اعلام فهرست كالاهای مشمول لغو معافیت مالیاتی
اعلام فهرست كالاهای مشمول لغو معافیت مالیاتی
واتساپ: 09018317558 02142326

اعلام فهرست كالاهای مشمول لغو معافیت مالیاتی

اعلام فهرست كالاهای مشمول لغو معافیت مالیاتی

اعلام فهرست كالاهای مشمول لغو معافیت مالیاتی اقدامی مثبت است ، معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی تهران با اشاره به فهرست كالاهای صادراتی مشمول لغو معافیت مالیاتی از سوی «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهوری، گفت: این ابلاغیه 100 درصد مثبت و در راستای ممانعت از خام فروشی تلقی می شود.

لغو_معافیت_مالیاتی

معاون امور بین الملل اتاق تهران اظهار كرد: صادرات كالاها و محصولات ایرانی نه فقط باید از هر نوع مالیاتی معاف باشد، بلكه باید مشوق هایی از سوی دولت به منظور حضور فعال تر در صحنه های بین المللی به آن اختصاص داد.

به گفته این مقام مسئول، بهترین حالتی كه برای صادرات كالا می توان متصور بود، تولید محصولات نهایی یا دستكم واسطه ای است تا از فروش مواد خام جلوگیری شود.وی با اشاره ویژه به بخش معدن، تصریح كرد: ذخایر معدنی كشور نزدیك به 27 تریلیون تن تخمین زده شده كه اگر استخراج و عمل آوری و به كالای نهایی تبدیل شود، ارزش افزوده سرشاری برای كشور ایجاد خواهد كرد.

بختیاری با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت برای تحقق این مهم، یادآوری كرد: در طول دوران سخت تحریم ها، بنگاه های كشور و فعالان اقتصادی از پیشرفت ها و حركت های رو به توسعه جهانی عقب ماندند.

بیشتر بدانید : دریافت مالیات از صادر‌كنندگان تا هفته آینده لغو می‌شود

وی خاطرنشان كرد: امروز این قابلیت در بین بنگاه های اقتصادی وجود دارد كه بتوانند خود را به روزرسانی كنند و امید می رود با حمایت های دولت كمبود زیرساخت ها در حوزه معدن بتدریج جبران شود.به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری در بخشنامه مورخ 16 مرداد ماه امسال ماده 141 قانون مالیات های مستقیم را اصلاح كرده و برخی از مواد معدنی و نفتی را مشمول آن كرده است.بر این اساس، 100 درصد درآمد حاصل از صادرات خدمات و كالاهای غیرنفتی و محصولات بخش كشاورزی و 20 درصد درآمد حاصل از صادرات مواد خام مشمول مالیات با نرخ صفر می‌شود.

وی همچنین با اشاره به تیم منسجم و هماهنگ اقتصادی دولت دوازدهم، تصریح كرد: انتظار می رود این تیم بتواند برنامه های بهتری را در چهار سال آینده طراحی و اجرا كند و بویژه اهمامی ویژه در اجرای برنامه ششم توسعه داشته باشد.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1373

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ