اصلاح قانون واگذاری شهرك‌های صنعتی
اصلاح قانون واگذاری شهرك‌های صنعتی
واتساپ: 09018317558 02142326

اصلاح قانون واگذاری شهرك‌های صنعتی

اصلاح قانون واگذاری شهرك‌های صنعتی

اصلاح قانون واگذاری شهرك‌های صنعتی : معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به اصلاح قانون واگذاری شهرك‌های صنعتی اشاره كرد و گفت این قانون تا چند روز آینده به مجلس ارایه می‌شود.

علی یزدانی در بازدید از شهرك صنعتی اشتهارد كه با حضور مسئولان استانی صورت گرفت بر ضرورت رفع مشكلات شهرك‌های صنعتی تاكید كرد و گفت: رفع این مشكلات زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی، رونق اقتصادی و اشتغالزایی را فراهم می‌كند.

وی از بررسی مشكلات 60 شهرك صنعتی سخن به میان آورد و افزود: اهتمام جدی بر این است كه به دور از تبلیغ در عمل تصمیماتی گرفته شود كه ارتقای رضایتمندی مردم و ایجاد اشتغال پایدار را ایجاد كند.

این مسئول خاطرنشان كرد: همچنین بر اساس برنامه ابلاغی مقام معظم رهبری، دستور رئیس جمهوری و مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی راه‌اندازی هفت هزار و 500 واحد صنعتی راكد و یا نیمه فعال با اعطای تسهیلات محقق می‌شود.

بیشتر بدانید : قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر

معاون وزیر گفت: در كل كشور در راستای توسعه صنعتی بیش از 98 هزار و 751 جواز تاسیس تا پایان ماه قبل صادر شده است.

این مسول در ادامه توسعه سرمایه‌گذاری خارجی را اصلی‌ترین راه رونق اقتصادی دانست و گفت: زیرساخت‌های لازم برای تحقق این مهم باید در كشور فراهم شود.

شهرک_های_صنعتی

یزدانی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های صنعتی استان البرز اشاره كرد و افزود: امروز بسیاری از نشان‌های معتبر صنعتی كشور در البرز فعالیت دارند و همچنین در بخش صدور پروانه‌های بهره برداری و جواز تاسیس جایگاه بسیار خوبی در كشور دارد از این رو پتانسیل لازم در جهت جهش صنعتی را دارد؛ چراكه اكنون بسیاری از نشان‌های تجاری موجود در كشور در استان البرز قرار دارد.

وی گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته هزار و 900 هكتار به مساحت شهرك صنعتی اشتهارد اضافه می شود چراكه جایگاه و شرایط ویژه‌ای در كشور دارد كه در مجموع به سه هزار و 300 هكتار می رسد.

یزدانی در پایان خاطر نشان كرد: برای راه‌اندازی واحدهای صنعتی راكد و نیمه فعال طبق مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی استان 500 میلیارد تومان تسهیلات بانكی در حال پیگیری است كه تاكنون یك سوم این مبلغ به واحدها پرداخت شده است.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1182

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ