ثبت سفارش های غیرقانونی خودرو
ثبت سفارش های غیرقانونی خودرو
واتساپ: 09018317558 02142326

ثبت سفارش های غیرقانونی خودرو

ثبت سفارش های غیرقانونی خودروثبت سفارش های غیرقانونی خودرو، تعداد ثبت سفارش های غیر قانونی خودرو همان 6 هزار و 481 دستگاه است.

گمرک ایران پیش از این اعلام کرده بود : بر اساس اعلام رسمی وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، مجوز ورود یا اصطلاحا مجوز ثبت سفارش تعداد 6481 دستگاه خودرو به صورت غیر قانونی در سامانه ثبت سفارش سازمان توسعه تجارت صادر شده که موضوع در حال رسیدگی است و وزارت صنعت ، معدن و تجارت هم ثبت سفارش غیر قانونی این خودروها را در سامانه ثبت سفارش سازمان توسعه تجارت رسما قبول کرده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون واردات کالا کلیک کنید.

خودروهای ترخیص شده از گمرکات که در فهرست 6481 دستگاه قرار دارند بر اساس بررسی ها 1900 دستگاه بوده که همگی در زمان ترخیص مجوز ثبت سفارش معتبر ، استاندارد و تاییدیه سازمان توسعه تجارت را دارند . حقوق وعوارض گمرکی این خودروها پرداخت شده و تشریفات گمرکی به طور کامل انجام و پروانه الکترونیکی برای این خودروها صادر شده است و مابقی خودروها در گمرکات توقیف شده است .

ثبت سفارش های غیرقانونی خودرو

علاوه بر معتبر بودن ثبت سفارش‌های دریافتی در زمان ترخیص کالا از طریق سامانه ثبت سفارش ، هنگام خروج نیز گمرکات کشور ضمن ارائه VIN خودروهای وارداتی به سازمان توسعه تجارت نسبت به اخذ تأییدیه مجدد در زمان خروج خودروها از سازمان مزبور به طور سیستمی مبادرت می‌کردند. برای اطلاع از غیرقانونی بودن هزینه اسقاط خودروهای فرسوده کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون ترخیص کالا کلیک کنید.

بنابراین گزارش ؛ پس از مکاتبه رسمی وزارت صنعت ، معدن و تجارت با گمرک مبنی بر غیر قانونی بودن ثبت سفارش 6481 دستگاه خودرو ، عملیات ترخیص برای مابقی خودروها از محل ثبت سفارش های یاد شده در گمرکات متوقف شد .

گمرک ایران اعلام کرده است ؛ متولی تایید یا عدم تایید اصالت مجوز های ثبت سفارش گمرک نیست چرا که اساسا مرجع صدور مجوز ثبت سفارش بر عهده سازمان توسعه تجارت است. برای اطلاع از ممنوعیت واردات خودروی آماده یا به اصطلاح CBU کلیک کنید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1397-4-6
0 1755

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ