ترخیص ماشین آلات بسته بندی حبوبات
ترخیص ماشین آلات بسته بندی حبوبات
واتساپ: 09018317558 02142326

ترخیص ماشین آلات بسته بندی حبوبات

ترخیص ماشین آلات بسته بندی حبوبات

 

ماشین آلات صنعتی بعد از اینکه به کشور وارد می شوند برای مدتی در اداره گمرک نگه داری می شوند و نیاز به ترخیص دارند ماشین آلات بسته بندی حبوبات هم از این قائده مستثنی نیستند و وقتی به کشور وارد می شوند در اداره گمرک نگه داری می شوند و نیاز به ترخیص دارند.

ماشین_آلات

از جمله گمرکات مهم کشورمان که در زمینه ترخیص کالا فعالیت دارند عبارت اند از:

  • گمرک بوشهر
  • گمرک شهریار
  • گمرک انزلی، گمرک امام خمینی
  • گمرک بندر عباس
  • گمرک ارومیه

که برای ترخیص ماشین آلات بسته بندی حبوبات و یا دیگر ماشین آلات و یا کالا ها باید به این گمرک ها مراجعه کنید. برای وارد کردن ماشین الات یا هر کالایی شما باید یک کد تعرفه گمرکی داشته باشید و این کد را باید قبل از وارد کردن ماشین آلات دریافت کنید که در زمان ترخیص محصول این کد را به گمرک بدهید.

به این علت که هزینه های گمرکی به این کد بستگی دارد و در صورت نداشتن این کد ممکن با خسارت های زیادی مواجه شوید و حتی ممکن است کالای شما قاچاق شناخته شود.

ماشین آلات بسته‌بندی حبوبات چیست؟

ماشین آلات برای بسته بندی حبوبات یک وسیله راحت و کاربردی است که می تواند در بسته بندی حبوبات و سایر محصولات مانند خشکبار، چای، برنج، شکر، جو، گندم و …. به شما کمک کند و در کمترین زمان محصولات مورد نظر را برای شما بسه بندی و آماده کند.

این دستگاه بسته بندی دارای 4 عدد ترازو برای وزن کشی دقیق حبوبات است و هم چنین این ماشین بسته بندی دارای یک مانیتور لمسی به همراه منو برای زبان های دلخواه است. این دستگاه به سیستم عیب یاب کامپیوتری مجهز است.

اندازه و ابعاد بسته بندی با عوض کردن قطعه ای از آن به نام یقه قایل تغییر می باشد. همچنین این ماشین کارکردی کاملا اتوماتیک دارد. این ماشین الات بسته بندی دارای سرعتی بسیار بالا است به گونه ای که در یک دقیقه حدود 10 تا 25 بسته آماده می کند که این یکی از ویژگی های فوق العاده این ماشین آلات است.

برق مصرفی این دستگاه سه فاز است که در صورت  نیاز می توان به تک فاز تغییر داد. این ماشین می تواند بسته هایی در وزن 20 تا 2000 گرم را آماده و بسته بندی کند.

 

بیشتر بدانید :

ترخیص ماشین آلات بسته بندی غلات

 

برای ترخیص ماشین آلات بسته‌بندی حبوبات باید چکار کرد؟

 

ثبت و ارائه دادن اظهار نامه

در مرحله اول به اداره گمرک مورد نظر رفته و کلیه مدارک مورد نیاز مثل کارت بازرگانی، اینویس و… را  به همراه تکمیل اظهارنامه را ارائه می دهیم.

ارزیابی بار و مدارک

در مرحله دوم  مجوزها، نوع بار و وزن بار مورد بررسی قرار گرفته و در صورت داشتن تمام فاکتور ها تایید می شود.

پرداخت قبوض

در این مرحله برای ترخیص ماشین الات بسته بندی حبوبات باید قبض مورد نظر را پرداخت کرد. یکی از ضروری ترین موارد برای گرفتن پروانه ترخیص پرداخت و ارائه قبوض می باشد.

دریافت پروانه ترخیص

وقتی که تمام مراحلی که در بالا گفته شد را انجام دادید و مجوزها و استاندارد های مورد نیاز برای ترخیص ماشین آلات بسته بندی حبوبات فراهم شد پروانه  ترخیص صادر شده و می توانید بارتان را تحویل بگیرید.

تحویل کالا

مرحله آخر گرفتن بار مورد نظرتان می باشد که در صورت صدور پروانه ترخیص، مجوز برای خروج ماشین الات صادر شده و شما می توانید بار مورد نظرتان را ترخیص کنید.

 

آیا برای ترخیص ماشین آلات بسته بندی حبوبات می توانیم از شرکت های ترخیص ماشین آلات کمک بگیریم؟

وارد کردن کالا و ماشین آلات جز مهم ترین محموله های وارداتی هستند به این علت گمرک ها و سازمان ها با حساسیت بالاتری بر ترخیص و وارد کردن این دستگاه ها نظارت می کنند.

با توجه به گرفتن کدی که برای وارد کردن ماشین الات بگیریم و گیر و گرفتاری های موجود و نداشتن شناخت و تجربه در زمینه ترخیص کالا بهتر است که برای ترخیص کردن این ماشین الات به یک شرکت معتبر مراجعه کرده و از افراد با تجربه و متخصص برای ترخیص کالای خود کمک بخواهید.

کارشناسان متخصص و کار بلد گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان تمام مراحل ترخیص را با تجربه ی که دارند به راحتی انجام داده و در کمترین زمان کالای مورد نظر شما را ترخیص و بارگیری می کنند.

 

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-7-10
0 554

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ