واردات و ترخیص ماینر
واردات و ترخیص ماینر
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات و ترخیص ماینر

واردات-ماینر
واردات-ماینر

احتمالاً کلماتی نظیر ماینر، بیت کوین یا ارزهای دیجیتال به گوشتان خورده است.  ما در این مقاله قصد داریم شما را با این اصطلاحات آشنا سازیم و با شما در مورد واردات و ترخیص ماینر و سایر تجهیزات تولید رمز ارزهای دیجیتال صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

 

همه روزه افراد بسیاری با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان تماس می گیرند و در مورد واردات و ترخیص ماینر به صورت مستقیم صحبت می کنند تا با این کار و با حذف واسطه ها  قیمت تمام شده رمز ارزها و تجهیزات خود را کاهش دهند.

پس اگر تمایل به خرید، واردات و ترخیص ماینر را دارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین معروف ترین ارز دیجیتال می باشد  و به طور کلی کریپتوکارنسی ها خطوطی از رمزهای رایانه ای هستند که ارزش پولی دارند و شما می توانید با استفاده از تجهیزاتی مانند ماینر اقدام به استخراج و تولید این رمز ارزها نمایید.

 

تقریباً 95 درصد افراد فعال در حوزه تولید ارزهای دیجیتال در ایران اقدام به تهیه این دستگاه مناسب کرده اند.

 

ماینر چیست؟

شما برای تولید و استخراج ارز دیجیتال نیار به دستگاهی به اسم ماینر دارید. گاهاً به این دستگاه ها ASIC هم می گویند چون این دستگاه ها شامل پردازنده های خاصی به نام ASIC است. این دستگاه انواع مختلفی دارد.

بیشتر بدانیم

مزایا و معایب ماینر و عوامل تأثیر گذار بر آن

 

واردات و ترخیص ماینر

 

یکی دیگر از خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان ترخیص دستگاه ماینر از گمرک می باشد.

شاید این سوال را از خود بپرسید که در ایران افراد زیادی هستند که اقدام به فروش ماینر و یا دستگاه های رمز ارز می کنند چرا باید شما به عنوان کسی که تمایل به خرید ماینر دارید به صورت مستقیم از چین اقدام به خرید ماینر نمایید؟

به صورت کلی به دلایل این امر اشاره می کنیم:

 

قیمت تمام شده مناسب ماینر در واردات و ترخیص ماینر

اصلی ترین دلیل قیمت تمام شده ماینر و این قبیل دستگاه ها می باشد. شما در واقع با خرید ماینر از چین واسطه های زیادی را حذف می کنید. به طور مثال زمانی که شما اقدام به خرید ماینر از شرکت ها و یا فروشنده های ایرانی می کنید می توانید این اطمینان را داشته باشید که ماینر فوق حدود 30 الی 50 درصد گرانتر از قیمتی که خودتان اقدام به واردات آن خواهید کرد، می باشد.

بازگشت سرمایه سریعتر برای خریدار ماینر

برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در حوزه استخراج ارزهای دیجیتال را دارند و قصد واردات ماینر را با کمترین قیمت تمام شده را دارند، با این روش زمان بازگشت سرمایه ای که در این حوزه سرمایه گذاری خواهند کرد کاهش یابد.

بیشتر بدانیم

مجاز اعلام شدن رمز ارزهای استخراج شده توسط ماینرهای دارای مجوز

 

چرا گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان را برای خرید و تامین ماینر انتخاب نماییم؟

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان به عنوان یک شرکت بازرگانی مجوزات لازم را برای ارائه خدمات بازرگانی  دارا می باشد و به صورت تمام و کمال تشریفات گمرکی شما را به سر انجام می رساند. تجار محترم می توانند امور تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای مورد نیاز خود را از ترخیصکاران مجرب  گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان تهیه نمایند.

قابل توجه تجار محترم واردات ماینر فقط با کارت بازرگانی که پروانه استخراج رمز ارز دارد قابلیت انجام دارد. جهت ارتباط با کارشناسان ما با شماره های 02142326 و همچنین واتساپ به شماره 09018317541 در ارتباط باشید.

بیشتر بدانید :

به این نوشته امتیاز دهید
1/5 - (1 امتیاز)
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-3-30
0 1246

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ