ترخیص پودر جاذب از گمرک
ترخیص پودر جاذب از گمرک
واتساپ: 09018317558 02142326

ترخیص پودر جاذب از گمرک

ترخیص پودر جاذب و پلیمرهای اکریلیک جامد اگر با آگاهی بیشتر صورت نگیرد روند ترخیص با مشکل مواجه می شود. بنابراین بیشتر بازرگانان و تجار قبل از اینکه محموله خود را در گمرک اظهار کنند به سراغ ترخیص کاران حرفه ای می روند.پودر جاذب موادی هستند که به دلیل شبکه هایی که درون ساختار خود دارند آب را تا 500 برابر وزن خود نگه می دارند و فاقـد هـر گونـه مـواد سمی و مضر برای انسان است این مواد در صنایع مختلفی نظیر کشاورزی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. در صورت علاقه مندی به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه واردات پودر جاذب و ترخیص آن، ادامه این مقاله را مطالعه نمائید.

 

واردات و ترخیص پودر جاذب

 

پودر جاذب و پلیمرهای اکریلیک جامد در تولید پوشک بچه، نوار بهداشتی، کیسه های مربوط به بسته بندی گوشت و مرغ  مورد استفاده قرار می گیرد. این مواد که از اسید پلی اکریلیک این ساخته می شوند اهمیت زیادی در برخی صنایع کاربردی دارند؛ به همین دلیل پودر جاذب و پلیمرهای اکریلیک جامد سهم بیشتری از واردات و ترخیص را به خود اختصاص داده اند.این پودر نیز یکی دیگر از کالاهای وارداتی ایران از کشور هایی نظیر آلمان و فرانسه می باشد. تجارت این کالا با توجه به ویژگی ها و استفاده های به خصوصی که دارد می تواند بسیار سود آور می باشد. البته لازم به ذکر است که واردات هر نوع کالایی به کشور مستلزم شرایط و قوانینی می باشد که در صورت عدم رعایت مشکل و تاخیر را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

تعرفه گمرکی برای ترخیص پودر جاذب

 

کد تعرفه گمرکی کالای وارداتی که به آن، HS Code نیز می گویند، یک عدد 8 تا 10 رقمی است که هر دو رقم آن، از چپ به راست، نشان دهنده اطلاعات و جزئیات خاص مربوط به هر کالا بوده و مواردی نظیر عوارض و حقوق ورودی کالا، مجاز یا غیر مجاز بودن آن کالا را تعیین می کند.

  • کد تعرفه گمرکی برای ترخیص پودر جاذب و پلیمر های اکریلک در ردیف 390069070 می باشد.
ترخیص پودر جاذب از کدام گمرک ها انجام می‌شود؟

 

ترخیصکاران بیشتر گمرک های جنوب کشور را جهت ترخیص پودر جاذب و پلیمرهای اکریلیک جامد از گمرک انتخاب می کنند. ترخیص کالا از گمرک خرمشهر و جنوب به ویژه گمرک شهید رجایی و بندرعباس به علت امکانات ویژه ای که این گمرک ها جهت ترخیص کالا ها دارند، با سرعت و دقت بیشتری انجام می گیرد.

قیمت ترخیص پودر جاذب

 

هزینه ترخیص پودر جاذب و ترخیص مواد شیمیایی از گمرک به عوامل متعددی بستگی دارد که از آن جمله می‌ توان به حجم و وزن محموله، هزینه های مربوط به انبارداری و باربری و دستمزد ترخیص کار بستگی دارد.

 

کابرد پودر جاذب در انواع صنایع

 

استفاده به عنوان جاذب در لوازم بهداشتی

 

این پودر به عنوان یک جاذب قوی برای استفاده در محصولات بهداشتی مثل پوشک‌های کودک، بسترهای بیمارستانی، لباس‌های نوزادی و محصولات بهداشتی دیگر استفاده می‌شود.

استفاده به عنوان روان‌کننده

 

پودر جاذب به عنوان یک روان‌کننده، در صنایع آرایشی بهداشتی و صابون‌سازی به کار گرفته می‌شود.

استفاده به عنوان جایگزین شیمیایی

 

پودر جاذب به عنوان یک جایگزین شیمیایی در تولید محصولات بهداشتی استفاده می‌شود و به دلیل عدم داشتن عوارض جانبی ناخواسته، به عنوان یک راه حل بهداشتی و بی‌خطر برای مصرف‌کنندگان جای خود را پیدا کرده است.

کاربرد در پاکسازی بوی بد

 

پودر جاذب برای پاکسازی بوی بد در لباس‌ها، وسایل بسته بندی و صنایع دیگر استفاده می‌شود. از آن‌ جایی که این پودر بوی بد را جذب می‌کند، با این ماده می توان محصولات بهداشتی و آرایشی مرغوب تری را تولید کرد.

کاربرد در محیط زیست

 

پودر جاذب می تواند آلودگی و انتشار آلاینده‌ها در محیط را کاهش ‌دهد و در صنایعی که به عنوان مناطق آلوده شناخته می‌شوند، به کار می‌رود.

استفاده از پودر جذب کننده رطوبت در امور بسته بندی

 

از آنجایی که کنترل رطوبت غذا، کالاهای حساس به رطوبت و… مهم‌ترین عنصر برای نگهداری است؛ لذا پودر جذب کننده رطوبت، نقش کلیدی در صنعت بسته بندی ایفا کرده است. بخار آب و وجود رطوبت در غذاها از جمله مواد گوشتی و سبزیجاتی،  باعث رشد میکروارگانیسمها و درنتیجه از بـین رفـتن کیفیت غذا، فساد شدن و کاهش زمان ماندگاري می شود. از این رو از پودر جاذب رطوبت برای بسته بندی، بسیار استفاده می شود.

مراحل واردات پودر جاذب به داخل کشور

 

برای واردات پودر جاذب به ایران، مراحل زیر را می‌توانید دنبال کنید:

بررسی قوانین و مقررات

ابتدا باید قوانین و مقررات مربوط به واردات پودر جاذب به ایران را بررسی کنید. این قوانین ممکن است تغییر کنند، بنابراین بهتر است با کارشناسان مربوطه یا با سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس بگیرید و آخرین مقررات را دریافت کنید.

دریافت مجوزها

 

شما باید مجوزهای مربوط به واردات پودر جاذب را از مقامات دولتی دریافت کنید. این مجوزها ممکن است شامل مجوز‌های بهداشتی، مجوز‌های تجاری و مجوز‌های گمرکی باشند. برای دریافت این مجوزها، شما باید مراحل موردنیاز را طی کنید و مدارک مورد نیاز را تهیه کنید.

انتخاب تامین کننده

 

پس از دریافت مجوزها، شما باید تامین کننده مناسبی برای خرید پودر جاذب پیدا کنید. مطمئن شوید که تامین کننده مناسب دارای مجوزهای لازم و مدارک صحیح است.

بسته بندی و حمل و نقل

بعد از خرید پودر جاذب، شما باید آن را بسته بندی کرده و برای حمل و نقل آماده کنید. این شامل انتقال پودر جاذب به بندر مورد نظر، صدور مدارک حمل و نقل و انجام مراحل گمرکی است.

صدور گمرکی

 

پس از ورود پودر جاذب به بندر هدف، شما باید مراحل گمرکی را طی کنید. این شامل پرداخت هزینه‌های گمرکی، ارائه مدارک لازم و بررسی توسط مقامات گمرکی است.

با توجه به همه این مراحل و تشریفات قانونی، شما می توانید پودر جاذب را به ایران وارد کنید. با این حال، توصیه می شود قبل از اقدام به واردات، با یک کارشناس حقوقی و تجارت خارجی مشورت کنید تا اطمینان حاصل کنید که همه مراحل درست انجام می شود.

 

مراحل ترخیص پودر جاذب از گمرک

 

  • ثبت اظهار نامه در سامانه EPL
  • احراز هویت و تعیین مسیر
  • کنترل کالا ها توسط بازرس و تایید آنها
  • دریافت مجوز های لازم جهت ترخیص کالا
  • پرداخت عوارض گمرکی
  • پرداخت هزینه گمرک
  • دریافت مجوز ترخیص

 

چه شرایطی برای واردات پودر جاذب لازم است؟

 

واردات پودر جاذب به ایران بستگی به چندین عامل دارد، از جمله می‌توان به شرایط بازار، منابع مالی، مقررات و قوانین و تقاضای بازار اشاره کرد در صورتی که تولیدکنندگان و بازرگانان ایران توانایی تأمین نیاز داخلی را نداشته باشند، واردات ممکن است صرفه‌ای باشد. در مورد منابع مالی، واردات پودر جاذب به ایران نیاز به منابع مالی قابل توجه دارد. بسته به حجم واردات و قیمت محصول، از منابع مالی مناسب برای پرداخت تراکنش‌های حمل و نقل، مالیات و هزینه‌های دیگر باید استفاده شود.

 سرمایه لازم برای ترخیص پلیمرهای اکریلیک جامد از گمرک چقدر است؟

سرمایه لازم برای ترخیص پلیمرهای اکریلیک جامد و پودر جاذب از گمرک تحت تأثیر وزن محموله، هزینه های مربوط به انبارداری و باربری و … است.

  تعرفه گمرکی برای ترخیص پودر جاذب چیست؟

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص پودر جاذب و پلیمر های اکریلک در ردیف 390069070 می باشد.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-6-21
0 180

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ