واردات ماشین آلات جوراب بافی
واردات ماشین آلات جوراب بافی
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات ماشین آلات جوراب بافی

واردات ماشین آلات جوراب بافی

ماشین آلات جوراب بافی به ۴ مدل مختلف تقسیم می‌شوند. اما می‌توان گفت دو مدل از این چهار مدل طرفداران بیشتری دارند و در بازار فروش بیشتری دارند.

ماشین آلات کامپیوتری و ماشین آلات جوراب بافی مکانیکی هستند. این دو دستگاه نیز به دلیل شباهت‌هایی که دارند در برخی قسمت‌ها با هم تفاوت دارند. یکی از این تفاوت‌ها کمپرسور است.

 

ماشین_آلات_جوراب_بافی

 

آیا واردات ماشین آلات جوراب بافی ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

هر صنفی مشکلات خاص خودش را دارد، مثلا به صنف سوپرمارکت توجه کنید. مثلا صنعت تکدی‌گری را نگاه کنید، یک گدا هست که واقعا بدبخت است، اما یک گدای دیگری داریم که پول در می‌آورد، با این حساب واقعا نمی‌توان نتیجه گرفت که آیا سوپرمارکت و تکدی‌گری خوب است یا خیر.

هر شلوار جین (۱۲ جفت) جوراب ۱۰ هزار تومان سود می‌برد و همیشه مشکل مالی دارد اما جوراب بافی‌های دیگری مانند پاتریس، بوگارو، جوراب سوان سوان هم داریم.

هر شلوار جین به راحتی ۷۰ هزار تومان درآمد دارد. ملت برای خرید جوراب دست و پنجه نرم می‌کنند. پس دوست من اگر واقعا آدم سخت کوشی و با پشتکار و حوصله و ذوقی هستی مطمئن باش در زمینه واردات ماشین آلات جوراب بافی موفق خواهی شد.

 

انواع دستگاه جوراب بافی

ما دو مدل از دستگاه‌های تولید جوراب در ایران داریم که به شرح زیر است:

 

دستگاه جوراب بافی کامپیوتری

این دستگاه بسیار هنرمندانه است و می‌توانید با آن هر جورابی که بخواهید تولید کنید و با آن بهترین جوراب‌ها مانند جوراب‌های ساخت ترکیه و یا جوراب‌های معروف و مرغوب ایرانی مانند بوگارو، پاتریس و الوان را بسازید.

مارک‌ها کار با این دستگاه بسیار آسان است حتی خانم‌ها هم می‌توانند با آن کار کنند. نمونه بارز آن خانم عارف نیا در بروجرد است که فیلم ایشان را در بالا دیده است.

دستگاه جوراب بافی مکانیکی

یکی دیگر از این دسته از ماشین آلات، جوراب بافی مکانیکی است که قیمت فوق العاده‌ای دارد اما ضایعات آن بسیار زیاد است، کار با آن سخت است و نمی‌تواند جوراب طراحی کند.

اولین قدم برای موفقیت در صنعت واردات ماشین آلات جوراب بافی این است که به عبارت «بزرگ فکر کن، اما کوچک شروع کن» باور داشته باشیم.

رمز موفقیت شما در این صنعت فقط یک جمله است و بس. شما با یک یا دو دستگاه جوراب بافی کوچک کامپیوتری شروع می‌کنید و سپس یک کارخانه جوراب بافی راه اندازی می‌کنید. فقط جوراب با کیفیت تولید کنید، جوراب‌های ارزان و بی‌کیفیت واقعا خوب نیستند.

واردات ماشین آلات جوراب بافی

اینکه تجارت بین‌الملل ریشه اصلی رشد و توسعه اقتصادی جوامع است، مورد توجه بسیاری از محققان و افراد از گذشته تاکنون بوده است.

واردات ماشین آلات جوراب بافی زمانی اتفاق می‌افتد که تولیدکنندگان داخلی به دنبال کسب سود و رقابت در توزیع خارجی کالاهای خود هستند و واردات زمانی اتفاق می‌افتد که کشوری برای رفع نیازهای خود کالاها را از بازارهای دیگر کشورها خریداری می‌کند.

امروزه همه چیز از کوچکترین کالا گرفته تا ابزار و ماشین آلات بزرگ وارد یا صادر می‌شود. تجار گرامی لازم به ذکر است که تجارت این محصول مستلزم اخذ مجوزهای مربوطه از سازمان‌ها و ارگان‌ها می‌باشد و در صورت‌عدم رعایت قوانین و نداشتن مجوز دچار مشکل خواهید شد.

در صورت تمایل می‌توانید با همکاران ترخیص و واردات ما در گروه بازرگانی پرشین دوان تماس حاصل فرمایید تا به عنوان نماینده قانونی شما جهت اخذ مجوزهای ذکر شده اقدام نمایند. همچنین می توانید جهت ثبت سفارش در سایت ثبت سفارش بازرگانی پرشین اطلاعات و مدارک خود را برای ما ارسال نمایید. جهت ارسال مدارک و اطلاعات خود کلیک نمایید.

 

برخی از خدمات شرکت ما در زمینه ترخیص و واردات ماشین آلات جوراب بافی از گمرک به شرح زیر است:

 

  • واردات ماشین آلات جوراب بافی
  • فاصله نواری تمیز از ماشین‌های بافندگی
  • پاکسازی نوار سمت راست ماشین‌های بافندگی
  • ترخیص ماشین‌های بافندگی دایره‌ای
  • واردات ماشین‌های تار بافندگی
  • ترخیص انواع ماشین‌های اتوماتیک
  • واردات انواع ماشین آلات معمولی
  • ترخیص انواع ماشین‌های ریسندگی
  • واردات ماشین‌های قالی بافی
  • ترخیص ماشین گرد بافی
  • واردات ماشین شمشیربازی
  • ترخیص دستگاه اسکاج بافی
  • ترخیص ماشین قلاب بافی
  • واردات ماشین‌های برش

 

تعرفه گمرکی واردات

کد تعرفه گمرکی واردات ماشین آلات جوراب بافی ۸۴۴۶ زیر ردیف و ماشین‌های بافنده می‌باشد.

 

ارتباط با کارشناسان گمرکی پرشین تجارت دوان

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، نیاز به کسب مهارت‌های مختلف اهمیت زیادی پیدا کرده است و هرکسی با توجه به علایق خود باید یک کسب و کار جدید راه اندازی کند.

ماشین آلات جوراب بافی یکی از ساده‌ترین کارها و کسب درآمد مناسب است. دستگاه جوراب بافی مکانیکی و دستگاه جوراب بافی کامپیوتری از جمله وسایلی هستند که بدون داشتن مهارت و تخصص خاصی می‌توان از آن‌ها برای شروع کار استفاده کرد.

برای مشاوره رایگان و تخصصی در هفت روز هفته در ساعات اداری و غیر اداری با شماره 02142326 و همچنین از طریق واتساپ به شماره 09018317541 پیام بگذارید. در اولین فرصت با شما در ارتباط خواهیم بود.

به این نوشته امتیاز دهید
3/5 - (2 امتیاز)
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-9-6
0 1238

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ