ارائه بسته‌های تشویقی برای تجار افغانی در چابهار
ارائه بسته‌های تشویقی برای تجار افغانی در چابهار
واتساپ: 09018317558 02142326

ارائه بسته‌های تشویقی برای تجار افغانی در چابهار

ارائه بسته‌های تشویقی برای تجار افغانی در چابهار

ارائه بسته‌های تشویقی برای تجار افغانی در چابهارمدیرعامل منطقه آزاد چابهار از راه‌اندازی خط‌های كشتیرانی و ارائه بسته‌های تشویقی به سرمایه‌گذاران برای تبدیل چابهار به مركز ترانزیت شرق كشور و آسیای میانه خبر داد.

‌عبدالرحیم كردی در گفت وگو با ایسنا‌ ‌افزود: چابهار كوتاه ترین و به صرفه‌ترین مسیر برای دسترسی افغانستان به آب‌ھای آزاد است و افغانستان درحال حاضر عمده واردات و صادرات خود را از بنادر عباس وكراچی در پاكستان انجام می‌دھد و این در حالی است كه بندر چابھار در مقایسه با بندرعباس 90 كیلومتر و با كراچی 700 كیلومتر به مركز افغانستان نزدیك‌تر است.

ارائه_بسته_های_تشویقی_برای_تجار_افغانی

به گفته كردی، برای آنكه تجار و صاحبان كالا چابهار را به عنوان مقصد و مبدا بار خود در نظربگیرند، باید تخفیفات و یارانه‌هایی را ارائه داد، چراكه درحال حاظر چابهار بندری گران قیمت برای حمل و نقل و ترانزیت كالاست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار تصریح كرد: برای افزایش تمایل افغان‌ھا به استفاده از چابھار تخفیفات ویژه‌ای برای تجار افغانی در نظر گرفته شده است كه تخفیف 50 درصدی سازمان بنادر برای حقوق و عوارض بندری، تخلیه و بارگیری و انبارداری و تخفیف 33 درصدی مابه‌التفاوت سوخت مصرفی كامیون‌های باربری افغانی نمونه‌ای از آن‌ھاست.

وی با اشاره ‌‌به ارائه بسته‌ھای تشویقی به سایر صاحبان كالا كرد و گفت: ھزینه‌ھای انبار داری در منطقه آزاد چابھار بین یك تا سه ماه برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی رایگان است‌.مدیرعامل منطقه آزاد چابهار هم چنین راه‌اندازی خط منظم كشتیرانی در چابهار را برای جذب صاحبان كالا لازم داست و گفت: بنا به تفاھم نامه‌ای كه سازمان منطقه آزاد چابھار با كشتیرانی جمھوری اسلامی ایران دارد، خط منظم كشتیرانی بین چابھار و ھند(بندر كاندلا)ھر چھار روز یكبار به چابھار می‌آید‌.

كردی خاطرنشان كرد: برای تقویت خط‌های منظم كشتیرانی در مسیر چابهار رایزنی‌هایی با شركت‌ها ازجمله ترنگ دریا برای راه‌اندازی خط‌های منظم كانتینری در مسیر‌های چین، عمان، امارات و قطر صورت گرفته است.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1166

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ