روال ثبت سفارش و واردات لاستیک
روال ثبت سفارش و واردات لاستیک
واتساپ: 09018317558 02142326

روال ثبت سفارش و واردات لاستیک

روال ثبت سفارش و واردات لاستیکآخرین اصلاحات در مورد ورود انواع لاستیک خودرو

 

شرط داشتن نمایندگی و سابقه ورود، برای واردات انواع لاستیک فعلا منتفی است .

برای اطلاعات دقیقتر با کارشناسان متخصص پرشین تجارت دوان ، در این زمینه مشورت فرمایید : 02142326


روال ثبت سفارش و واردات لاستیک
، اخذ مجوز استاندارد برای واردات انواع لاستیک از طریق گمرکات اجباری است و ثبت سفارش واردات لاستیک در سازمان توسعه تجارت منوط به داشتن نمایندگی های رسمی خدمات پس از فروش است . (البته در مورد برخی اقلام خاص ممکن است، استثناعاتی وجود داشته باشد.)

بیشتر بدانید :

هنگام واردات لاستیک ، خرید و تعویض لاستیک خودرو به چه نکاتی باید دقت شود؟

  • آج لاستیک

زمانی که آج لاستیک به ۱.۶ میلی متر رسید، حتما لازم است تا لاستیک خودرو تعویض گردد. اما چگونه باید این مورد را تشخیص داد؟

سه راه برای تشخیص وجود دارد: اول اینکه برای اندازه‌گیری آج لاستیک، می‌توان از ابزار مخصوص اندازه گیری عمق آج استفاده کرد که البته اینکار احتمالا هزینه نیز دارد.

راه بدون هزینه بعدی توجه به شاخص ساییدگی آج لاستیک است. علامت مثلثی شکلی روی شانه لاستیک وجود دارد، که این علامت نشان دهنده محل یک برآمدگی در عرض لاستیک است. این برآمدگی، شاخص ساییدگی آج لاستیک نام دارد. این قسمت وقتی لاستیک تمیز است، قابل تشخیص است. اگر سایش آج‌های لاستیک، به اندازه‌ای باشد که ارتفاع آنها با این شاخص یکسان بود، یعنی لاستیک خودرو باید تعویض شود.

  • تاریخ مصرف

مورد بعدی که باید برای خرید لاستیک خودرو به آن دقت داشت، تاریخ مصرف لاستیک است. عمر مفید لاستیک البته بسته به برند و کیفیت آن، بین ۵ تا ۷ سال است.

  • میزان کارکرد خودرو

مورد بعدی مربوط به میزان کارکرد خودرو است. در شرایط معمولی، حداکثر میزان کارکرد یک لاستیک حدود ۸۰ هزار کیلومتر است. به عقیده کارشناسان در صورتی که آج لاستیک هنوز باقی باشد، اما از تاریخ مصرف آن گذشته باشد یا کارکرد آن بیش از مقدار استاندارد باشد، باز هم لازم است تا لاستیک خودرو تعویض گردد. در غیر این صورت، امکان ترکیدن لاستیک در سرعت‌های بالا و یا در هنگام ترمزهای ناگهانی وجود دارد که بسیار نیز خطرناک است.

بیشتر بدانید :

چگونه لاستیکی مناسب برای خودرو انتخاب کنیم؟

بعد از اینکه مطمئن شدید، خرید لاستیک خودرو برای شما ضروری است، اولین کاری که باید انجام دهید، مراجعه به کاتالوگ خودرو است. در کاتالوگ هر خودرویی، مشخصات لاستیک استاندارد برای آن خودرو اعلام شده است.
ویژگی‌های کیفی لاستیکی که برای خودروی خود انتخاب می‌کنید، نباید از مواردی که در کاتالوگ نوشته شده است پایین‌تر باشد. اما برای اینکه متوجه شویم این ویژگی‌های کیفی چه هستند، باید به تشریح و رمزگشایی برخی اعداد و عبارات درج شده روی لاستیک پرداخت.

بیشتر بدانید :

خبری از وزارت صمت در این راستا:

کاظم زاده در تشریح نشست ویژه بررسی مشکلات کامیون داران گفت : کامیون‌داران خواستار تأمین لاستیک و 15 قلم قطعات یدکی پرمصرف کامیون هستند، از این رو اگر این مقوله برای آن ها محقق شود، بخش اعظمی از مشکلاتشان حل خواهد شد.

در این نشست مقرر شد که وزارت صنعت، معدن و تجارت در گام نخست نسبت به ثبت سفارش و خرید 500 هزار حلقه لاستیک اقدام کرده و بانک مرکزی نیز ارز مورد نظر را برای خرید این تجهیزات اقدام کند.همچنین مقرر شد که وزرات صمت و بانک مرکزی هرچه سریع تر نسبت تخصیص ارز دولتی برای واردات و تأمین 15 قلم قطعات یدکی پرمصرف کامیون ها اقدام کند، از این رو امیدوارم دولت با هماهنگی مجلس در جهت تحقق وعده ها و اجرای برنامه های مذکور اقدام کند.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1397-7-4
1 3571

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

نظرات

  • سئودکس

    سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این
    خوبی سپاسگزارم

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ