رفع مشكلات تنظیم وكالت نامه‌ای فعالان اقتصادی و ذی نفعان بندری
رفع مشكلات تنظیم وكالت نامه‌ای فعالان اقتصادی و ذی نفعان بندری
واتساپ: 09018317558 02142326

رفع مشكلات تنظیم وكالت نامه‌ای فعالان اقتصادی و ذی نفعان بندری

رفع مشكلات تنظیم وكالت نامه‌ای فعالان اقتصادی و ذی نفعان بندری

تفاهم نامه همكاری سازمان بنادر و دریانوردی با كانون سردفتران و دفتریاران با هدف رفع مشكلات تنظیم وكالت نامه‌ای فعالان اقتصادی و ذی نفعان بندری، امضا شد. به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، با اجرای این تفاهم‌نامه كه به امضای معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و نایب رئیس كانون سردفترداران و دفتر یاران رسیده، مشكلات فعلی فعالان اقتصادی از حیث جامع و كامل نبودن وكالت نامه‌های قبلی و عدم مطابقت آن با قوانین و مقررات مناطق ویژه اقتصادی برطرف می شود.

 

رفع مشكل تنظیم وكالت نامه

نائب رئیس كانون سردفترداران در حاشیه مراسم امضای این تفاهم نامه، با بیان اینكه این كانون وابسته به قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران و ناظر بر تنظیم اسناد رسمی در دفاتر رسمی سراسر كشور است، گفت: دفتر اسناد رسمی با  7300دفترخانه، از توسعه مناسب جغرافیایی و پراكندگی در شهرها و شهرستان به ویژه شهرهای بندری برخوردار است.

محمد عظیمیان با بیان اینكه دفاتر این كانون با تنظیم وكالت نامه های مربوط به ترخیص كالا در شهرهای بندری و مناطق ویژه اقتصادی و آزاد تجاری، كمك شایانی به جلوگیری از ترددهای بی رویه در این مناطق می كند و باعث تكریم ارباب رجوع می شود، گفت: دفاتر اسناد رسمی سابقه همكاری دست كم ?? ساله در اجرای قوانین دریایی و آیین نامه ثبت و نقل و انتقال كشتی ها، با سازمان بنادر دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون ” 26 شركت از 70 شركت فعال مجاز اقتصادی در گمرك دانش‌بنیان هستند ” کلیک کنید.

عظیمیان امضای این تفاهم نامه را اولین گام در جهت ایجاد تسهیلات برای متقاضیان تنظیم سند مخاطب سازمان بنادر و دریانوردی دانست و افزود : فعالان اقتصادی به لحاظ فنی بودن موضوع تنظیم سند بعضاً درخواست های متعددی از تفاهم نامه تنظیم شده دارند كه امكان دارد، سازمان مخاطب عملیات حقوقی دیگری را مد نظر داشته باشد؛ لذا به منظور یكسان سازی خواسته های حقوقی و تسهیل امر فعال اقتصادی، عبارات لازم حقوقی به صورت كامل در این وكالت نامه ها درج و فعال اقتصادی با طیب خاطر پس از امضای اسناد از كامل بودن وكالت نامه مطمئئن خواهد شد.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1323

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ