افزایش صادرات شركتهای دانش بنیان كرمان به 340 میلیون دلار
افزایش صادرات شركتهای دانش بنیان كرمان به 340 میلیون دلار
واتساپ: 09018317558 02142326

افزایش صادرات شركتهای دانش بنیان كرمان به 340 میلیون دلار

افزایش صادرات شركتهای دانش بنیان كرمان به 340 میلیون دلار

افزایش صادرات شركتهای دانش بنیان كرمان به 340 میلیون دلار در دولت یازدهم ، به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی روز چهارشنبه در آیین دوازدهمین دوره جایزه افضلی پور در كرمان افزود: تعداد شركت های دانش بنیان استان كرمان از 26 شركت به 51 شركت در این دولت رسیده است.

صادرات شركت دانش بنیان

وی بیان كرد: قفل بسیاری از پروژه های حیاتی در استان كرمان از جمله در حوزه فولاد با تحقق برجام گشوده و سه میلیارد دلار تامین مالی خارجی پروژه ها انجام شد.وی با تاكید بر اینكه باید نقش دانشگاه در توسعه را تعریف كرد گفت: پول، معدن، ثروت، آب و سرمایه اجتماعی وجود دارد اما مدیر توسعه یافته نداریم و كارآفرینانی كه از هیچ، همه چیز می سازند باید به صحنه بیایند و مدیریت گنج هایی كه در كشور هست را بر عهده گیرند.

استاندار كرمان با اشاره به اینكه دولت باید زمینه ایجاد شغل را فراهم كند، افزود: كارهایی كه دولت انجام می دهد در این راستای ایجاد اشتغال است و كار اصلی در این زمینه بر دوش جوانان و كارآفرینان است.

رزم حسینی با تاكید بر اینكه باید كارآفرینان و علمای مجتهد روشن ضمیر را قدردان باشیم عنوان كرد: افضلی پور بزرگوار به خوبی تشخیص داد كه با ساخت دانشگاه می تواند سرمایه اجتماعی فراهم آورد.

بیشتر بدانید :

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: در این دوره باید دولتی خردگرا، توسعه خواه، تكریم كننده كارآفرین و دولتی كه جریان فعالیت های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه را در مسیر ارتقا قرار دهد، انتخاب كنیم.

استاندار كرمان با بیان اینكه در این استان خدمات بزرگی از سوی دولت ارائه شده است بیان كرد: در این دولت در حوزه گردشگری 95 هزار گردشگر به استان كرمان سفر كرده اند این در حالی است كه در دو دولت نهم و دهم 32 هزار نفر به استان كرمان سفر كردند. با ایجاد شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج، مقصد جدید گردشگری به نام قلعه گنج ایجاد شده است.رزم حسینی یادآور شد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی هفت سفر به استان كرمان داشته اند و در حوزه بهداشت و درمان گام های بلندی برداشته شده است.

وی گفت: در این دولت مجوز ایجاد 2 هزار و 400 تخت بیمارستانی در كرمان صادر شده كه از این تعداد یكهزار و 600 تخت در دست ساخت است. زنده یاد مهندس علیرضا افضلی پور بنیانگذار دانشگاه شهید باهنر كرمان است كه سال 1352 تصمیم به ساخت دانشگاه در كرمان گرفت. اولین دوره اعطای جایزه افضلی پور به چهره های برتر علمی سال 82 برگزار شد و پس از آن جایزه خانم فاخره صبا (همسر افضلی پور) و جایزه دكتر علی افضلی پور هم در دانشگاه شهید باهنر كرمان شكل گرفته است.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1208

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ