ترخیص قلم نوری از گمرک
ترخیص قلم نوری از گمرک
واتساپ: 09018317558 02142326

ترخیص قلم نوری از گمرک

آیا تاکنون درباره ترخیص قلم نوری از گمرک چیزی شنیده اید و یا درباره نحوه این کار چیزی می دانید؟ قلم نوری یکی از کاربردی ترین وسیله برای صفحه نمایش و تلفن همراه و تبلت می باشد. این قلم به زاویه بندی و فشار دست حساسیت دارد و دارای کیفیت و طراحی بسیار ظریف و با وضوح بالایی است. این قلم دارای خواهان بسیار زیادی در داخل کشور مان می باشد و بیشتر گرافیک کاران و نقشه کشان و دیزاینرها از این این قلم برای طراحی های خود استفاده می کنند.

از این رو واردات و ترخیص قلم نوری از گمرک دارای سود بسیار زیادی است که برخی از تاجران برای واردات این قلم ها  اقدام می کنند. در صورتی که این قلم ها را وارد کشور کنید ولی با مراحل و قوانین ترخیص و واردات آشنا نباشید ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید.

این قلم ها توانسته اند جایگاه بالایی در بین مردم به دست بیاورند. این قلم ها بیشتر از کشورهای آلمان، کره جنوبی و چین و برخی دیگر از کشورهای اروپایی وارد می شوند.

برای این که بتوانید ترخیص قلم نوری از گمرک را بدون هیچ مشکلی انجام دهید می توانید از تیم پرشین تجارت دوان کمک بگیرید و یا حتی می توانید با گرفتن مشاوره از این تیم راهنمایی های لازم را به دست بیاورید.. در ادامه شما را با نحوه ترخیص و قلم نوری بیشتر آشنا می کنیم.

ترخیص-قلم-نوری-از-گمرک قلم نوری چیست و چه کاربرد های برای صنایع مختلف دارد؟

 

در گذشته بیشتر مردم برای کار با کامپیوتر و دیگر وسایل الکترونیکی از موس و کیبورد استفاده می کردند ولی امروزه با تولید انواع مختلفی از قلم های نوری امکان طراحی و نگارش در داخل وسایل ها به وجود آمد به گونه ای که سرعت عمل و دقت آن بسیار بالاتر از موس است.

همانطور که از نام این کالا مشخص است از آن برای استفاده از مانیتورها و گوشی و تبلت استفاده می کنند  و به کمک آن اشاره گرهای گوشی و مانیتور به حرکت در می آیند. همچنین  از این قلم برای طراحی های الکترونیکی و تدریس های آنلاین و … هم استفاده می شود.

در بازار انواعی از قلم های نوری با برند های مختلف وجود دارد  که هر یک از این قلم ها دارای ویژگی مختلفی هستند. این قلم ها مانند یک خودکار می باشند که می توانید به راحتی آن را در دست بگیرید. برخی از این قلم ها دارای نمایشگرهای مخصوص به خود می باشند ولی برخی دیگر دارای چنین امکانی نیستند و باید آن ها را به کامپیوتر و پد وصل نماید.

 

قلم نوری دارای انواع و اشکال مختلفی است که شامل:

  • قلم نوری شارژی
  • قلم نوری هوشمند
  • قلم نوری فشاری
  • قلم نوری با حسگرهای حرکتی
  • قلم نوری قلمی

 

قلم نوری شارژی

 

این قلم دارای باتری های داخلی است که می توانید با شارژ کردن از این قلم برای نوشتن و رسم کردن استفاده کنید.

 

قلم نوری فشاری

 

از این قلم می توانید برای رسم کردن خطوط با ضخامت های گوناگون استفاده کنید برای رسم انواع خطوط می توانید فشارهای متفاوتی روی نوک آن وارد نماید.

 

قلم نوری حسگر حرکتی

 

این نمونه قلم نوری با دارا بودن حسگر حرکتی می تواند حرکت قلم بر روی صفحه را تشخیص دهد و آن را تبدیل به خطوط  روی نمایشگر کند.

 

قلم نوری هوشمند

 

این نوع قلم های نوری معمولاً با تبلت هایی که دارای قابلیت تشخیص فشار هستند، استفاده می شود و با کمک گرفتن از پروتکل های ارتباطی بی سیم به تبلت مورد نظر متصل می شود و قابلیت ردیابی حرکت و همچنین فشار قلم را دارا است.

 

قلم نوری قلمی

 

یکی دیگر از انواع قلم ها،  قلم نوری قلمی است که مثل یک قلم معمولی عمل می نماید و دارای یک نوک خاص است که بر روی صفحه نمایش تاثیر می گذارد.

 

کاربرد قلم نوری

 

این قلم دارای کاربرد های مختلفی است و از در بیشتر موارد استفاده می شود برخی از کاربردهای این قلم شامل:

  • امضای دیجیتال روی فیلم و تصاویر
  • طراحی و نقاشی در برنامه های گرافیکی و طراحی های مهندسی
  • استفاده برای بازی های دیجیتال و واقعیت مجازی
  • نت نویسی و ضبط در برنامه های موسیقی
  • کنترل کردن تلفن هوشمند و دیگر دستگاه های الکترونیکی از دور
  • استفاده از آن در صنایع پزشکی برای ثبت دستورات پزشکی و نوشتن یادداشت های بیمارستانی
ترخیص قلم نوری از گمرک چگونه است؟

 

همانگونه که می دانید واردات و ترخیص هر کالا از گمرک نیازمند تخصص و تجربه و دانش است . در صورتی که قصد واردات قلم نوری به صورت قانونی دارید باید با قوانین ترخیص و واردات آشنایی داشته باشید و تمامی نهاد های مربوط به ترخیص را بشناسید.

برای ترخیص در ابتدا باید بدانید که هر کشور دارای قوانین مخصوص به خود است و فرد تجار باید مدارک و و مجوزهای مورد نیاز را آماده نماید تا در صورت نیاز آن ها را به گمرک ارائه دهد. برای ترخیص قلم نوری از گمرک شما به یک سری مدارک نیاز دارید که این مدارک شامل:

  • بارنامه
  • کارت بازرگانی
  • فاکتور و پیش فاکتور
  • مجوز ثبت سفارش کالا
  • بیمه نامه
  • قبض انبار
  • گواهی مبدا
  • گواهی ترخیصیه
  • مجوزهای ترخیص کالا
  • پروفرما
  • برگ سبز گمرکی

 

ترخیص قلم نوری دارای مراحل بسیار سخت و پیچیده ای است که بهترین کار این است که این مراحل را به ترخیص کاران حرفه ای بسپارید تا کالاهای شما در یک زمان کوتاه و بدون هیچ مشکلی به دستتان برسد.

معمولا پیدا کردن یک شرکت بازرگانی که بتواند کارهای ترخیص کالاها را از گمرک انجام دهد کمی دشوار است چون شما باید شرکت بازرگانی را انتخاب کنید که دارای ترخیص کاران مجرب و با دانش بالا باشد تا بدون این که هزینه بیشتری پرداخت نماید کالاهای شما را از گمرک خارج نماید.

برای این که بتوانید کالاهای خود را از گمرک خارج نماید باید هزینه های را پرداخت نماید که این هزینه ها شامل: باربری، تعیین تعرفه، انبارداری، تخلیه، هزینه های آزمایشگاه و …. را بپردازید. این هزینه ها جدا از هزینه حقوق ورودی پرداخت می شود .

ارزش گذاری یکی از مواردی است که در ترخیص کالاها بسیار اهمیت دارد که توسط سامانه TSC تعیین می شود. در انجام مراحل ترخیص باید تمامی مدارک و اسناد را آماده نماید و هزینه های که برای ترخیص لازم است را بپردازید به طور کلی می توان گفت که مراحل ترخیص بسیار پیچیده است.

 

ترخیص قلم نوری با پرشین تجارت دوان از گمرک

 

ترخیص قلم نوری از گمرک دارای مراحل سخت و پیچیده ای است که انجام آن نیازمند تجربه و مهارت است. برای انجام کارها ترخیص بهتر است از شرکت های بازرگانی کمک بگیرید تا بتوانید راحت تر کارهای ترخیص را انجام دهید.

داشتن کارت بازرگانی یکی از ضروری ترین موارد برای ترخیص کالا است که معمولا صاحبان بار کارت بازرگانی ندارند و نمی توانند مراحل ترخیص را به خوبی انجام دهند از این رو بهترین کار این است که کارهای ترخیص را به شرکت های بازرگانی بسپارید.

شرکت پرشین تجارت دوان یکی از شرکت های بازرگانی است که می تواند ترخیص قلم نوری از گمرک را به بهترین شکل انجام دهد. برای این که بیشتر با خدمات این شرکت بازرگانی آشنا شوید می توانید ترخیص مواد اولیه کارخانجات تولید و برق و واردات و ترخیص مواد اولیه دارویی را مطالعه نماید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-7-16
0 208

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ