ترخیص سیم و کابل از گمرک
ترخیص سیم و کابل از گمرک
واتساپ: 09018317558 02142326

ترخیص سیم و کابل از گمرک

ترخیص سیم و کابل از گمرک از سری کارایی است که دارای مراحل سخت و پیچیده ای است و برای این کار باید دارای تجربه و مهارت کافی در این زمینه باشید تا بتوانید مراحل را به خوبی پشت سر بگذارید و در کمترین زمان ترخیص سیم و کابل از گمرک را انجام دهد.

ترخیص-سیم-و-کابل-از-گمرک

 

ترخیص سیم و کابل از گمرک

 

برای ترخیص سیم و کابل از گمرک مانند دیگر کالاهای ترخیصی نیاز به یک سری مدارک است که فردی که قصد ترخیص این کالاها را دارد باید با این مراحل آشنا باشد. برای این که مراحل ترخیص کالای شما از گمرک در کمترین زمان انجام شود و همچنین در هزینه و وقت شما صرفه جویی شود بهتر است از یک شرکت بازرگانی خوب مانند شرکت پرشین تجارت دوان برای این کار استفاده کنید.

با کمگ گرفتن از شرکت های بازرگانی برای ترخیص می توانید کالاهای خود را در کمترین زمان ترخیص کنید. در ادامه مطلب می خواهیم شما را با تعرفه گمرکی و نحوه ترخیص سیم و کابل از گمرک آشنا کنیم.

 

آشنایی با سیم و کابل

 

سیم و کابل از سری مهم ترین تجهیزات ساختمانی به حساب می آیند که این سیم و کابل ها یک مسیر عبور جریان الکتریکی بسیار عالی هستند و دارای انواع مختلفی می باشند و برای استفاده در بیشتر صنعت ها تولید و طراحی شده اند.

این محصولات اساس و پایه ساختمان سازی می باشند که در هنگام خرید آن ها باید نهایت دقت و توجه خود را به کار ببرید. یکی از مراحل اصلی  ساختمان سازی برق کشی است که برای این کار بهتر است از سیم و کابل های مناسب استفاده کنید که برای آشنای بیشتر چند نکته مفید که باید بدانید را برای شما توضیح می دهیم:

اولین چیزی که در هنگام خرید سیم و کابل باید بدانید این است که سیم انتخابی شما جنس هادی در آن به کار رفته باشد که این جنس هادی آلومینیوم و مس می باشند. ولی هادی مس به دلیل قیمت بالای آن در سیم کشی بسیار کم استفاده می شود و معمولا از کابل های سبک که دارای رسانای مناسبی هستند استفاده می کنند.

نکته دیگر استفاده از سیم و کابل جنس مناسب با کیفیت مقاومت هادی می باشد که معمولا مقدار هادی که در این سیم ها استفاده می شود اهمیت زیادی دارد چون بیشتر آتش سوزی ها به دلیل استفاده از سیم و کابل های است که مرغوبیت کافی ندارند. پس باید سیم های با کیفیت را خریداری کنید.

سیم و کابل های را خریداری کنید که دارای برند  معتبر هستند و محصولات آن ها دارای ضمانت نامه است چون بیشتر محصولات این فروشگاه ها دارای کیفیت مناسب است و ضمانت دار می باشند و در صورت وجود هر گونه مشکل می توانید آن را تعویض کنید.

 

انواع سیم و کابل

 

سیم و کابل ها دارای انواع مختلفی هستند که هر یک از آن ها را برای استفاده در یک کار استفاده می کنند برخی از آن ها را برای شما توضیح می دهیم:

 

سیم ارت اتصال به زمین

 

در صنعت برق به سیم ارت سیم اتصال به زمین گویند و از آن برای جلوگیری از برق گرفتگی استفاده می کنند. این سیم امروزه دارای جایگاه بسیار بالای است و از آن در سیستم های مخابرات برای برطرف کردن نویز استفاده می کنند.

 

سیم نیم افشان

 

سیم نیم افشان تقریبا شبیه سیم مفتولی و افشان است ولی با یک تفاوت که تعداد رشته های سیم نیم افشان از افشان کمتر می باشد. تقریبا کاربرد سیم نیم افشان هم شبیه سیم های مفتولی است. این سیم برای نصب ثابت سیم های رابط در داکت های زیر زمینی و تابلوهای کنترلی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

 

سیم لاکی

 

از سیم لاکی به دلیل عایق نازکی که دارد برای سیم پیچی ترانس و موتورها استفاده می شود. این سیم ها از یک رشته سیم به وجود آمده اند و از سری ویژگی های این سیم می توان به لایه ظریف و نازک از عایق اشاره کرد.

 

سیم نایلون

 

یکی از سیم های است که در ساختمان سازی از آن استفاده می شود سیم نایلون است. از این سیم برای انتقال دادن جریان الکتریکی از نقطه ای به نقطه ای دیگر استفاده می شود. این سیم دارای انواع مختلفی است و هر یک از این انواع در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

کابل زوجی

 

کابل زوجی از پیچیده شدن سیم های مسی رنگی تشکیل شده است که هر یک از این سیم ها دارای قطر 0.4 تا 0.8 میلی متر است و این سیم های که به یک دیگر پیچیده شده اند در یک پوشش پلاستیکی جای گرفته اند. معمولا هر چه تعداد سیم های به هم پیچیده بیشتر باشد مقاومت آن ها هم بیشتر خواهد بود.

 

کابل فیبر نوری

 

فیبر نوری باعث انتقال داده با سرعت بالا می شود و از آن برای مواردی هم چون: شبکه های تلفن شهری و بین شهری و شبکه های اینترنت و کامپیوتری استفاده می شود.

این کابل دارای رشته های بلند و نازک از جنس شیشه است و ضخامتی به نازکی تار موی انسان ها دارد و این رشته ها در بسته ی به نام کابل قرار گرفته اند و از آن ها برای انتقال سیگنال در فاصله های بسیار دور استفاده می کنند.

 

ترخیص سیم و کابل از گمرک

 

همان گونه که در متن بالا گفته شد ترخیص سیم و کابل از گمرک و یا ترخیص هر کالای دیگری از گمرک نیاز به یک سری مدارک و مجوز دارد و فرد ترخیص کننده باید با قوانین ترخیص و گرفتن مجوزها آشنایی داشته باشد تا بتواند مراحل را به خوبی پشت سر بگذارید.

ترخیص کالا  کار افراد ترخیص کار است که دارای تجربه کافی در این زمینه هستند و می توانند به راحتی مراحل ترخیص را انجام دهند. پس برای این که بتوانید به راحتی کالاهای خود را ترخیص کنید بهتر است به سراغ ترخیص کاران حرفه ای بروید.

 

تعرفه گمرکی برای ترخیص سیم و کابل از گمرک

 

  • کد تعرفه گمرکی کابل شبکه 85444900 است.
  • کد تعرفه گمرکی کابل HDMI 85444900 است.
  • کد تعرفه گمرکی انواع کابل با فرکانس بسیار بالای 85447090 می باشد.
  • کد تعرفه گمرکی سیم مسی با مقطع تخت و روکش 85444900 است.
  • کد تعرفه آنتن تلویزیون رنگی 85442000 است.
  • کد تعرفه گمرکی سیم بکسل 731210 است.
  • کد تعرفه گمرکی انواع کابل محور 85442000 است.
  • کد تعرفه گمرکی سیم و کابل جز کابل انتقال برق و کابل برق 85444900 است.
  • کد تعرفه گمرکی سیم حرارتی و نسوز با روکش سیلیکونی 85444900 می باشد.
خدمات شرکت پرشین تجارت دوان

 

شرکت پرشین تجارت دوان دارای سابقه بسیار درخشان در زمینه ترخیص کالا است و برخی از خدمات این شرکت شامل:

  • ترخیص سیم مفتول برنجی
  • ترخیص سیم الکترود جوشکاری
  • ترخیص سیم بکسل صنعتی
  • ترخیص سیم نسوز
  • ترخیص المنت
  • واردات و ترخیص کابل فویل دار
  • ترخیص کابل های رابط
  • ترخیص مودم و روتر
  • ترخیص دارو از گمرک
  • ترخیص کیستون
  • واردات تجهیزات مخابراتی
  • ترخیص اسپلیتر
  • واردات و ترخیص آنتی بیوتیک
  • واردات آنتن مخابراتی

 

در بالا برخی از خدمات شرکت پرشین تجارت را برای شما توضیح دادیم در صورتی که بخواهید اطلاعات مفید دیگری را درباره خدمات این شرکت به دست بیاورید بهترین کار این است که به سایت اصلی شرکت پرشین تجارت دوان مراجعه کنید و یا با کارشناسان این بخش تماس بگیرید.

ترخیص سیم و کابل از گمرک چه مدت طول می کشد؟

معمولا ترخیص سیم و کابل از گمرک یک پروسه سخت و پیچیده است ولی در صورتی که از ترخیص کاران بسیار ماهر و دارای تجربه برای این کار کمک بگیرید مطمئنا کارهای ترخیص کالای شما در کمترین زمان انجام می شود.

تعرفه گمرکی ترخیص کابل از گمرک چیست؟

برای این که اطلاعات بیشتری درباره هزینه های ترخیص سیم و کابل به دست بیاورید بهترین کار این است که با مشاوران ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و تخصصی ما بهره مند شوید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1401-8-11
0 930

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ