حمل هوایی اکسپرس
حمل هوایی اکسپرس
واتساپ: 09018317558 02142326

حمل هوایی اکسپرس

حمل هوایی اکسپرس چیست؟ حمل هوایی اکسپرس نسبت به دیگر روش‌های حمل و نقل چه مزیت‎‌هایی دارد؟ حمل هوایی اکسپرس از مدرن‌ترین و سریع‌ترین روش‌های مورد استفاده برای پست کالا، اسناد، مدارک و … به داخل کشور و یا کشورهای دیگر و در سطح بین‌الملل می‌باشد. اقدامات مرتبط با دریافت و تحویل مرسولات ر روش حمل هوایی اکسپرس، بر عهده نماینده شرکت اکسپرس می‌باشد. با توجه به مزیت‌هایی که این روش دارد، این مقاله از وبسایت پرشین تجارت دوان را به بررسی جزئیات حمل هوایی اکسپرس اختصاص داده‌ایم. همراه ما باشید.

حمل بار هوایی

حمل بار هوایی

حمل اکسپرس چیست؟

حمل اکسپرس که تحت عنوان حمل سریع نیز شناخته می‌شود، جزو سریع‌ترین و بروزترین روش‌های مورد استفاده برای ارسال نمونه کالاها و مدارک به مقصد در داخل کشور و یا خارج از کشور می‌باشد.

در طی این روش، شرکت اکسپرس، مرسوله را از محل فرستنده دریافت می‌کند و پس از ترخیص کالا در گمرک مقصد، آن را به دست گیرنده می‌رساند. پست اکسپرس دارای دو نوع است که در ادامه پیرامون هر دو توضیحاتی را آورده‌ایم.

  • پست اکسپرس داخلی : این پست مختص به مرسولات داخل کشور می‌باشد.
  • پست اکسپرس خارجی : این پست روشی آسان جهت ارسال کالا به خارج از کشور است.
روش حمل هوایی اکسپرس برای ارسال چه کالاهایی استفاده می‌شود؟

 

کالاهایی که از نظر وزن، ارزش، تعداد و حجم جزو کالاهای تجاری محسوب نشوند را می‌توان با حمل هوایی اکسپرس ارسال نمود.

باتوجه به اینکه روش دقیقی برای تشخیص کالای نمونه غیرتجاری از کالای تجاری و تشخیص تفاوت‌های آن وجود ندارد، تشخیص نهایی این موضوع براساس نظر کارشناس ارزیاب گمرک صورت می‌گیرد.

 

از روش حمل هوایی اکسپرس برای چه کالاهایی نمی‌توان استفاده کرد؟

 

با توجه به اینکه اکسپرس از جمله روش‌های حمل هوایی می‌باشد، باید مطابق با تمامی قوانین کشورهای مبداء و مقصد صورت بگیرد.

در کشور ایران حمل هوایی اکسپرس برخی کالاها شامل ادوات و تجهیزات نظامی، مواد مخدر، داروهای روانگردان و غیرمجاز، روزنامه، ویدیو و مجله های غیر اخلاقی خارج از عرف و خلاف موازین اسلامی، مواد منفجره و قابل اشتعال و حیوانات زنده ممنوع است.

 

حمل هوایی اکسپرس چه مزیت‌هایی دارد؟

 

در روش حمل هوایی اکسپرس، بسته‌های پستی در طی مدت زمان کوتاهی و با رعایت امنیت و محافظت ویژه ارسال می‌گردند. به طور کلی حمل هوایی اکسپرس برای ارسال مرسولاتی که بسیار با ارزش هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در اینصورت فرستنده می‌تواند با پرداخت هزینه‌ای مشخص، کالای خود را بیمه کند تا تحت هر شرایطی محافظت گردد و آسیبی به آن وارد نشود. در ادامه به برخی مزیت‌های حمل هوایی اکسپرس اشاره کرده‌ایم.

 

ارسال سریع

 

حمل هوایی اکسپرس جزو روش‌های ارسال سریع کالا است؛ به طوری که با استفاده از آن، می‌توان با پرداخت هزینه، زمان تحویل و رسیدن کالا را به حداقل 24 ساعت کاهش داد. این زمان نسبت به پست‌های معمولی بسیار سریع‌تر می‌باشد.

 

امکان ارسال محصولات با امنیت بالا

 

از مهم‌ترین مزیت‌های ارسال محصولات با حمل هوایی اکسپرس، ارسال آن با امنیت بسیار بالا است. به طوری که در این روش، از جدیدترین تکنیک‌ها برای انتقال کالا استفاده می‌شود. استفاده از بروزترین روش‌ها برای ارسال کالا، سبب می‌شود که تحت ایمنی بالایی ارسال گردند و هیچ آسیبی نبینند.

در این روش، می‌توان هر نوع کالایی که ارسال آن با پست معمولی امکان‌پذیر نیست، شامل اسناد و مدارک ارزشمند و مهم، وسایل الکترونیکی حساب، اشیاء گرانبها و … را ارسال نمود.

 

قیمت به صرفه و مناسب

 

از دیگر مزیت‌های مهم این روش، قیمت به صرفه و مناسب می‌باشد. در این روش امکان ارسال بسته‌های پستی به دیگر کشورها و با سرعتی بالا و به صورت تضمین شده و با کمترین هزینه امکان‌پذیر می‌باشد.

 

سایر مزایای حمل و نقل حمل هوایی اکسپرس

 

  • در این روش از حمل و نقل هوایی، امکان پیگیری مرسولات از زمانی که کالا حمل می‌شود تا زمانی که به دست گیرنده می‌رسد، وجود دارد.
  • در حمل هوایی اکسپرس، در حقیقت خدمات درب به درب صورت می‌گیرد. به این معنی که اگر امکان ترخیص کالا در گمرک کشور وجود داشته باشد، شرکت مورد نظر آن را پس از دریافت از فرستنده و ترخیص آن از گمرک کشور مورد نظر، به دست گیرنده می‌رساند.
  • در این شیوه از حمل و نقل هوایی، امکان بیمه نمودن کالاها و همینطور مرسولات ارزشمند، در صورتی که متقاضی بخواهد، وجود دارد.
  • بسته‌بندی مرسولات به بهترین و مناسب‌ترین شیوه صورت می‌گیرد.
  • دریافت مرسوله پستی توسط شرکت انتخابی، از درب منزل فرستنده انجام می‌شود.
عوامل موثر بر هزینه حمل هوایی اکسپرس

 

در تعیین هزینه انواع روش‌های مورد استفاده برای حمل و نقل بین‌المللی کالا، از جمله حمل هوایی، عوامل متعددی تاثیرگذار می‌باشند. از مهم‌ترین آن‌ها، موارد زیر هستند:

  • مبدا و مقصد ارسال کالا
  • نوع کالا شامل کالای فاسد شدنی، حساس، عمومی، خطرناک و …
  • وزن ناخالص کالا
  • ابعاد بسته بندی
  • ارزش کالا
دریافت خدمات از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات حمل هوایی اکسپرس

 

حمل هوایی اکسپرس دارای ویژگی‌های بسیار زیادی می‌باشد؛ به طوری که می‌توان از خدمات متنوع شرکت‌های ارائه دهنده خدمات حمل هوایی اکسپرس، برای ارسال بسته‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلف، ارائه خدمات در زمینه حمل ایمن اسناد و مدارک مهم و با ارزش، ارسال مرسولات و کالاهایی با ابعاد و وزن‌های مختلف، دریافت بسته از فرد و تحویل آن به فرد دیگر، امکان انتخاب راه‌های انتقال در صورت بسته بودن یک راه و … استفاده کرد.

برای بسیاری از افراد این سوال وجود دارد که شرکت‌های ارائه دهنده خدمات حمل هوایی اکسپرس، چه خدماتی را در این زمینه ارائه می‌دهند که در ادامه به برخی از رایج‌ترین آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

  • تخمین هزینه‌های هوایی اکسپرس و اعلام آن به فرستنده مرسولات
  • بسته بندی کالا
  • انتقال کالا و تحویل آن به گیرنده
  • طی تمامی مراحل مرتبط با ترخیص مرسولات و محموله‌ها (ترخیص هر گونه کالای ویژه)
  • ارائه خدمات مشاوره به مشتریان در زمینه حمل هوایی سریع
  • و …

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات حمل هوایی اکسپرس، با هدف جذب مشتریان بیشتر، تخفیفات دوره‌ای را نیز در نظر می‌گیرند که با اطلاع از آن‌ها می‌توانید هزینه حمل هوایی اکسپرس را به حداقل برسانید.

مشاوره حمل هوایی اکسپرس

 

اگر قصد استفاده از خدمات حمل هوایی اکسپرس را دارید، توجه داشته باشید که برخی از شرکت‌ها این خدمات را به مشتریان ایرانی ارائه می‌دهند. بهتر است به سراغ مجموعه‎‌هایی بروید که صفر تا صد این خدمات را بر عهده دارند و تمامی فرآیند مرتبط با این شیوه از حمل هوایی را شامل جمع‌آوری کالا در مبداء، انتقال هوایی، ترخیص در کشور گمرک و در نهایت تحویل بار در محل گیرنده را انجام می‌دهند.

در صورتی که در زمینه حمل هوایی اکسپرس نیاز به دریافت مشاوره تخصصی دارید، برای دریافت مشاوره رایگان از طریق راه‌های ارتباطی شامل شماره تماس 02142326 و یا واتساپ 09018317541 با کارشناسان پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید.

عوامل موثر در هزینه حمل هوایی اکسپرس، شامل چه مواردی است؟

در تعیین هزینه حمل هوایی اکسپرس، عوامل مختلفی شامل مبدا و مقصد کالا، نوع کالا (جنرال، حساس و خطرناک)، وزن ناخالص کالا، ابعاد بسته بندی، ارزش کالا و … تاثیرگذار است.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-7-16
0 334

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ