بازگشت 14 خط كشتیرانی بین المللی به بنادر ایران
بازگشت 14 خط كشتیرانی بین المللی به بنادر ایران
واتساپ: 09018317558 02142326

بازگشت 14 خط كشتیرانی بین المللی به بنادر ایران

بازگشت 14 خط كشتیرانی بین المللی به بنادر ایران

بازگشت 14 خط كشتیرانی بین المللی به بنادر ایران ، معاون سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در ماه های اخیر 14 خط كشتیرانی بین المللی فعالیت مجدد خود را در بنادر ایران از سرگرفته و 8 خط كشتیرانی برای همكاری با بنادر ایران اعلام آمادگی كرده‌اند.

تعاریف_و_اصطلاحات_گمركی_و_حمل_و_نقل _بین المللی

جلیل اسلامی با اشاره به استقبال خطوط كشتیرانی بزرگ برای ورود به بنادر ایران، گفت: 22 خط كشتیرانی بین المللی پیش از اعمال تحریم ها با ایران در ارتباط بودند كه در ماه های اخیر 14 خط فعالیت مجدد خود را آغاز كردند و 8 خط كشتیرانی هم برای همكاری با بنادر ایران اعلام آمادگی كرده اند.

معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی افزود: خطوط كشتیرانی بین المللی با اعمال تحریم ها فعالیت خود را در بنادر ایران متوقف كردند اما پس از لغو تحریم ها امكان بازگشت این خطوط فراهم شد.

اسلامی اظهار كرد: درحال حاضر 14 خط فعال كشتیرانی بین المللی نگاهی ویژه به بندرشهیدرجایی و بندرعباس دارند.

به گفته معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی، فعالیت خطوط كشتیرانی بین المللی در بنادر ایران، گزینه‌های انتخابی صادركنندگان و واردكنندگان راافزایش می دهد ضمن اینكه به آنها كمك می كند كه با قیمت مناسبتر و دریك فضای كاملا رقابتی كالای خود را وارد یا صادر كنند.

اسلامی بیان كرد: با فعالیت خطوط معتبر كشتیرانی در بنادر ایران، ضرورت انتقال كالاهای ایرانی به بنادر كشورهای همجوار و منطقه از بین می‌رود و افزایش هزینه های تحمیل شده در زمان تحریم كاهش می یابد.

بیشتر بدانید : خط كشتیرانی تجاری و مسافری ایران – عمان راه‌اندازی شد

عضو هیئت عامل سازمان بنادر گفت: فعالیت خطوط بین المللی در ایران، یك نوع اعتبار بین المللی محسوب می شود و نشانگر آن است كه ایران كشوری امن تلقی می شود كه شرایط تجاری مناسب برای همكاری را داراست.

وی درباره برنامه سازمان بنادر برای افزایش ارتباط با خطوط كشتیرانی بین المللی، بیان كرد: باید زیرساخت های تجاری لازم در بنادر فراهم شود تا تمایل خطوط كشتیرانی برای فعالیت درآنها افزایش یابد.

اسلامی ادامه داد: با بهبود ظرفیت های تجاری بنادر ایران، میزان اقبال خطوط بین المللی برای حمل و نقل كالا افزایش می یابد ضمن اینكه اگر خدمات مناسبی به خطوط كشتیرانی ارائه شود این موضوع علاقه مندی آنها را افزایش می دهد.

معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی، اضافه كرد: در میان 14 خط كشتیرانی بین المللی فعال در بنادر ایران، شركت هایی دیده می شوند كه جزو برندهای مطرح كشتیرانی بین المللی هستند كه از جمله آنها می‌توان به «ام اس سی» و «اور گرین» اشاره كرد.(مهر)

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1076

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ