واردات برد الکترونیکی
واردات برد الکترونیکی
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات برد الکترونیکی

واردات برد الکترونیکی به دلیل حساسیت‌هایی که در بحث حمل و نقل این کالا وجود دارد، از طرف بسیاری از واردکنندگان و شرکت‌های بازرگانی امری دشوار و هزینه‌‌بر محسوب می‌شود در صورتی که بهترین قطعات الکترونیکی برای واردات است. برای ثبت سفارش، واردات انواع برد الکترونیکی از گمرک می‌توانید، از مشاوران حرفه‌ای و با تجربه مجموعه پرشین تجارت دوان راهنمایی بگیرید.

 

واردات برد الکترونیکی ثبت سفارش و واردات برد الکترونیکی

 

جهت ثبت سفارش و واردات برد الکترونیکی باید اطلاعات مربوط به شماره فنی، لینک دیتاشیت، کارخانه سازنده و تعداد مورد نیاز از برد مورد نظر را در سامانه ثبت سفارش شرکت سازنده اعلام کنید تا تامین کننده با کمترین خطا و در اسرع وقت برد سفارشی شما را به دستتان برساند. حتما زمان مورد نظر برای دریافت کالا را هم برای تامین کننده مشخص نمایید تا با توجه به آن بداند که بردها را باید از طریق هواپیما و یا کشتی برای شما ارسال کند.

 

اهمیت واردات برد الکترونیکی

 

در سال‌های اخیر به دلیل شرایط تحریمی که کشور در آن قرار گرفته و عدم دسترسی آسان تولید کنندگان به قطعات الکترونیکی مورد نیاز برای تولید تجهیزات مختلف، اهمیت واردات برد الکترونیکی هم به طبع افزایش یافته و نیاز به این قطعات در داخل بیشتر شده است. تولید این قطعات در داخل کشور به دلیل پیچیدگی‌هایی که دارد اصلا به مقرون به صرفه نیست و از همین رو واردات این قطعات اولویت دارد.

 

مراحل واردات برد الکترونیکی

 

واردات و ترخیص قطعات الکترونیکی از گمرک شامل 4 گام اصلی می‌باشد که واردکننده یا نماینده قانونی وی با طی کردن این مراحل می‌تواند مراحل کالای مورد نظر را وارد کشور کرده و با احتساب هزینه‌های واردات با سود خوبی بفروشد. مراحل واردات برد الکترونیکی عبارتند از:

 

گام اول: ثبت سفارش

 

در مرحله اول وارد کننده باید پس از بررسی بازار، به دنبال بهترین سازنده و یا تامین کننده معتبری برای خرید برد الکترونیکی مورد نظر باشد تا ثبت سفارش انجام شود. در زمان سفارش برد الکترونیکی حتما به تعداد مورد نیاز قطعه را سفارش دهید زیرا این قطعات به سرعت خراب می‌شود و احتمال اینکه هزینه اضافی برای شما ایجاد کند هم وجود دارد. یکی از خدمات مجموعه پرشین تجارت دوان ثبت سفارش انواع قطعات الکترونیکی با درخواست مشتریان از فروشنده‌های معتبر در کشورهای مختلف است.

 

 

گام دوم: استعلام و تعیین هزینه

 

بعد از مشخص کردن جزئیات مربوط به سفارش برد الکترونیکی، هزینه خرید قطعات از خارج مشخص شده و پس از استعلام قیمت ثبت سفارش نهایی می‌شود.

 

 

گام سوم: اعزام قطعه به کشور

 

پس از اینکه ثبت سفارش و استعلام قیمت انجام شد، مهمترین مرحله واردات برد الکترونیکی یعنی اعزام قطعه به کشور باید انجام شود. به دلیل حساسیت‌هایی که در حمل این قطعات وجود دارد و همچین محدودیت زمانی خریدار ارسال این قطعات با بهترین وسایل حمل و نقل و در کوتاه ترین زمان ممکن باید انجام شود تا خریدار متضرر نگردد.

 

 

گام چهارم: ترخیص قطعه از گمرک

 

پس از اینکه قطعات سفارشی به یکی از دو طریق هوایی و یا با کشتی به کشور ارسال شد، مرحله چهارم یعنی فرآیند ترخیص قطعه از گمرک آغاز می‌شود. واردکننده و یا نماینده قانونی وی باید با ارائه مدارک و مجوزهای لازم به گمرک درخواست ترخیص کالا را بدهد. برای راحت تر طی کردن این گام بهتر است از یک کارشناس با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.

 

برد_مدار_چاپی

 

واردات برد الکترونیکی از چین و دبی

 

در حال حاضر کشورهای چین و دبی به عنوان اصلی ترین منابع تامین قطعات الکترونیکی در جهان محسوب می‌شوند، البته در سال‌های اخیر تحریم‌ها باعث شده واردات این قطعات به کشورمان دشوار شود و فقط شرکت‌هایی که دارای مجوز رسمی و سابقه کار طولانی در این زمینه هستد موفق به واردات قطعه الکترونیکی شوند. علاوه بر واردات برد الکترونیکی از چین و دبی این کالا از کشورهای اروپایی همچون ترکیه هم به کشورمان وارد می‌شود.

 

چطور تامین کننده معتبر برای واردات بردهای الکترونیکی پیدا کنیم؟

 

به دلیل کاربرد فراوان بردهای الکترونیکی در صنایع مختلف و حساسیت‌هایی که در واردات این قطعات وجود دارد، پیدا کردن یک تامین کننده معتبر در کشورهای خارجی کار دشواری است و  وارد کننده باید حتما به مواردی از قبیل سابقه شرکت، قیمت واردات قطعات و زمان تحویل توجه ویژه‌ای داشته باشد و حتما پیش از ثبت سفارش از چند شرکت استعلام گرفته و شرایط را باهم مقایسه نماید.

 

نحوه حمل بردهای الکترونیکی

 

همان طور که در ابتدا هم اشاره کردیم، نحوه حمل بردهای الکترونیکی یکی از مهمترین دغدغه‌های واردکنندگان این قطعات حساس می‌باشد. با توجه به محدودیت زمانی خریدار برای دریافت بردهای الکترونیکی، نحوه حمل و نقل این قطعات انتخاب می‌شود. شما می‌توانید بردهای الکترونیکی خود را از کشورهای دیگر از طریق کشتی و یا با هواپیما به ایران وارد کنید.

 

ترخیص برد الکترونیکی از گمرک

 

 

اعتماد به مجموعه‌های معتبر در زمینه واردات و ترخیص کالا همانند مجموعه پرشین تجارت دوان می‌تواند روند کار واردات شما را تسهیل کند تا کالای مورد نظرتان را با بهترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن از گمرک ترخیص نمایید.

 

مدت زمان واردات برد الکترونیکی

 

سرعت عمل در واردات قطعات الکترونیکی در دنیای امروز که همه چیز با فناوری گره خورده به خصوص برای کشورمان بسیار اهمیت دارد. مدت زمان واردات برد الکترونیکی به صورت تخمینی در صورت ارسال با کشتی حدود 4 ماه و در صورتی که با هواپیما ارسال شود به صورت تقریبی حدود 2 هفته می‌باشد. با توجه به شرایط ممکن است این زمان کمتر و یا بیشتر شود.

 

دریافت مشاوره در زمینه ثبت سفارش و واردات برد الکترونیکی

 

جهت اطلاع از نحوه ثبت سفارش و آگاهی از تعرفه واردات برد الکترونیکی می‌توانید با کارشناسان مجرب شرکت بازرگانی پرشین تجارت دوان ارتباط بگیرید و سوالات خود را در زمینه واردات و ترخیص انواع قطعات الکترونیکی از آنها بپرسید.

آیین نامه‌ها و مقررات مربوط به واردات قطعات الکترونیکی در سایت سازمان گمرک ایران هم موجود می‌باشد ولی بهترین راه دریافت مشاوره در زمینه ثبت سفارش و واردات برد الکترونیکی از مجموعه پرشین تجارت دوان است.

برای واردات برد الکترونیکی به کشورمان بازرگانان ابتدا باید نوع قطعه مورد نظر و تعداد آن را به تامین کننده اعلام کنند و سپس با توجه به زمانی که برای دریافت قطعه وجود دارد، تامین کننده روش ارسال این قطعات را به صورت هوایی و یا با کشتی انتخاب نماید. برای واردات و ترخیص آسان انواع قطعات الکترونیکی از گمرک می‌توانید از مشاوران مجموعه پرشین تجارت دوان راهنمایی بگیرید.

برای ثبت سفارش و واردات برد الکترونیکی باید چه اطلاعاتی را در سایت تامین کننده وارد کرد؟

برای اینکه در فرآیند ثبت سفارش برد الکترونیکی اشتباهی رخ ندهد، وارد کننده باید اطلاعات مربوط به قطعه مورد نظر شامل شماره فنی، لینک دیتاشیت، کارخانه سازنده و تعداد مورد نیاز از برد مورد نظر را ثبت نمایید.

مراحل واردات برد الکترونیکی به چه صورتی است؟

واردات انواع برد الکترونیکی به کشورمان با طی کردن چهار مرحله اصلی انجام می‌شود که این مراحل عبارتند از: ثبت سفارش، استعلام و تعیین هزینه، اعزام قطعه به کشور و ترخیص قطعه از گمرک.

مدت زمان تقریبی برای واردات برد الکترونیکی به کشور چقدر است؟

با توجه به نوع وسیله انتخابی برای ارسال این قطعات زمان دریافت آن متغیر است ولی به صورت تقریبی در صورت ارسال با کشتی این زمان حدود 4 ماه و در صورت ارسال با هواپیما حدود 2 هفته می‌باشد.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1401-10-18
0 453

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ