ترخیص سریع با پرشین تجارت دوان
ترخیص سریع با پرشین تجارت دوان
واتساپ: 09018317558 02142326

ترخیص سریع با پرشین تجارت دوان

ترخیص سریع با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

ترخیص سریع با پرشین تجارت دوان برای شما بازرگانان عزیز امکان پذیر می باشد. در واردات بسیاری از کالاها آنچه که اهمیت دارد، این است که کالای خریداری شده از دیگر کشور ها پس از وارد شدن به گمرک کشور، سریع ترخیص شده و وارد بازار ایران شود و در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

از همین رو ترخیص سریع و بدون دردسر برای بازرگانان الویت دارد. شرایط ترخیص سریع با کمک کارشناسان با تجربه و البته فعالیت های تخصصی در گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان فراهم می باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا پیرامون ترخیص سریع در گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان بیشتر آشنا شوید.

 

ترخیص سریع به چه معناست ؟

ترخیص کالا در یک مفهوم کلی به تمامی مراحلی گفته می شود که طی آن کالای وارداتی از گمرک کشور خارج شده و داخل بازار ایران می شود. اما در مفهوم جزئی‌تر ترخیص کالا به سادگی تعریف ارائه شده نیست و نیازمند آماده سازی اسناد و مدارک لازم، اخذ مجوزهای مورد نیاز، ارزش گذاری کالاها متناسب با تعرفه های گمرکی صحیح و … می باشد. تمامی این مراحل در صورتی به درستی و در کم ترین زمان انجام می شود که ترخیص کار فردی با تجربه و البته متخصص باشد.

بنابراین ترخیص کالا امری تخصصی است؛ ترخیص سریع نیز توسط متخصصان با تجربه که چندین سال در این زمینه فعالیت کرده اند، امکان پذیر می باشد. از آنجایی که بازرگانان و تجاران همواره تمایل دارند کالای وارداتی آن ها بلافاصله پس از ورود به کشور ترخیص گردد، می توانند از خدمات ترخیص سریع با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان استفاده کنند.

 

ترخیص_سریع

 

مراحل ترخیص سریع با پرشین تجارات دوان

ترخیص کالا از گمرک نیازمند طی یک مراحل کلی است، اما زمانی ترخیص سریع کالا اتفاق می افتد که ترخیص کار دارای تجربه کافی در این زمینه باشد و بتواند مراحل را با استفاده از راهکارهایی که طی تجربه در طول سال ها کار به دست آورده است، در مدت زمان کم تری طی نماید.

در ادامه به مراحل ترخیص سریع با پرشین تجارت دوان اشاره کرده ایم :

1- دریافت پروفرما از فروشنده

ابتدا وارد کننده باید پروفرما را از فروشنده دریافت کرده و همراه با دیگر اسناد و مدارک برای کارشناسان ما در گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان ارسال کند.

 

2- اخذ مجوزهای لازم

در صورتی که کالای وارداتی وارد کننده، نیاز به اخذ مجوزهایی داشته باشد، کارشناسان اقدام به اخذ مجوزهای لازم می کنند.

3-انتقال اسناد و مدارک جهت بررسی به واحدهای مختلف

اسناد و مدارک لازم بررسی و تنظیم می شوند و به واحد های مختلف ثبت سفارش، استاندارد و حمل و نقل ارسال می گردند.

4-احراز کالا

احراز هویت کالا به صورت ثبت اطلاعات آن در سامانه اینترنتی در نظر گرفته شده انجام می شود و پس از دور اظهاری، پرینت اظهارنامه نیز دریافت می گردد.

5-تعیین مسیر

پس از ثبت کالا در سامانه، کالا باید در یکی از مسیرهای سبز، زرد و یا قرمز تعیین مسیر گردد. مسیر سبز به معنای ترخیص سریع می باشد. در مسیر زرد اسناد باید توسط یک کارشناس مجدد بررسی گردد که عمل ترخیص را کمی به تاخیر می اندازد و در مسیر قرمز نیز ترخیص کالا نیازمند ارزیابی، کارشناس ارزیابی آزمایشگاه، کارشناس سالن، شماره ارزیابی، واریز به بانک و صدور پروانه و .. می باشد که امر ترخیص کالا را کند تر می کند. با ترخیص سریع کالا در گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان مسیر ترخیص کالا را در مسیر سبز قرار می دهیم.

6- دریافت اجازه بارگیری

خروج از کوتاژ  و دریافت اجازه بارگیری و خروج، از دیگر مراحل ترخیص سریع کالا می باشد.

7- دریافت آدرس انبار از مشتری

در مراحل بعدی آدرس انبار از مشتری دریافت می گردد و به شرکت حمل و نقل اعلام می شود.

8- اجازه بارگیری و ترخیص از گمرک

با صدور بیجک، کالا اجازه بارگیری و ترخیص از گمرک را دریافت می کند.

9- ارسال صورتحساب و ریز جزئیات برای مشتری

در نهایت شماره راننده و اطلاعات وسیله حمل و نقل به مشتری اعلام می گردد و صورتحساب نیز برای مشتری ارسال می شود. در طی این مراحل ترخیص سریع کالا از گمرک انجام می شود.

بیشتر بدانید :

چگونه می توانیم کالای خود را با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان ترخیص کنیم ؟

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان، مجموعه ای از متخصصان و کارشناسان با تجربه می باشد که آماده همکاری با شما بازرگانان عزیز در زمینه ترخیص سریع کالا هستند.

شما عزیزان می توانید برای ترخیص سریع کلیه اقلام صنعتی و غیر صنعتی، انجام مراحل مربوط به ورود و خروج موقت کالا، ثبت سفارشات، دریافت خدمات گمرکی، دریافت خدمات حق العمل کاری و ترخیص کاری و … با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان همکاری کنید. ترخیص سریع کالا متناسب با اینکه مشتری در چه مرحله ای از واردات کالا است، بررسی و برنامه ریزی می شود.

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی پیرامون ترخیص سریع با پرشین تجارات دوان و همینطور اطلاع از قوانین جدید ترخیص کالا از گمرکات سراسر کشور، با شماره های 02142326 و همچنین واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل فرمائید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-10-6
0 602

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ