موافقت با واردات خودروهای آتش نشانی
موافقت با واردات خودروهای آتش نشانی
واتساپ: 09018317558 02142326

موافقت با واردات خودروهای آتش نشانی

موافقت با واردات خودروهای آتش نشانی

موافقت با واردات خودروهای آتش نشانی ؛ هیات دولت با واردات خودروهای آتش نشانی موافقت كرد ، هیات وزیران در جلسه عصر یكشنبه خود كه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، اجرای برنامه كاهش خطر پذیری فرو ریزش زمین در شهر تهران را تصویب كرد.

هیات دولت برنامه كاهش خطر پذیری فرو ریزش زمین در شهر تهران را با هدف توجه و اهتمام هرچه بیشتر دستگاه ها به علل، پیامدها و راهكارهای مبارزه با آن و نیز به منظور افزایش ایمنی در حوزه شریان های حیاتی شهر تهران با رویكرد پیشگیرانه، تصویب كرد.

واردات خودرو آتش نشانی

هیات وزیران در ادامه با صدور مجوز برای تداوم اجرای برخی از پروژه های مشمول ارزیابی اثرات زیست محیطی فاقد مجوز و دارای پیشرفت فیزیكی با رعایت شرایط خاص موافقت كرد.پروژه های یاد شده شامل آزاد راه كنارگذر دوم جنوبی تهران در استان های قزوین، البرز، مركزی و تهران، سد شفارود در استان گیلان و سد و نیروگاه آبی خرسان 3 در استان چهارمحال و بختیاری هستند.

هیات دولت در راستای توجه ویژه به اقشار آسیب پذیر و نیازمند جامعه بخصوص افرادی كه سرپرست خانواده خود را در هنگام بروز مخاطرات طبیعی از جمله سیل و زلزله و… از دست می دهند، وزارت راه و شهرسازی را موظف كرد در اسرع وقت با همكاری وزارت كشور نسبت به بازسازی واحدهای مسكونی افراد یاد شده اقدام كند.

هیات وزیران همچنین مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون ریال كمك بلاعوض به صورت هزینه ای به وزارت راه و شهرسازی اختصاص داد تا جهت احداث 15 واحد مسكونی به خانوارهایی كه سرپرست خود را در روستای چنار به دلیل وقوع سیل از دست داده اند، اختصاص داد. سقف هزینه هر واحد مسكونی 300 میلیون ریال است كه برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه می شود.

بیشتر بدانید :

دولت آیین نامه اجرایی قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر درخصوص حضور كاركنان دستگاه های اجرایی در امر امداد رسانی داوطلبانه را در جلسه امروز به تصویب رساند.

به موجب این آیین نامه، جمعیت هلال احمر موظف شد داوطلبان غیر شاغل موضوع این آیین نامه را بیمه فوت و حوادث نماید تا در صورتی كه افراد یاد شده در حین انجام وظیفه دچار آسیب دیدگی، نقص عضو یا فوت شوند، مطابق ضوابط بیمه ای مربوط خسارات وارده جبران شود.

سپس با تصویب دولت، آیین نامه مالی، معاملاتی، اداری و استخدامی صندوق توسعه ملی و اصلاحات بعدی آن به عنوان آیین نامه های صندوق در امور اداری، استخدامی، مالی و معاملاتی موضوع قانون احكام دایمی برنامه های توسعه كشور تصویب شد.

هیات وزیران در ادامه جلسه، لایحه ای را به تصویب رساند كه براساس آن به دولت اجازه داده می شود تا نسبت به اصلاح اساسنامه شركت های سهامی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) اقدام نماید.

همچنین به موجب تصمیم دولت، توقف اقدامات اجرایی انحلال شركت مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه كالای آب و برق (ساتكاب) تنفیذ و شركت مذكور موظف شد پس از انجام اصلاحات ساختاری لازم نسبت به انجام فعالیت های قانونی خود وفق اساسنامه اقدام كند.

بیشتر بدانید :

دولت به منظور تجهیز امكانات لازم در جهت مقابله با حوادث و ضرورت بهره مندی تمامی دستگاه های امداد و نجات از خودروهای آتشنشانی و تجهیزات روز دنیا، با پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر واردات خودروهای آتشنشانی و تجهیزات مرتبط با آنها با قدمت حداكثر 5 سال ساخت به شرط عدم تولید در داخل كشور و صرفاً با دارا بودن شرط نمایندگی خدمات پس از فروش موافقت كرد.

دولت با توجه به ایجاد و توسعه شهرك ها و نواحی صنعتی براساس نیاز استان ها و دغدغه های مسئولان استانی در مورد مشكلات احداث یا عدم احداث شهرك یا ناحیه صنعتی، مقرر كرد بررسی و تأیید گزارش های زیست محیطی شهرك ها و نواحی صنعتی از 100 هكتار تا 200 هكتار به استان ها تفویض شد.

هیات وزیران این تصمیم را به منظور جلوگیری از تمركزگرایی، بروكراسی و نیز صرف زمان زیاد برای بررسی گزارش های ارزیابی زیست محیطی در مركز اتخاذ كرد.

درپایان هیئت وزیران با توجه به نیاز شركت سهامی زراعی بهكده رضوی (متولی امور مربوط به مداوای جزامیان كشور) به اسناد مالكیت اراضی محدوده مربوط برای دریافت تسهیلات و اقدامات قانونی، در قالب لایحه ای نسبت به اموال بهكده رضوی تعیین تكلیف كرد.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1473

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ