حمل خرده بار از دبی
حمل خرده بار از دبی
واتساپ: 09018317558 02142326

حمل خرده بار از دبی

حمل خرده بار از دبی به سراسر جهان بسیار متداول است. دبی به عنوان بزرگ ترین شهر در امارات متحده عربی، یکی از اصلی ترین شرکای تجاری ایران محسوب می شود.

نرخ-حمل-و-نقل-کالا-وارداتی

 

حمل خرده بار از دبی

صادرات به دبی در این سال های رونق یافته است و بسیاری از ایرانیان کالاها و محموله های موردنیاز خود را از دبی تهیه می کنند. درواقع می توانیم دبی را نقطه اتصال تاجران ایرانی با کل جهان بدانیم. از طرفی دبی در سال های گذشته رشد چشمگیری را از نظر اقتصادی تجربه کرده و کماکان با سرعت سرسام آوری در حال پیشرفت است. ازهمین رو حمل بار از دبی به ایران مطابق با قوانین توجه بسیاری از تاجران ایرانی قرار دارد.

 

بیمه حمل خرد بار از دبی چگونه است؟

 

هزینه بیمه حمل و نقل بین المللی به موار زیر بستگی دارد:

  • ارزش کالا (میزان ارزشی کالایی که به شرکت بیمه اعلام می‌کنید)
  • نوع و روش حمل کالا
  • شرکت طرف قرارداد

بیمه کردن بار از آن جهت اهمیت بالایی دارد که اگر خساراتی در طول حمل به خرده بار وارد شد، حداقل خسارت را متحمل شود.اگرچه بارهای بین‌المللی به صورت پیشفرض تا میزان مشخصی بیمه هستند اما اگر ارزش کالای شما بیش از این مقدار باشد، می‌توانید برای بار خود از بیمهٔ تکمیلی استفاده کنید.

cbm حمل خرده بار از دبی به ایران به چند روش صورت می گیرد؟

 

خرده بار که به آن گروپاژ هم می‌گویند، از یک کارتن کوچک تا بخشی از کانتیتر را شامل می‌شوند‌‌؛ در نتیجه وزن و حجم بار خرده بار در هزینه و نوع ارسال آن اهمیت زیادی دارد.حمل خرده بار از دبی به ایران به دو صورت دریایی و هوایی انجام می‌شود.

هریک از این روش‌ها دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم:

 

حمل بار از دبی با حمل هوایی

 

اگربرای ارسال کالا زمان مهمترین اولویت شما باشد، پیشنهاد ما روش حمل هوایی است که از طریق فرودگاه امام انجام می‌پذیرد.زمان ارسال خرده بار به دبی در بارهای هوایی حدود ۴۸ ساعت خواهد بود.

مراحل حمل خرده بار به دبی به صورت هوایی شامل مراحل زیر است:

  • حمل بار به فرودگاه امام خمینی با توجه به نوع بار شما با وانت، کامیونت و…
  • در حمل هوایی بعد از صدور بارنامه، بار به هواپیمایی تحویل داده خواهد شد.
  • قبل از ارسال بار باید نوع کالا را با ایرلاین مربوطه چک کرد تا مطمئن شویم محدودیتی برای ارسال بار هوایی نخواهیم داشت.
  • ارسال بار از طریق خطوط معتبر ایران و جهانی انجام می‌شود.
مزایای حمل بار هوایی

 

  • دارای امنیت بالا
  • حمل خرده بار از دبی به صورت مستقیم به شهر مورد نظر
  • ارسال در زمان کوتاه و سریع
معایب حمل بار هوایی

 

  • هزینه ی بسیار بالای ارسال بار

 

مزایای حمل بار دریایی

 

  • درای ظرفیت بالا برای حمل خرده بار
  • حمل کالاهایی که با هواپیما ممنوع است
  • دارای هزینه ی بسیار پایین هنگام ارسال بار از دبی
معایب حمل بار دریایی

 

  • زمان ارسال کالا به مقصد مورد نظربسیار طولانی است
  • برای کالاهای با حجم مناسب نمی باشد
حمل کانتینر از دبی

 

حمل کانتینر از دبی یکی از روش‌های اصلی حمل و نقل بین المللی بار است. شهر دبی یکی از مراکز تجاری بزرگ جهان است و یکی از پرمخاطب‌ترین بنادر در جهان دارد. حمل و نقل دریایی از دبی به کشورهای مختلفی از جمله ایران، عمان، کویت، قطر، عربستان سعودی، هند، چین و اروپا ارسال کانتینر انجام می‌شود. استفاده از بنادر دبی به دلیل موقعیت مکانی و توسعه شبکه حمل و نقل در این شهر، یکی از بهترین و سریعترین روش‌های حمل کانتینر است.

حمل-و-نقل حمل ترکیبی؛ روشی بهینه برای حمل خرده بار از دبی و برعکس

 

حمل و نقل ترکیبی امکان ارسال و حمل خرده بار از دبی به اقصی نقاط ایران را فراهم می‌کند. در این روش از انواع روش‌های انتقال مانند حمل هوایی و دریایی برای ورود کالا به خاک ایران استفاده شده و سپس ادامه مسیر از طریق حمل و نقل زمینی با کامیون یا سایر وسایل نقلیه طی می‌شود.

 

بسته بندی کالا در حمل خرده بار

 

از آن جایی که در هنگام حمل خرده بار از دبی تمامی بارها در کنار هم قرار می گیرند، باید به بسته بندی کالا ها بسیار اهمیت داد. به شما پیشنهاد می دهیم که هنگام ارسال بار از دبی برای حفظ سلامت کالای مورد نظر از پالت برای بسته بندی کالای خود استفاده کنید. با انجام این کار بار مورد نظر در مقابل ضربه و دیگر خطرات مانند انواع آفت ها و رطوبت و همچنین احتمال پارگی در امان خواهد ماند.

به طور معمول هنگام تحویل کالا به گمرک، بسته ها شماره گذاری می شوند. علاوه بر این اگر بسته بندی کالا با پالت چوبی انجام شده باشد برای جلوگیری از آفت زدگی باید حتما توسط شرکت حمل و نقل مورد نظر سمپاشی شود.

 

هزینه ارسال کالا از دبی به ایران چقدر است؟

 

هزینه حمل بار از دبی به ایران قیمت یکسانی ندارد و به عوامل مختلفی وابسته است. برای محاسبه نرخ حمل کالا از دبی به گناوه یا سایر شهرهای ایران باید روش حمل‌و‌نقل و همچنین نوع بار را در نظر بگیرید. هزینه حمل‌و‌نقل کالا با لنج و کشتی معمولا پایین‌تر از حمل و نقل هوایی است. از طرفی نوع و وزن بار تاثیر چشم‌گیری در هزینه نهایی حمل‌و‌نقل دارد؛ بعضی از مواد مانند مواد خوراکی نیاز به تجهیزات سرمایشی دارند یا حمل نوع دیگری از بارها مانند مواد شیمیایی با خطراتی همراه است و باید جوانب احتیاط رعایت شود.

 

نحوه محاسبه هزینه های حمل خرده بار از دبی

 

در حمل خرده بار از دبی به روش هوایی وزن حجمی از رابطه ی طول*عرض*ارتفاع تقسیم بر شش هزار به دست می آید. وزن واقعی نیز وزن بار مورد نظر بر روی باسکول می باشد. در هنگام ارسال بار از دبی هر کدام که عدد بزرگتری داشته باشد مبنای محاسبه قرار می گیرد. در روش دریایی نیز برای هر خرده بار یک عدد ثابت داریم که به آن CBM گفته می شود. حمل خرده بار ازدبی در روش دریایی به صورت متر مکعب محاسبه می شود.

 

نرخ مالیات گمرکی در دبی

 

نرخ حق گمرکی دبی پنج درصد ارزش کالا بعلاوه ی بیمه حمل و نقل در نظر گرفته می شود.در شرایطی که ارزش کالا زیاد باشد حق گمرکی به ده درصد افزایش می یابد.

 

مشکلات حمل خرده بار از دبی به ایران

 

مسیرهایی هستند که در اصطلاح برخی مدیران باربری مسیر پرت یا بد مسیر گفته می شود . شماتصور کنید بارتان از مبدا تهران یا هر شهری در ایران به خرده بار تحویل داده می شود و مقصد نهایی یکی از شهرهای با مسافت زیاد ایران است ! این باره مشتری تا دستش برسد حداقل ۱۵روز به طول می انجامد . برای مثال از تهران باید کامیون پر بشود و بار شما به استان شما برسد . و از استان شما دوباره بار تکمیل شود تا به شهرتان یا روستایتان برسد ! به خاطر همین است برخی خرده بارها اطلاعات درستی به شما نم دهند یا به صورت عمد نمی دهند یا چون شما در آن ۱۵ روز یا هر چند روز که تصور کنید پیگیر بارتان خواهید بود اطلاعات تماس نمی دهند.

حمل بار از دبی به ایران به چه روش هایی صورت می گیرد؟

حمل و نقل هوایی و حمل و نقل دریایی

مزایای حمل بار هوایی چیست؟

دارای امنیت بالا- حمل خرده بار به صورت مستقیم به شهر مورد نظر-ارسال در زمان کوتاه

مزایای حمل بار دریایی چیست؟

دارای ظرفیت بالا برای حمل خرده بار- حمل کالاهایی که با هواپیما ممنوع است- دارای هزینه ی بسیار پایین

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-5-30
0 520

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ