صدور ضمانتنامه گمركی برای ورود موقت كالا آغاز شد
صدور ضمانتنامه گمركی برای ورود موقت كالا آغاز شد
واتساپ: 09018317558 02142326

صدور ضمانتنامه گمركی برای ورود موقت كالا آغاز شد

صدور ضمانتنامه گمركی برای ورود موقت كالا آغاز شد

رئیس صندوق ضمانت صادرات گفت: ترتیبی اتخاد شده است تا از این پس كالاهایی كه با هدف تولید و صادرات مجدد وارد كشور می‌شوند، صندوق ضمانت صادرات در گمرك برای آنها ضمانتنامه گمركی صادر می‌كند.

سید كمال سیدعلی به تصویب صدور ضمانتنامه گمركی در این صندوق اشاره كرد و در توضیح این موضوع گفت: پیش از این افراد برای واردات موقت كالا كه پس از تولید قرار بود صادر شود با مشكل مواجه بودند اما با پیگیری‌هایی كه انجام دادیم مصوب شد كه در گمرك ضمانتنامه گمركی برای ورود موقت كالا صادر شود. وی افزود: هم اكنون  این كار امكان‌پذیر است و منتظر مراجعه بازرگانان و تقاضا برای صدور ضمانتنامه هستیم.

بیشتر بدانید : دستورالعمل‌ نحوه اخذ ضمانت‌نامه‌ بانکی99

رئیس صندوق ضمانت صادرات ایران همچنین به مشكلی كه بین تولیدكنندگان و صادركنندگان برای وجود ضمانت و پرداخت پول تولیدكننده وجود دارد اشاره كرد و گفت: پیش از این تولیدكننده ضمانتی برای دریافت پول خود در قبال كالایی كه به صادر كننده می‌فروشد نداشت و همواره كشمكشی بر سر این موضوع وجود داشت اما همین‌جا اعلام می‌كنیم كه صندوق ضمانت صادرات ضمانتنامه اعتباری تولیدی از طرف صادركننده را برای تولیدكننده صادر می‌كند تا فرد بتواند پول خود را طی 3 الی 4 ماه از خریدار دریافت كند.

وی ادامه داد: در غیر این صورت صندوق ضمانت صادرات تاز محل صدور ضمانتنامه پول تولیدكننده را پرداخت خواهد كرد.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با “صدور ضمانتنامه گمركی برای ورود موقت كالا” اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1188

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ