کارکرد در زمان قطعی برق و افت ولتاژ، نوسانات و ریپل های موجود در ولتاژ ورودی به دستگاه را نیز شناسایی و حذف می نماید. UPS تعامل با خط برای تثبیت ولتاژ در خروجی از یک ترانسفورماتور استفاده می کند. از مزیت های این نوع UPS ها پیشرفته بودن است، اما طبیعتا دارای هزینه بالاتری است و بخاطر کارد ها و انرژی بالایی که مصرف می کنند، معمولا با دوام نیستند.

بیشتر بدانید :

کارکرد  UPS

 

در این قسمت می خواهیم به این موضوع بپردازیم که  UPS ها چه کارکردی دارند و وقتی به یک دستگاه مصرفی وصل شوند، چگونه می توانند از آن مراقبت کنند. در ادامه به مهم ترین کاردکرد  UPS اشاره کرده ایم.

 

  • قطعی برق شبکه یا black out : اگر برق قطع شود و UPS به دستگاه وصل باشد، می تواند به اندازه ای که ولتاژ ذخیره کرده است، آن را در اختیار دستگاه مصرفی قرار دهد.

 

  • کاهش ناگهانی ولتاژ power sag : با برقراری اتصال ناگهانی، به دلیل اینکه جریان زیاد است، ولتاژ افت می کند. افت ولتاژ از عامل های آسیب زننده به دستگاه مصرفی می باشد که با وجود UPS از آن محافظت می شود.

 

  • افت طولانی مدت ولتاژ brown out : ساعات پیک مصرف، معمولا برق با افت ولتاژ همراه است. با وجود UPS ولتاژ تثبیت می گردد.

 

  • افزایش ناگهانی ولتاژ spike & surge : در برخی موارد نیز ولتاژ به دلیل خطای سوییچینگ چند برابر ولتاژ نامی وارد یک دستگاه شود، در این حالت نیز با وجود UPS ولتاژ تثبیت می گردد.

 

  • افزایش طولانی مدت ولتاژ over voltage : وجود UPS می تواند در حالت افزایش طولانی مدت ولتاژ نیز، ولتاژ اضافی را حذف کند.

 

  • نویز noise : وجود UPS باعث حذف نویزها از مدار می شود.

 

 

مراحل واردات UPS و ترخیص آن

واردات و ترخیص UPS به دلیل رقابت هایی که در این زمینه وجود دارد، بایستی که با آگاهی قبلی و استفاده از تجربه و تخصص افراد کارشناس در این زمنیه انجام شود. شما می توانید برای واردات و ترخیص کالا از خدماتی که در گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان ارائه می شود، استفاده کنید. به طور کلی اگر تازه کار هستید برای واردات و ترخیص UPS بایستی که مطابق مراحل زیر اقدام کنید.

 

مرحله اول : کالای مورد نظر خود را بایستی بررسی کنید و بازار فروش آن را تخمین بزنید و سپس بهترین تولید کنندگان با بهترین منبع را شناسایی کرده و سعی کنید از فروشنده دسته اول خریداری نمایید.

مرحله دوم : از فروشنده یا تولید کننده نمونه کالا را خریداری کنید و محصول مورد نظر خود را از تمامی جنبه ها و کیفیت بررسی نمایید .

مرحله سوم : در صورت تایید کالا سفارش خود را ثبت کنید، که برای این کار نیاز است مکاتبات بازرگانی حرفه ای، مذاکرات مرتبط، انعقاد قراردادهای لازم، دریافت و صدور پروفرمای مورد نیاز بازرگان، بررسی تعرفه و تخمین قیمت تمام شده کالا پس از واردات را انجام دهید، سپس واردعملیات پرداخت گردید.

مرحله چهارم : در این مرحله بایستی به دنبال مجوز های لازم جهت ترخیص کالا و حمل آن باشید که در این جهت می توانید با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان همکاری داشته باشید.

 

تعرفه گمرکی جهت ترخیص  UPS

تعرفه گمرکی انواع UPS کد 85044060 است.

 

ارتباط با مشاوران گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

مشاوران گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان دارای چندین سال سابقه در زمینه ترخیص و حمل کالا از جمله ترخیص انواع UPS های وارداتی می باشند که شما می توانید با کم ترین هزینه و سریعترین زمان ممکن کالای سفارشی خود را در درب انبار خود تحویل بگیرید. برای بهره از مشاوره تخصصی در این مجموعه می توانید از طریق شماره تماس 02142326 ، واتساپ 09018317541 به صورت رایگان با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-7-11
0 880

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ