كشف یك كانتینر لوازم آرایشی قاچاق به كمك سامانه مانیتورینگ ترانزیت
كشف یك كانتینر لوازم آرایشی قاچاق به كمك سامانه مانیتورینگ ترانزیت
واتساپ: 09018317558 02142326

كشف یك كانتینر لوازم آرایشی قاچاق به كمك سامانه مانیتورینگ ترانزیت

كشف یك كانتینر لوازم آرایشی قاچاق به كمك سامانه مانیتورینگ ترانزیت ، یك شركت حمل‌ونقل بین‌المللی اقدام به اظهار ترانزیت داخلی یك كانتینر كالا با عنوان كارتن خالی در یكی از گمركات ورودی به مقصد یكی از گمركات داخلی می‌كند كه مأموران گمرك با رصد این محموله از اتاق مانیتورینگ دفتر نظارت بر ترانزیت مستقر در ستاد مركزی گمرك ایران به مغایرت اطلاعات ورودی مشكوك ومراتب را جهت بررسی و فك پلمپ كشور مبدأ و ارزیابی دقیق كالا به گمرك مبدأ اعلام می كنند.

كشف یك كانتینر لوازم آرایشی قاچاق به كمك سامانه مانیتورینگ ترانزیت

بیشتر بدانید :

متعاقباً پس از ارزیابی كامل محموله توسط گمرك مبدأ مشخص می‌گردد كه قسمت جلو درب ورودی كانتینر به طرز ماهرانه‌ای با كارتن خالی پوشانده شده است اما در ردیف‌های انتهایی كارتن‌های حاوی لوازم آرایشی جاسازی شده است. با توجه به رویه ترانزیت و به استناد ماده 61 قانون امور گمركی و اظهار خلاف واقع توأم با اسناد خلاف، این كالا مشمول قاچاق شده و پرونده قاچاق تشكیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح ارجاع می‌شود.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با كشف یك كانتینر لوازم آرایشی قاچاق به كمك سامانه مانیتورینگ ترانزیت اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1136

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ