صادرات لبنیات ایران به امریكا
صادرات لبنیات ایران به امریكا
واتساپ: 09018317558 02142326

صادرات لبنیات ایران به امریكا

صادرات لبنیات ایران به امریكا

صادرات لبنیات ایران به امریكا : لبنیات ایران به آمریكا رسید و در حال اخذ مجوز صادرات تجاری هستیم ، دبیر انجمن صنایع لبنی با اشاره به صادرت آزمایشی محصولات لبنی ایران به ایالات متحده آمریكا گفت: برای صادرات تجاری فرآورده های لبنی به این كشور در حال اخذ نامه‌های لازم و بازاریابی هستیم. رضا باكری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم درباره صادرات محصولات لبنی ایران به ایالات‌ متحده آمریكا اظهار كرد: صادرات محصولات لبنی كه به كشور آمریكا صورت گرفته نمونه‌های آزمایشی بوده و بعد تجاری به خود نگرفته است.

صادرات لبنیات به امریكا

وی افزود: اخذ نامه‌ها و بازاریابی در حال انجام است تا موانع صادرات لبنیات ایران به این كشور برطرف شود اما اقدامات انجام‌ شده برای صادرات محصولات لبنی ایران به كشور آمریكا امیدبخش است.

دبیر انجمن صنایع لبنی همچنین درباره بررسی نرخ جدید لبنیات در سازمان حمایت از مصرفكنندگان و تولید كنندگان گفت: سازمان حمایت مشغول حسابرسی اسناد مالی شركت ها است اما نتیجه گزارش آن تكمیل‌ نشده، هرچند در حال اتمام است.انجمن صنایع لبنی در خواست بررسی صحت قیمت‌های موجود در بازار را بر اساس هزینه‌های تولید دارد.

بیشتر بدانید :

دبیر انجمن صنایع لبنی با بیان اینكه به جریمه شدن صنایع لبنی به اتهام گران فروشی اعتراض كرده و خواهان بررسی این امر شده‌ایم گفت: در شرایط فعلی نرخ فروش برخی از كارخانه‌ها به عنوان تخلف به حساب آمده است و به تعزیرات حكومتی معرفی شده‌اند.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1283

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ