ترخیص ماشین آلات صنعت داروسازی
ترخیص ماشین آلات صنعت داروسازی
واتساپ: 09018317558 02142326

ترخیص ماشین آلات صنعت داروسازی

  ترخیص_ماشین آلات_داروسازی

 

ترخیص ماشین آلات صنعت داروسازی دستگاه حمام بافت ایزوله چیست؟

در راستای ترخیص ماشین آلات صنعت داروسازی یکی از دستگاه ها و ماشین آلاتی که در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه حمام بافت ایزوله است. بافت های جدا شده از بدن در این دستگاه برای چند ساعت زنده می مانند. بافت ها در دستگاه حمام بافت ایزوله در شرایط استاندارد و تقریبا مشابه محیط درون بدن قرار دارند.

واردات و ترخیص دستگاه حمام بافت ایزوله می تواند کمک بزرگی به صنعت داروسازی کند به ویژه اگر این دستگاه هنگام ترخیص موفق به اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت شود.

موارد مورد مطالعه توسط دستگاه حمام بافت ایزوله

از دستگاه حمام بافت ایزوله در آزمایشگاه های فارماکولوژی استفاده های زیادی می شود و واردات دستگاه حمام بافت ایزوله می تواند باعث پیشرفت زیادی در این صنعت شود. به چند مورد از موارد استفاده این دستگاه در ادامه می پردازیم.

  1. بررسی پاسخ های انقباضی بافت های بدن در این دستگاه پس از قرار گرفتن در معرض شرایط محیطی فضا مثل میکروگراویتی، هایپرگراویتی و تشعشعات.
  2. بررسی تغییرات عملکرد بافت وقتی در برابر داروهای مختلف قرار می گیرد همچنین رسم نمودارهای دوز-پاسخ و تحلیل آن ها.
  3. بررسی اثرات بی وزنی بر ساختار و عملکرد قلب با مطالعه قلب ایزوله و بررسی خونرسانی آن در شرایط آزمایشگاهی مشابه شرایط فیزیولوژیک بدن.
  4. مطالعه عملکرد غدد و بافت های ترشحی بدن مثل کبد و پانکراس در شرایط آزمایشگاهی مشابه محیط درونی بدن.

اگر هنگام ترخیص دستگاه حمام بافت ایزوله به کیفیت و استانداردهای این دستگاه توجه نشود، مطالعات ذکر شده در بالا با دقت کافی انجام نخواهندشد و ساخت دارو برای بخش های مختلف بدن با مشکل مواجه می شود.

نحوه عملکرد دستگاه حمام بافت ایزوله – ترخیص ماشین آلات

دستگاه حمام بافت ایزوله دمای آب را در یک میزان ثابت نگه می دارد. همچنین می تواند مایعات را به تدریج گرم کند و نمونه ها را با نگه داشتن آن ها در آب گرم، در یک دمای یکسان نگهداری کند. دستگاه حمام بافت ایزوله اجازه تبخیر بیش از حد به نمونه مورد مطالعه نمی دهد و به این صورت مانع تغییر غلظت اجزای تشکیل دهنده آن می شود.

واردات و ترخیص دستگاه حمام بافت ایزوله می تواند کمک شایانی به مطالعات فارماکولوژی و همچنین پاتولوژی بکند.

ساختار کلی دستگاه حمام بافت ایزوله

در هنگام ترخیص و واردات حمام بافت ایزوله با دانستن اجزای تشکیل دهنده این دستگاه می توان دستگاهی را برای واردات انتخاب کرد که قطعات آن دارای بالاترین کیفیت باشند تا به راحتی موفق به اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت شود.

یک حمام بافت ایزوله به طور کلی از فلزی عایق ساخته می شود که این فلز عایق معمولا فولاد زنگ زده است. در برخی موارد نیز از شیشه های مقاوم به حرارت برای ساخت دستگاه حمام بافت ایزوله استفاده می شود. از دیگر اجزای تشکیل دهنده آن می توان به سرپوش عایق، دماسنج برای کنترل درجه حرارت و ترموستات برای حفظ دما در یک میزان ثابت اشاره کرد.

بیشتر بدانید :

واردات مواد اولیه دارویی

اطلاعاتی درباره دستگاه حمام بافت ایزوله – ترخیص ماشین آلات

ممکن است الکل با خلوص 95 درصد به آب اضافه شود تا کشش سطحی آن را پایین بیاورد و چین و چروک های اضافه بافت را حذف کند.

احتمالا برای مطالعه بر روی بافت های چربی همچون مغز و سینه، نیاز به کاهش دمای آب باشد.

معمولا چسبندگی آب اقزایش می یابد تا بهتر به اسلاید مورد نظر بچسبد.

آب دستگاه حمام بافت ایزوله باید تمیز نگه داشته شود و در صورت امکان به شکل روزانه تعویض شود.

اگر دمای دستگاه حمام بافت ایزوله خیلی پایین باشد نمی تواند چین و چروک های بافت را حذف کند. همچنین اگر دمای بسیار بالایی داشته باشد ممکن است ریخت شناسی بافت را تغییر دهد. پس همیشه باید دستگاه حمام بافت ایزوله در یک دمای متعادل نگه داشته شود.

هنگام واردات ماشین آلات دارویی و تجهیزات پزشکی باید دفترچه راهنمای آن ها را به همراه دستگاه مورد نظر به مصرف کننده ارائه کرد تا از نحوه دقیق استفاده از دستگاه آگاه شود. در غیر این صورت مطالعات پزشکی با دقت کافی انجام نخواهد شد و می تواند عواقب جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

فاکتورهای مهم در انتخاب دستگاه حمام بافت ایزوله

در هنگام واردات حمام بافت ایزوله باید به برخی فاکتورها توجه کرد چون در صورت فقدان این موارد ممکن است واردکننده دستگاه هنگام اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت با مشکل مواجه شود.

  1. محدوده دمایی دستگاه
  2. یکنواختی دما و ثبات آن
  3. جنس بدنه و پوشش
  4. ابعاد و اندازه دستگاه
  5. گنجایش محفظه
  6. قابلیت های کنترل و تنظیم
  7. نحوه تمیز کردن حمام بافت

 

جهت واردات مواد اولیه دارویی و ماینوکسیدیل کلیک نمایید.

خدمات ترخیص ماشین آلات صنعت داروسازی توسط گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با عقبه طولانی  و درخشان خود در زمینه واردات و ترخیص کالاهای مختلف از جمله ماشین آلات داروسازی آمادگی همکاری با واحدهای محترم تولیدی را دارد. گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان ضمن ارائه مشاوره تخصصی پیرامون واردات ماشین آلات داروسازی، مجوزهای لازم در طی مراحل گمرکی برای شما اخذ می شود و در نهایت شما می توانید کالای خود را درب انبارتان تحویل بگیرید.

شما عزیزان می توانید برای بهره مندی از مشاوره تخصصی و راهنمایی های لازم از طریق تماس با 02142326 و ارسال پیام در واتساپ 09018317541 با مشاوران گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید.

 

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-6-31
0 631

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ