ترخیص دارو از گمرک با تعهد وزیر بهداشت
ترخیص دارو از گمرک با تعهد وزیر بهداشت
واتساپ: 09018317558 02142326

ترخیص دارو از گمرک با تعهد وزیر بهداشت

 ترخیص دارو از گمرکترخیص دارو از گمرک با تعهد وزیر بهداشت ، بر همین اساس، سر رسید تسویه حساب اعتبارات اسنادی مدت دار گشایش شده برای دارو و تجهیزات پزشکی، از ۶ ماه به ۹ ماه افزایش می یابد.به گمرک کشور اجازه داده می شود تا محموله های دارویی وارداتی را با تعهد وزیر بهداشت با کپی و حداقل اسناد، ترخیص نماید.

رئیس سازمان غذا و دارو، تاکید کرد: شرکت های دارویی مکلف هستند اسناد بانکی محموله های وارداتی را حداکثر ظرف مدت سه ماه به گمرک تحویل دهند.اصغری به سایر دستاوردهای مصوبات ستاد ویژه اقتصادی دولت در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی اشاره کرد و افزود: تمامی شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی وارد کننده می توانند از حد اعتباری شرکت های خارجی استفاده نموده و نسبت به واردات اقدام نمایند.

وی گفت: بانک مرکزی ایران موظف است در زمان تسویه حساب (حداکثر ۶ ماه)، نرخ ارز را بر اساس قیمت زمان ترخیص کالا و توزیع محاسبه نماید. ضمن اینکه وزارت بهداشت، موظف است بر محتوای کالا و قیمت گذاری آنها نطارت کامل داشته باشد.معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو تاکید کرد: وزارت بهداشت، موظف است گزارش عملکرد این مصوبه را در مقاطع سه ماهه به ستاد ویژه اقتصادی دولت ارائه نماید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1397-4-12
0 1697

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ