واردات ماشین آلات خط تولید واشر فنری
واردات ماشین آلات خط تولید واشر فنری
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات ماشین آلات خط تولید واشر فنری

واردات ماشین آلات خط تولید واشر فنری

 

در این مطلب قد داریم شما را با  واردات ماشین آلات خط تولید واشر فنری آشنا  کنیم و همان طور که میدانید صنعت تولید واشر فنری و سایر موارد مشابه امروزه در  روند و اجرای بسیاری از کسب و کار ها نقش بسزایی دارند.  بطور کلی  واشر فنری که در اتصالات پیچ و مهره شش گوش و پیچ آلن مورد استفاده قرار می گیرد معمولا طبق استاندارد متریک DIN127 تولید میشود . بخش عمده ای از این محول امروزه در داخل کشور تولید می شود و این تولید بیشتر به سبب وارد کردن ماشین آلات خط تولید می باشد.

واردات_ماشین_آلات_واشر_فنری

 

کاربرد واشر فنری چیست؟

 

واشر فنری کاربرد های زیادی دارد و از جمله  می توان به بالا بردن تنش اتصال و قفل کردن اتصال پیچ و مهره  اشاره کرد.

نکته قابل توجه اینکه امروز در صنایع زیر کاربرد دارد :

  • ساختمان سازی
  •  خودرو سازی
  •  کشاورزی

و… واشر فنزی کاربرد دارد. واشر فنری در سایز های مختلف از 3 الی 36 میلی متر تولید میشود و همراه با واشر تخت مورد استفاده قرار می گیرد و هر کدام از سایز های این محصول معمولا کاربرد مخصوصی دارد.

استاندارد ابعادی واشر های فنری با مقیاس و ضوابط خاصی انجام و کنترل می شود  و به ازای هر قطر داخلی یک حداقل قطر خارجی و حداقل ضخامت برای آن تعریف میشود.

بیشتر کاربرد واشر فنری در اجرای درست و اصولی اتصالات است و این محصول کمک می کند تا  اتصالات حداکثر دوام  و استحکام را داشته باشند بطور کلی از واشر فنری در اتصالات پیچ و مهره برای افزایش تنش اتصال استفاده می شود و استفاده از واشر فنری بالاخص در اتصالات پیچ و مهره داینامیک یعنی جایی که پیچ و مهره در معرض ارتعاش بالا قرار دارد توصیه می شود، البته امروزه با گسترش صنایع، کاربرد این محصول بسیار گسترده شده است.

 

واردات ماشین آلات خط تولید واشر فنری به چه منظور صورت می گیرد؟

 

درگذشته بخش بسیار زیادی از نیاز کشور به محصول واشر فنری  بصورت واردات انجام می شد و بالا بودن تعرفه های قیمت و بحث های کمی و کیفی این محصول سبب شده که راه اندازی تولید و عرضه این محصول در کشور انجام شود.

امروزه با افزایش نیاز به محصول واشر فنری بسیاری از کارآفرینان به فکر اجرای خط تولید هستند و این موضوع نیاز به واردات ماشین آلات خط تولید واشر فنری دارد.

 

کارایی واشر فنری چگونه است ؟

 

کارایی واشر فنری به  گونه ای است که با قرار گیری بین مهره و واشر تخت با افزایش قدرت اتصال به تدریج واشر فنری فشرده تر شده و تنش اتصال بالا می رود و این موضوع در اتصال اسکلت های فلزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ارتعاشات و حرکت های دینامیکی بر اثر لرزش واشر فنری افزایش و کاهش ضخامت می دهد. این امر از شل شدن لحظه ای پیچ و باز شدن آن جلوگیری می کند. موضوع شل شدن پیچ های اسکلت ها و سایر پیچ ها در صنایع مختلف یکی از مشکلاتی بود که اغلب صاحبان مشاغل را به خود درگیر می کرد اما امروز با کارایی بسیار خوب این محصول این مشکل رفع شده است.

 

واردات ماشین آلات خط تولید واشر فنری چه اهمیتی دارد؟

 

واردات ماشین آلات خط تولید واشر فنری از اهمیت بالایی برخوردار است و بدون ماشین آلات خط تولید تولید این محصول کاهش پیدا می کند و نیاز و تقاضا بالا می رود. با وجود و وارد کردن ماشین آلات خط تولید هنوز هم بخش عمده ای از نیاز کشور به واشر فنری به صورت واردات انجام می شود.

روزانه بسیاری از شرکت ها به دلیل ویژگی های ساختاری صنعت به این محصول نیاز پیدا می کنند و علاوه بر آن  اجرای دکل های برقی در مناطق روستایی  نیاز به این محصول را چند برابر کرده است.

در صورت وارد نکردن  ماشین آلات خط تولید واشر فنری بسیاری از صنعت ها دچار آسیب می شوند و این سبب شده امروزه شرکت های دولتی و خصوصی به دنبال وارد کردن ماشین آلات خط تولید این  محصول باشند.

 

نحوه عملکرد واشر فنری در اجرای دکل برقی

 

همانطور که گفته شده یکی از کاربرد های خوب واشر فنری در اجرای اصولی اتصالات دکل های برقی می باشد و نحوه عملکرد واشر فنری در جلوگیری از باز شدن اتصال است و این محصول در میان واشر تخت و سطح اتکا که میتواند پیچ یا مهره باشد قرار گرفته میشود.

زمانی که اتصال پیچ و مهره بسته شده و به نقطه انقباض واشر فنری میرسد میزان تنش اتصال بسیار اندک می باشد. نکته قابل توجه اینکه به دلیل عوامل جوی از جمله باد های شدید سالیانه تنش در دکل های برقی بسیار زیاد است و این سبب شده از این محصول با قطر بالا در اتصالات استفاده شود. با بسته شدن هر چه بیشتر مهره بر روی پیچ و با فشرده شدن واشر فنری به تدریج تنش انبساط افزایش پیدا می کند و پس از پرس کاملا واشر فنری بر روی سطح اتکا این تنش به حداکثر میزان خود میرسد.

 

 

 واردات ماشین آلات خط تولید و ترخیص آن

 

بعد از وارد کردن ماشین آلات خط تولید نوبت به ترخیص آن می رسد و یکی از بهترین راهکارها سپردن  کار ترخیص این موارد به ترخیص کار است. در واقع ترخیص کار شخصی است که به تمام ضوابط و قوانین گمرک آشنا است و کار ترخیص انواع کالاها را در مناسب ترین زمان انجام می شود.

معمولاً به دلیل نداشتن آگاهی  ، زمان زیادی صرف ترخیص ماشین آلات خط تولید واشر فنری یا سایر موارد دیگر می شود و این موضوع می تواند صاحبان بار را دچار هزینه های  زمانی و مالی کند و این مشکل می تواند با ترخیص کار بطور کامل حل شود.

واردات ماشین آلات خط تولید واشر فنری به صرفه است یا وارد کردن خود محصول؟

با توجه به گسترش صنایع و نیاز همیشگی  به محصول واشر فنری واردات ماشین آلات خط تولید آن بسیار به صرفه تر و بهتر می باشد چرا که  وارد کردن این محصول  با توجه به نرخ ارز و روابط سیاسی امروزه مسیر صعودی در پی داشته و حتی ممکن است که وارد کردن این محصول با استاندارد های روز دنیا مغایرت داشته باشد به همین دلیل از هر نظر وارد کردن ماشین آلات خط تولید کارایی و توجیه اقتصادی بهتری دارد و حتی باعث می شود چرخ صنعت تولید در این کشور رونق بگیرد.

واشر فنری در چه صنعت هایی کاربرد بیشتری دارد؟

محصول واشر فنری امروزه در اغلب صنعت ها کاربرد قابل توجه ای دارد و از جمله  کاربرد بسیار زیاد آن در:

  • نصب  و اجرای دکل های برقی و مخابراتی
  • ساخت اسکلت ها
  • ساختمان سازی
  •  خودرو سازی
  •  و… می باشد وبا توجه به سایز و شکل و متنوع بودن این محصول کاربردهایی زیادی برای آن در نظر گرفته می شود.

چه کسانی می توانید ماشین آلات خط تولید را به کشور وارد کنند؟

در خصوص اینکه چه کسانی می توانند وارد کننده این محصول باشد سوالات زیادی پرسیده می شود و بطور کلی وارد کردن ماشین آلات خط تولید واشر فنری امروزه از سوی شرکت های دولتی و خصوصی انجام می گیرد و حتی افراد کارآفرین نیز می توانند کار واردات و رونق بخشیدن به صنعت کشور را انجام  دهند.

وارد کردن ماشین آلات خط تولید واشر فنری به چه هدفی انجام می گیرد؟

وارد کردن ماشین آلات خط تولید واشر فنری با هدف رفع نیاز اغلب صنایع با افزایش تولید این محصول و رونق دادن به چرخ اقتصاد کشور صورت میگیرد. سالانه بخشی قابل توجه ای از هزینه ها صرف وارد کردن این محصول می شود و با راه اندازی خط تولید میتوان  جلوی این مسائل گرفته شود و هزینه واردات صرف افزایش تولید شود.

تنوع محصول واشر فنری چگونه است؟

واشر فنری دارای تنوع مدل و طرح بسیار بالایی است و هر مدل آن  برای صنعت مشخصی بکار می رود. با توجه به استاندارد های تولید این محصول که در داخل کشور نیز به آن توجه می شود امروزه بخش اعظمی از این محصول تولید و به بازار عرضه می شود.

به این نوشته امتیاز دهید
5/5 - (1 امتیاز)
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-11-20
0 2203

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ