ترخیص علف تراش از گمرک
ترخیص علف تراش از گمرک
واتساپ: 09018317558 02142326

ترخیص علف تراش از گمرک

ترخیص علف تراش از گمرک، از جمله خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان است. علف تراش در دسته‌بندی تجهیزات کشاوری و باغبانی قرار دارد و جزو لوازم بسیار کاربردی است. سال‌های سال است که علف تراش‌های برقی و دیزلی، جایگزین علف تراش‌های دستی و مکانیکی شده‌اند. علف تراش‌های مدرن دارای سرعت و دقت بالاتری هستند و اپراتوری که از آن استفاده می‌کند، با استفاده از آن قادر است تا زمین‌های زراعی را در طی مدت زمان بسیار کوتاهی‌ علف‌زنی کند. اما برای اینکه نیاز کشور به این دسته از تجهیزات کشاورزی تامین گردد، واردات و ترخیص علف تراش از گمرک ضرورت دارد. در ادامه این مقاله از وبسایت پرشین تجارت دوان ما را همراهی کنید تا با جزئیات بیشتری از ترخیص علف تراش از گمرک آشنا شویم.

ترخیص-دستگاه-علف-تراش واردات و ترخیص علف تراش از گمرک

 

شرکت‌های وارد کننده و بازرگانان بسیاری در زمینه واردات و ترخیص تجهیزات کشاورزی فعالیت دارند. یکی از تجهیزاتی که در سال‌های اخیر، واردات آن به کشورمان صورت می‌گیرد، واردات علف تراش است.

کسانی که در زمینه واردات و ترخیص علف تراش از گمرک فعالیت می‌کنند، باید توجه داشته باشند که تجهیزات باکیفیتی را که توسط برندهای معتبر در جهان تولید می‌شود را خریداری و به بازار داخلی عرضه کنند. اصلی‌ترین دلیل این موضوع نیز این است که در صورتی که علف تراش دارای کیفیت لازم نباشد و با مشکل مواجه شود، برای کاربر و اطرافیان او خطرساز خواهد بود.

 

واردات علف تراش از کدام کشورها انجام می شود؟

 

بیشترین میزان واردات علف تراش از کشورهای چین، فیلیپین و برخی دیگر از کشورهای آفریقایی انجام می‌شود. البته کشورمان در زمینه صادرات علف تراش نیز فعال است و امروزه صادرات این کالا به کشورهایی از جمله عراق، افغانستان و بعضا برخی کشورهای اروپایی صورت می‌گیرد.

فعالیت کردن در زمینه واردات و ترخیص هر نوع کالایی از جمله علف تراش از گمرک، نیازمند رعایت برخی قوانین و مقررات است. به طوری که افراد باید در این جهت پیش از اقدام برای واردات و سپس ترخیص این کالای کشاورزی از گمرک، ابتدا بخشنامه‌هایی که پیرامون آن صادر شده است را مطالعه کنند و سپس بر اساس آن اقدام به دریافت مجوزهای مورد نیاز نمایند.

افرادی که در زمینه ترخیص علف تراش از گمرک تجربه ندارند، اما مایل هستند کالای خود را سریعا از گمرک جمهوری اسلامی ایران ترخیص کرده و آن را وارد بازار ایران کنند، می‌توانند از ترخیصکاران باتجربه کمک بگیرند. گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان، با برخورداری از چندین ترخیصکار مجرب، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

 

لزوم واردات و ترخیص علف تراش از گمرک

 

شاید نام دستگاه علف تراش در مقایسه با دستگاه‌های چمن زن و یا دستگاه‌های دروگر کمتر شنیده شده باشد؛ اما موضوعی که وجود دارد، این است که علف تراش‌ها دارای کاربرد بیشتری هستند و کار با آن‌ها آسان است. به دلیل کاربرد این دسته از تجهیزات کشاورزی، امروزه واردات آن‌ها به کشور با سرعت بیشتری انجام می‌شود و در بازار داخلی تقاضا برای آن بسیار بالاست.

با اینکه امروزه نیاز داخلی به دستگاه علف تراش احساس می‌شود و تقاضای بالایی برای آن وجود دارد، اما در صورتی واردکنندگان موفق خواهند شد که اقدام به واردات یک کالای صحیح نمایند. علف تراش‌ها نیز مشابه با هر کالای دیگری دارای انواع متفاوتی هستند و واردکنندگان باید با در نظر گرفتن این موضوع، اقدام به واردات دسته‌ای از علف‌ تراش‌ها نمایند که در ایران برای آن تقاضا وجود دارد.

برای مثال علف تراش‌ها در دو نوع دوشی و پشتی توسط برندهای مختلف تولید شده‌اند؛ همانطور که از نام آن‌ها مشخص است، علف تراش‌های دوشی بر روی دوش اپراتور سوار می‌شوند و دارای یک دسته بلند و منعطف هستند. دستگاه اصلی به انتهای دسته متصل می‌گردد و با حرکت دادن آن بر روی علف‌ها و چمن‌ها، مشابه با یک دست، علف‌ها را کوتاه می‌کند.

این در حالی است که علف‌زن‌های پشتی، مشابه با کوله پشتی بر روی پشت کاربر قرار می‌گیرند و از آن‌ها برای مناطق مسطح استفاده می‌گردد. این نوع علف تراش‌ها دارای لرزش کمتری‌ نیز هستند.

برخی از علف تراش‌ها نیز دارای یک مخزن هستند و علف‌های کوتاه شده را در این مخزن جمع‌آوری می‌کنند. این دسته از علف‌تراش‌ها برای زمین‌های بزرگ‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

به همین دلیل واردکنندگان پیش از اقدام برای واردات و ترخیص علف تراش از گمرک، ابتدا باید بازار داخلی را تحلیل و بررسی کنند و سپس اقدام به واردات علف‌ تراش‌هایی نمایند که در بازار داخلی برای آن تقاضا وجود دارد. یکی از خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان، ارائه مشاوره به بازرگانان برای انتخاب کالای مناسب جهت واردات به کشور است، به طوری که بتوانند بیشترین سوددهی را تجربه کنند.

لازم به ذکر است که صرفاً واردات دستگاه علف تراش نباید مورد توجه قرار بگیرد، به طوری که واردات لوازم و دانش تعمیرات آن نیز حائز اهمیت است. هر نوع دستگاه برقی هرچقدر باکیفیت، ممکن است روزی خراب شود و نیاز به تعویض لوازم و یا تعمیر آن باشد. بنابراین به وارد کنندگان توصیه می‌شود ضمن واردات علف تراش مناسب، تیغه‌های باکیفیت مناسب برای آن را نیز وارد کشور کنند.

 

خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در زمینه ترخیص علف تراش از گمرک

 

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان از مجموعه‌های فعال در زمینه واردات و ترخیص انواع تجهیزات کشاورزی است. شما عزیزان می‌توانید از خدمات این شرکت بازرگانی در زمینه‌های زیر بهره‌مند شوید:

  • واردات و ترخیص علف تراش از گمرک
  • ترخیص انواع داس
  • واردات و ترخیص داس علف هرز زنی
  • ترخیص داس دروگر برنج
  • واردات و ترخیص داس شاخه‌زنی
  • ترخیص داس فنری
  • واردات و ترخیص داس هرس بزرگ
  • واردات و ترخیص داس باغبانی
  • ترخیص داس گندم

همینطور می‌توانید برای ترخیص کالاهای مشابه شامل ترخیص انواع بیلچه، ترخیص انواع قیچی باغبانی، ترخیص انواع بیل، ترخیص انواع کلنگ، ترخیص انواع تیشه، ترخیص انواع شن‌کش، ترخیص انواع گل‌تراش، ترخیص انواع چنگک، ترخیص انواع داسغاله، ترخیص انواع یونجه‌بر و … نیز از گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان خدمات دریافت نمایید.

 

تعرفه گمرکی برای ترخیص علف‌تراش از گمرک

 

کد تعرفه گمرکی جهت ترخیص انواع وسایل و ابزارآلات باغبانی در ردیف 8201 قرار دارد

ترخیص-کار-حرفه-ای دریافت خدمات از گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان برای ترخیص علف‌تراش از گمرک

 

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان، دارای سال‌ها تجربه در زمینه واردات و ترخیص ماشین آلات کشاورزی و ابزارهای مورد نیاز در این حوزه است. کارشناسان متخصص این مجموعه می‌توانند راهنمای مناسبی برای شما بازرگانان گرامی باشند تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگاه علف‌تراش را از طریق تامین‌کنندگان معتبر در جهان خریداری کرده و وارد کشور ایران کنید.

شما عزیزان می‌توانید از خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در زمینه حمل و نقل کالا، تنظیم اظهارنامه گمرکی، ثبت سفارش بازرگانی، خرید کالا، دریافت مجوزهای لازم، ترخیص کالا از گمرکات کشور، ترانشیپ کالا و … بهره‌مند شوید.

با دریافت خدمات از ترخیص‌کاران مجرب پرشین تجارت دوان در زمینه ترخیص علف تراش از گمرک، به راحتی می‌توانید در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمایید. برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه ترخیص علف تراش از گمرک، از طریق شماره تماس 02142326 و یا واتساپ 09018317541 اقدام نمایید.

بیشترین میزان واردات علف تراش از گمرک، متعلق به کدام کشورها است؟

امروزه انواع تجهیزات باغبانی و کشاورزی با کیفیت بالا از طریق کشورهای شرق آسیا به خصوص کشور چین وارد ایران می‌شوند. بسیاری از دستگاه‌های علف تراش توسط شرکت‌هایی در کشورهای تایلند و کره جنوبی و حتی ژاپن تولید می‌گردند اما کارخانجات مرتبط با این کشورها نیز در کشور چین فعالیت دارند.

عوامل موثر بر هزینه ترخیص علف تراش از گمرک شامل چه مواردی است؟

عوامل موثر بر هزینه ترخیص علف زن از گمرک شامل هزینه دریافت مجوزهای قانونی از جمله مجوز بهداشت، مجوز استاندارد و مجوز از مخابرات، هزینه‌های خدماتی شامل ثبت سفارش، کارمزد، تخلیه و بارگیری، انبارداری و … هستند.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-7-8
0 194

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ