طرح الحاق شركت دخانیات به وزارت صنعت رد شد
طرح الحاق شركت دخانیات به وزارت صنعت رد شد
واتساپ: 09018317558 02142326

طرح الحاق شركت دخانیات به وزارت صنعت رد شد

طرح الحاق شركت دخانیات به وزارت صنعت رد شد

طرح الحاق شركت دخانیات به وزارت صنعت رد شد : اعضای كمیسیون صنایع و معادن مجلس طرح الحاق شركت دخانیات ایران به وزارت صنعت، معدن و تجارت را به دلیل مغایرت با اصل 44 به عنوان كمیسیون فرعی رد كردند.

رد الحاق دخانیات به صنعت
سعید باستانی  گفت: در جلسه روز سه شنبه لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا مورد بررسی قرار گرفت كه موادی از آن به طور مستقیم مربوط به كمیسیون بود و موادی دیگر از به صورت غیرمستقیم به كمیسیون ارتباط داشت كه پس از بررسی، كلیه مواد به تصویب رسید.
وی با اشاره به موضوعات مواد فوق گفت:‌این مواد شامل اعلام جرم علیه اسناد آلوده كننده هوا ، شرایط اضطراری و دستگاه مسئول مدیریت این شرایط و تعیین مصادیق مجرمانه برای دستگاه‌هایی است كه از انجام وظایف استنكاف می‌كنند، دریافت تائیدیه توسط سازندگان و تولیدكنندگان انواع وسایل نقلیه موتوری ، مجاز با میزان آلایندگی مورد تائید از سازمان محیط زیست از مهمترین موضوعات این مواد بود.
نماینده مردم تربت حیدریه از  تصویب كلیات لایحه موافقت نامه ایران و قبرس به منظور اجتناب از اخذ  مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات های بر درآمد به انضمام تشریفات الحاقی خبر داد.
سخنگوی كمیسیون صنایع و معادن مجلس هم‌چنین از به تصویب رسیدن  لایحه تصویب احكام و مصوبات  بیست و پنجمین كنگره اتحادیه جهانی قدس منعقد شده در دوحه در سال 2012 سخن گفت.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1201

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ