گواهی‌های ترخیص خودرو در گمرك
گواهی‌های ترخیص خودرو در گمرك
واتساپ: 09018317558 02142326

گواهی‌های ترخیص خودرو در گمرك

گواهی‌های ترخیص خودرو در گمرك

 

گواهی‌های ترخیص خودرو در گمرك پس از حذف پروانه‌های سبز كاغذی الكترونیكی شد ، به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس به نقل از مهر،  بر این اساس پس از حذف پروانه‌های سبز كاغذی، با هدف تكمیل گمرك الكترونیك و جلوگیری از جعل و تقلب گواهی‌های ترخیص خودرو الكترونیكی شد. بنابراین گزارش، با اجرایی شدن این برنامه، مركز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گمرك نیز در بخشنامه‌ای به گمركات اجرایی كشور نحوه ثبت اطلاعات خودروهای وارداتی در اظهارنامه و پروانه الكترونیك را اعلام كنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون واردات کالا کلیک کنید

در این بخشنامه آمده است: از ابتدای آبان ماه سال‌جاری لازم است تمامی واردكنندگان خودرو نسبت به اظهار هر دستگاه خودروی وارده در یك قلم از اظهارنامه اقدام كرده و در فیلد “شرح كالا” نیز مشخصات هر دستگاه خودرو شامل نوع خودرو، نشان تجاری، تیپ، سال ساخت، مدل ساخت، كشور سازنده، تعداد سیلندر، حجم موتور، تعداد محور، تعداد چرخ، تعداد درب، رنگ، شماره شاسی، شماره موتور و نوع سوخت (بنزینی، دیزل، نیمه دیزل، گازسوز، دوگانه سوز یا هیبریدی) را قید كنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون ترخیص کالا کلیک کنید.

همچنین در این بخشنامه تأكید شده است از ابتدای آبان ماه اكیداً از صدور “گواهی‌نامه‌های كاغذی ترخیص خودرو”خودداری شود. بر این اساس و با عنایت به حذف گواهی‌نامه‌های كاغذی كلیه صاحبان كالا، مراكز شماره‌گذاری خودرو، دستگاه‌ها اجرایی و سایر مراكز مربوطه می‌توانند جهت استعلام رسید پروانه الكترونیك به سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی در آدرس اینترنتی epl.irica.ir/ecl مراجعه نموده و كلیه اطلاعات مورد نیاز را از این طریق كسب كنند.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 875

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ