پرسود ترین کالاهای وارداتی از چین
پرسود ترین کالاهای وارداتی از چین
واتساپ: 09018317558 02142326

پرسود ترین کالاهای وارداتی از چین

کشور چین بزرگ‌ترین تولید کننده کالا در جهان و همینطور مهم‌ترین مبداء وارداتی به ایران می‌باشد. به همین دلیل واردات از کشور چین با سوددهی بالایی همراه است. اگر قصد فعالیت در زمینه واردات کالا از کشور چین را دارید، بسیار مهم است که با پرسود ترین کالاهای وارداتی از چین آشنا شوید. محصولاتی که در داخل کشورمان تقاضای زیادی برای آن‌ها وجود داشته باشد و بتوانید از طریق واردات آن از چین و عرضه آن در بازار داخلی به سوددهی خوبی دست پیدا کنید. در ادامه این مقاله از وبسایت پرشین تجارت دوان ما را همراهی کنید تا با پرسود ترین کالاهای وارداتی از چین آشنا شویم.

 

پرسود ترین کالاهای وارداتی از چین کدامند؟

 

کشور چین بزرگ‌‌ترین تولید کننده کالا در جهان به شمار می‌رود؛ در صورتی که واردکنندگان بتوانند پرسودترین کالاهای وارداتی از چین را شناسایی نمایند و اقدام به واردات آن‌ها کنند، قطعا می‌توانند به سوددهی خوبی در این زمینه برسند.

در ادامه به 10 کالا از میان پرسودترین کالاهای وارداتی که بر اساس تجربه و اطلاعات به دست آمده از واردکنندگان کالا از کشور چین، جمع آوری شده است را معرفی کرده‌ایم.

 

ترخیص لوازم جانبی موبایل

 

همسو با پیشرفت تکنولوژی و استفاده فراگیر از تلفن همراه در سراسر جهان، بازار خرید و فروش لوازم جانبی موبایل نیز با رشد زیادی همراه بوده است. فعالیت در زمینه واردات لوازمی شامل قاب و گلس گوشی، شارژر، کابل و باتری، انواع هندزفری و … می‌تواند با سوددهی بالایی همراه باشد.

 

ترخیص لوازم الکترونیکی و قطعات جانبی آن

 

لوازم الکترونیکی شامل موبایل، لپ تاپ، تبلت و … در کشور ایران تولید نمی‌شوند؛ از سویی دیگر با توجه به تحریم‌هایی که بر علیه کشورمان وجود دارد، برای واردات لوازم الکترونیکی نیز مقصد کشور چین است.

در صورتی که قصد واردات لوارم الکترونیکی و قطعات جانبی آن را از کشور چین دارید، می‌توانید به سراغ برندهایی شامل Huawei، Xiaomi، Lenovo، TCL، Hisense و … بروید. در حال حاضر برای لوازم الکترونیکی تولید شده توسط برندهای نامبرده در کشورمان تقاضای بالایی وجود دارد و این یعنی اگر شما بتوانید این محصولات را با قیمتی مناسب از تامین کننده چینی خریداری کنید، می‌توانید با عرضه آن در بازار داخلی سود بالایی را به دست آورید.

 

ترخیص لوازم جانبی بازی از پرسود ترین کالاهای وارداتی از چین

 

لوازم جانبی بازی شامل کنسول‌های بازی، کنترلر بازی، هندزفری بازی و … نیز در دسته بندی کالاهای وارداتی پرسود از کشور چین قرار دارند و در کشورمان محبوب می‌باشند.

 

ترخیص ساعت‌های هوشمند ورزشی

 

ساعت‌های هوشمند با توجه به قابلیت‌هایی که دارند، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و در لیست پرسود ترین کالاهای وارداتی از چین قرار دارند.

خرید ساعت‌های هوشمند ورزشی از برندهای معتبر با توجه به قیمت بالایی که دارند، برای تمامی افراد امکان پذیر نیست. شما می‌توانید از طریق واردات ساعت‌های هوشمند از برندهای  Xiaomi، Huawei، Ticwatch، Amazfit و Kospet به سود قابل توجهی دست پیدا کنید.

 

ترخیص  لوازم آرایشی و بهداشتی

 

امروزه بانوان و همینطور آقایان به زیبایی ظاهری خود توجه بیشتری دارند و شاهد استفاده گسترده‌تر از لوازم آرایشی و بهداشتی هستیم. به همین دلیل فعالیت در زمینه واردات انواع ماسک صورت، کرم‌های ضدآفتاب و مرطوب کننده، عطر و ادکلن و … از چین می‌تواند با سوددهی قابل توجه‌ای همراه باشد.

 

ترخیص اسباب بازی از پرسود ترین کالاهای وارداتی از چین

 

یکی دیگر از پرسودترین کالاهای وارداتی از کشور چین، اسباب بازی‌ها می‌باشند که در کشورمان تقاضای زیادی برای آن‌ها وجود دارد و همین موضوع سبب شده است که واردات اسباب بازی با سود چند برابری برای واردکنندگان همراه شود. به طوری که فعالیت در این زمینه حتی به 6 برابر شدن سرمایه اولیه نیز منتهی می‌گردد. می‌توانید اقدام به واردات انواع پازل‌های آموزشی، بازی‌های مسابقه‌ای و ترکیبی و … نمایید.

 

ترخیص لوازم آشپزخانه

 

به طور کلی از گذشته تا به امروز، صنعت لوازم آشپزخانه در کشورمان بسیار پررونق بوده‌ است. از سویی دیگر شما می‌توانید طیف وسیعی از لوازم آشپزخانه را با تنوع بالا وارد کنید که به سود چند برابری برسید.

 

ترخیص لوازم ورزشی

 

یکی دیگر از پرسود ترین کالاهای وارداتی از چین، لوازم ورزشی هستند. می‌توانید اقدام به واردات کفش ورزشی، لباس ورزشی، دستگاه‌های ورزشی، لوازم جانبی ورزشی و … از کشور چین نمایید و از این طریق سود قابل توجهی را تجربه کنید.

 

ترخیص پوشاک

 

پوشاک از بهترین گزینه‌های سودآور برای واردات از کشور چین هستند. چین پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه‌ای تولید می‌کند، به همین دلیل واردات آن سودآور است.

 

ترخیص اکسسوری و زیورآلات

 

از دیگر کالاهای پرسود که واردات آن از کشور چین توجیه اقتصادی دارد، اکسسوری و زیورآلات هستند که امروزه به خصوص در میان جوانان طرفداران زیادی دارند. شما می‌توانید طیف وسیعی از اکسسوری و زیورآلات را از کشور چین، وارد کنید.

 

چند نکته مهم برای واردات پرسود ترین کالاهای وارداتی از چین

 

اگر قصد انتخاب پرسود ترین کالاهای وارداتی از چین را دارید، حتما به نکاتی که در ادامه آورده‌ایم، دقت داشته باشید.

  • محصولی را انتخاب کنید که در کشورمان و در شهری که مد نظر دارید، تقاضای زیادی برای آن وجود داشته باشد.
  • برای خرید به صرفه کالای مورد نظرتان، حتما تامین کننده معتبر را شناسایی نمایید. پیدا کردن تامین کننده معتبر از مهم‌ترین مراحل واردات از کشور چین می‌باشد.
  • پس از خرید کالا، برای انتقال درست و مقرون به صرفه کالا از چین به ایران، به سراغ روش حمل و نقل مناسب بروید.
چگونه برای واردات پرسود ترین کالاهای وارداتی از چین، تامین کنندگان معتبر را شناسایی کنیم؟

 

یکی از مهم‌ترین مراحل واردات از کشور چین، پیدا کردن تامین‌کنندگان معتبر است. در حقیقت شما پس از اینکه کالای وارداتی را انتخاب کردید و اطمینان داشتید که برای آن کالا در کشورمان تقاضا وجود دارد، باید در مرحله بعدی تامین کننده‌ای را پیدا کنید که بتوانید کالای مورد نظر را با قیمت مناسبی از او خریداری نمایید. اینگونه است که با خرید محصول باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه، می‌توانید سوددی بالایی را نیز تجربه نمایید.

امروزه بسیاری از تامین کنندگان چینی در سایت‌های بزرگ و معروفی از جمله علی ‌بابا (alibaba.com)، مید‌این‌چاینا(made-in-china.com) ، گلوبال سورس(globalsources.com) و … فعالیت دارند. برای خرید پرسوددترین کالاهای وارداتی از چین، حتما جهت پیدا کردن یک تامین‌کننده معتبر، سری به سایت‌های فوق بزنید.

 

واردات کالا از چین با مجموعه پرشین تجارت دوان

 

با گذشت زمان بر تعداد پرسود ترین کالاهای وارداتی از چین، افزوده می‌شود. بسیار مهم است واردکنندگان پیش از اینکه بخواهند قدم در مسیر واردات کالا بگذارند، ابتدا برنامه ریزی لازم را انجام دهند و پرسودترین کالاهای وارداتی را شناسایی نمایند.

در صورتی که در زمینه واردات کالا از کشور چین به صورت قانونی و طی مراحل ثبت سفارش، بازرسی کالا در مبداء و مقصد ، حمل و نقل کالا، ترخیص کالا و … نیاز به راهنمایی و دریافت مشاوره تخصصی دارید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی (شماره تماس 02142326 و یا واتساپ 09018317541) با کارشناسان مجموعه پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید

چرا واردات کالا از کشور چین، سودآور است؟

کشور چین به دلیل دسترسی به منابع اولیه و نیروی کار با دستمزد کم، طیف وسیعی از محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه تولید می‌کند. در صورتی که موفق شوید کالاهایی که در کشور ایران برای آن تقاضا وجود دارد را از کشور چین وارد کنید، قطعا می‌توانید به سوددهی بالایی نیز دست پیدا کنید.

پرسود ترین کالاهای وارداتی از چین کدام است؟

در این مقاله از وبسایت پرشین تجارت دوان به پرسود ترین کالاهای وارداتی از چین شامل لوازم جانبی موبایل و تبلت، لوازم الکترونیکی و لوازم جانبی آن، اسپیکرهای بلوتوثی، سوزن دستگاه نساجی، قطعات دستگاه‌های صنعتی، قلم نوری و … اشاره کردیم.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-8-17
0 216

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ