خرید کالا از دبی و تحویل در ایران، مستقیم و بدون واسطه
خرید کالا از دبی و تحویل در ایران، مستقیم و بدون واسطه
واتساپ: 09018317558 02142326

خرید کالا از دبی و تحویل در ایران، مستقیم و بدون واسطه

امارات به عنوان یکی از مراکز تجاری پربازدید و مدرن، در سال‌های اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده است. خرید کالا از دبی، برای تجار ایرانی از جذابیت بسیاری برخوردار است. دلیل آن هم این است که به خاطر تحریم‌ها، امکان دسترسی آسان به برندهای معتبر دنیا و بازارهای جهانی وجود ندارد. جهت آشنایی با خرید کالا از دبی و تحویل در ایران همراه ما باشید.

بسیاری از شرکت‌ها و برندهای مشهور جهانی در دبی نمایندگی و شعبه خود را دارند. به همین خاطر است که انواع و اقسام محصولات از نقاط دور دنیا به این منطقه وارد می‌شوند. این موضوع به نوبه خود باعث شده است پتانسیل بسیار بالایی برای تجارت انواع کالاها در این منطقه وجود داشته باشد. علاوه بر این، امارات به دلایل زیر به یکی از مقاصد بازاری اصلی برای ایرانیان در سال‌های اخیر تبدیل شده است:

  • نزدیکی به ایران
  • قیمت مناسب محصولات
  • کمتر بودن هزینه‌ها نسبت به سایر کشورها
خرید-و-حمل-نقل-کالا-از-دبی خرید کالا از دبی چه مزایایی دارد؟

 

واردات و خرید کالا از دبی می‌تواند سوددهی بالایی برای تجار ایرانی به همراه داشته باشد؛ زیرا کشور دبی در همسایگی ایران قرار دارد و تجار می‌توانند با صرف هزینه کمتر و با سرعت بیشتر، کالاهای خود را وارد ایران کنند. این امر به دلیل عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های گمرکی در دبی است. به همین دلیل، تجار علاقه‌مند هستند که کالاهای خود را از دبی خریداری کرده و وارد ایران کنند.

این امر باعث می‌شود تا قیمت خرید کالا با قیمت خرید آن از کشور مبدأ یکسان و برابر باشد. تاجران می‌توانند کالاهای خود را در ایران با همان نرخ کالا در کشور سازنده به فروش برسانند. بنابراین واردکنندگان می‌توانند محصولات کالای مورد نظر خود را از دبی وارد کرده و با همان قیمت که در کشور سازنده ارائه می‌شود، به فروش برسانند. این نوع واردات با صرف وقت و هزینه حمل و نقل کمتر برای تجار ایرانی بسیار جذاب است و می‌تواند به تداوم و گسترش این نوع تجارت کمک کند.

 

انواع خرید کالا از دبی

 

همواره در بخش خرید و تحویل کالا در ایران، مشکلاتی از جمله تحریم‌های جهانی و موارد دیگری وجود داشته است که باعث کندی روند خرید و تحویل کالا شده و همچنین موجب افزایش هزینه‌ها خواهد شد. با این حال، راه‌های مختلفی برای خرید کالا از دبی وجود دارد که می‌توان با خیال راحت و با اطمینان کامل، سفارش خود را ثبت کرد. در ادامه به توضیح نحوه و روش‌هایی برای خرید آسان از دبی پرداخته و نکات مهمی را در این زمینه شرح خواهیم داد.

 

خرید مستقیم و بی واسطه کالا از دبی

 

در خرید کالا از دبی به صورت مستقیم، می‌توان به صورت حضوری یا از طریق فروشگاه‌های آنلاین اقدام کرد. خرید مستقیم مزایای زیادی از جمله مشاهده و بررسی کالا دارد. روش‌های حمل و ارسال کالا از دبی به ایران نیز در هر یک از این روش‌ها متفاوت است. به دلیل اینکه دبی به عنوان یکی از مراکز اصلی و مدرن تجارت در خاورمیانه شناخته می‌شود، توانسته است تجار و بازرگانان ایرانی را به خرید از بازار دبی ترغیب کند.

ایران به دلیل تحریم‌های سیاسی و اقتصادی نمی‌تواند مراودات تجاری زیادی با برندهای معتبر و بزرگ جهانی داشته باشد. از این رو تجارت با دبی این امکان را برای تجار فراهم می‌آورد تا فعالیت‌های بازرگانی خود را بدون دغدغه از طریق آن انجام داده و بتوانند سود زیادی کسب کنند.

 

خرید اینترنتی کالا از دبی

 

کشور امارات متحده عربی در گسترش و تنوع کالا از برندهای معتبر طی سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی داشته است. در دبی، انواع مراکز خرید و مراکز مدرن تجاری با فروشگاه‌های آنلاین نیز وجود دارند که محصولات خود را به سراسر دنیا ارائه می‌دهند.
اگر قصد خرید اینترنتی از دبی را دارید، می‌توانید بدون هزینه‌های اضافی سفر از این مراکز تجاری کالاهای خود را دریافت کنید. برخی از فروشگاه‌ها و سایت‌ها در دبی به دلیل پرفروش بودن و تنوع محصولات، امکان خرید آنلاین را برای مشتریان فراهم می‌کنند. بنابراین می‌توانید بهترین کالاها را بدون حضور فیزیکی از فروشگاه‌ها و مراکز تجاری دبی با قیمت مناسب تهیه کنید.

 

معرفی بهترین سایت‌های خرید کالا از دبی

 

در سراسر جهان، برخی از فروشگاه‌های اینترنتی از مراکز اصلی و مهم برای خرید آنلاین به شمار می‌روند. برتین سایت‌های فروشگاهی برای خرید کالا از دبی عبارتند از:

  • وب سایت LetsTango
  • وب سایت و فروشگاه سوق دبی
  • وبسایت فروشگاهی Noon
  • وب سایت Jumbo
  • سایت فروشگاهی Namshi
  • سایتDoduae
  • فروشگاه آمازون
  • فروشگاه اینترنتی Supermart
  • فروشگاه اینترنتی Openkart
  • سایت Sharafdg
  • وبسایت فروشگاهی Ubuy
  • سایت Cobone
  • وبسایت فروشگاهی Wadi
  • سایت Mumzworld
  • وبسایت فروشگاه Gadgetby

جهت خرید آنلاین از هر یک از فروشگاه‌های اینترنتی فوق، می‌توانید با کارشناسان شرکت پرشین تجارت دوان تماس بگیرید و از طریق شماره تلفن 02142326 با آن‌ها در ارتباط باشید.

 

بهترین کالاها برای خرید از دبی

 

در صورتی که به دنبال واردات و ترخیص کالا با سرمایه کم از امارات هستید، بهترین گزینه برای شما خرید کالاهای پرطرفدار و استوک از ایران است. در این صورت خطر سرمایه شما به حداقل می‌رسد و محصولاتتان با سرعت بیشتری به فروش می‌رسند. بهتر است سعی کنید کالاهایی را انتخاب کنید که مردم بیشتر به صورت روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنند و نبود آن‌ها تا حدودی زندگی روزمره را دچار مشکل می‌کند. این محصولات باید کمتر با جنسیت افراد سروکار داشته باشند تا تعداد خریداران افزایش یابد.

در انتخاب محصولات مناسب برای خرید کالا از دبی، بهتر است آن‌هایی را انتخاب کنید که به راحتی و بدون دردسر می‌توانید به فروش برسانید و از خطرات سرمایه‌گذاری بیش از حد جلوگیری کنید. با انجام این کار، می‌توانید به راحتی به تکرار این فرآیند بپردازید و درآمد بالایی کسب کنید.

 

مدت زمان تحویل کالا از دبی

 

در خرید از دبی و تحویل نهایی کالا در ایران، عوامل مختلفی مانند نوع کالای انتخابی و نحوه حمل کالا به ایران در میزان سوددهی تأثیرگذار هستند. همچنین اگر قصد دارید به صورت اینترنتی از فروشگاه‌های دبی خرید کنید و کالایی از شرکت‌های اروپایی و سایر کشورها را انتخاب کرده‌اید، باید مدت زمان و فاصله کشور مقصد تا ایران را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید زمان ارسال کالا را به درستی تخمین بزنید.

 

نحوه سفارش و خرید کالا از دبی

 

اگر بخواهید از بازارهای سنتی و آفلاین یا فروشگاه‌های آنلاین دبی سفارش دهید، فرقی نمی‌کند؛ زیرا روند کار در هر دو حالت یکسان است. کارکنان منبع یابی شرکت پرشین تجارت دوان در دبی و سراسر امارات به این بازارها دسترسی دارند و با خرید اجناس و نمونه کالای شما از معتبرترین فروشندگان، آن‌ها را به شما ارائه می‌دهند.

شما تاجر گرامی تنها کافی است محصول انتخابی خود را جهت خرید کالا از دبی به کارشناسان ما اطلاع دهید تا بقیه کارها به صورت خودکار انجام ‌شوند. نگران نحوه سفارش از دبی نباشید زیرا تنها نیاز است محصول مورد نظر خود را به کارشناسان خرید از امارات پرشین تجات دوان اعلام کنید.

چگونه می‌توانیم کالا را از دبی خرید کنم و در ایران تحویل بگیرم؟

شما می‌توانید با انتخاب یک فروشگاه آنلاین در دبی، کالای مورد نظر خود را سفارش داده و با استفاده از خدمات ارسال بین‌المللی آن را در ایران تحویل بگیرید.

آیا پیگیری مرسوله از دبی تا ایران امکان‌پذیر است؟

بله، شما می‌توانید با استفاده از شماره پیگیری، مرسوله خود را از مراحل ارسال تا تحویل در ایران پیگیری کنید.

آیا ورود برخی کالاها به کشور ممنوع است؟

بله، برخی از کالاها به دلیل محدودیت‌های گمرکی و قوانین کشوری، از ورود به ایران ممنوع هستند.

آیا خرید کالا از دبی برای خریدارانی که سرمایه کمی دارند مناسب است؟

بله، این روش برای خریداران با سرمایه کم نیز قابل اجراست.

آیا تحویل کالا به محل دلخواه در ایران امکان‌پذیر است؟

بله، با استفاده از خدمات پستی و ارسال بین‌المللی، می‌توانید کالای خریداری شده را در محل دلخواه در ایران تحویل بگیرید.

چگونه می‌توانم قیمت کالا را مقایسه کنم و بهترین قیمت را بیابم؟

شما می‌توانید با جستجوی قیمت کالا در فروشگاه‌های مختلف و مقایسه آن‌ها، بهترین قیمت را بیابید.

به این نوشته امتیاز دهید
5/5 - (1 امتیاز)
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-4-2
0 1833

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ