ترخیص نسیه یا با ضمانت نامه بانكی كالاها در گمرك زنجان
ترخیص نسیه یا با ضمانت نامه بانكی كالاها در گمرك زنجان
واتساپ: 09018317558 02142326

ترخیص نسیه یا با ضمانت نامه بانكی كالاها در گمرك زنجان

ترخیص نسیه یا با ضمانت نامه بانكی كالاها در گمرك زنجان

ترخیص نسیه یا با ضمانت نامه بانكی، تسهیلات گمرك زنجان به واردكنندگان ، مدیركل گمرك استان زنجان گفت: ترخیص نسیه یا با ضمانت نامه بانكی كالاها و مواد اولیه تسهیلاتی است كه گمرك این استان به واردكنندگان ارائه می دهد.

ترخیص_نسیه

حمید احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تسهیلاتی كه گمرك زنجان برای جبران كمبود نقدینگی واحدهای تولیدی وارد كننده پرداخت می كند، باید اطلاع رسانی شود.

وی یادآورشد: در راستای حمایت از تولید و اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی 2 برنامه در حوزه واردات در دستور كار گمرك این استان قرار گرفته است.احمدی اظهار كرد: این تسهیلات شامل ترخیص نسیه و ترخیص با ضمانت نامه بانكی مواد اولیه و كالاهای وارداتی است.

مدیركل گمرك استان زنجان گفت: در ترخیص نسیه، 50 درصد كالا و مواد اولیه ترخیص می شود و 50 درصد مابقی تا زمان پرداخت عوارض گمركی به وثیقه نگاه داشته می شود.

وی خاطرنشان كرد: در ترخیص با ضمانت نامه بانكی، ضمانت نامه بانكی تایید شده بانك نزد گمرك به وثیقه مانده و كالاها و مواد اولیه ترخیص می شود.

بیشتر بدانید :

احمدی ادامه داد: ارائه این تسهیلات مانع از توقف كالا و مواد اولیه در گمرك و معطل ماندن واحد تولیدی به علت نبود كالای مورد نیاز یا مواد اولیه می شود.مدیركل گمرك استان زنجان گفت: به حتم در صورت اطلاع تجار زنجانی از این تسهیلات، ترخیص كالاهای وارداتی و صادراتی خود را با محوریت گمرك این استان انجام می دهند.

گمرك زنجان علاوه بر این تسهیلات برای واردات كالا، پنجره واحد خدمات گمركی به منظور كاهش زمان تشریفات گمركی و تسهیل در ترخیص كالا در این استان را راه اندازی و فعال كرده است.

با پیاده سازی این سامانه الكترونیك، اظهارنامه های گمركی واقع در مسیر زرد و سبز نیازی به ارائه اظهارنامه گمركی ندارند.

افرادی كه در این 2 مسیر قرار دارند كافی است تا برای ارزیابی بدون نیاز به مراجعه حضوری برگه اظهار نامه را به شكل اینترنتی تكمیل و ارسال كنند.افرادی كه در مسیر قرمز قرار دارند كارشناسان ارزیاب گمرك در هر ساعت از شبانه روز می توانند در محل واحد تولیدی یا تجاری حاضر شوند و اقدامات لازم را انجام دهند.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1257

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ