مشوق صادرات مواد لبنی تصویب شد
مشوق صادرات مواد لبنی تصویب شد
واتساپ: 09018317558 02142326

مشوق صادرات مواد لبنی تصویب شد

مشوق صادرات مواد لبنی تصویب شد

مشوق صادرات مواد لبنی تصویب شد : معاون امور دام وزارت جهاد كشاورزی گفت: بسته تشویقی صادرات مواد لبنی در دولت تصویب شد.

حسن ركنی در بازدید از نمایشگاه صنایع لبنی با اشاره به اینكه مشوق صادراتی به صورت مستقیم دراختیار كارخانه های لبنی و تجار قرار می گیرد ، افزود: دولت 200 میلیارد تومان یارانه به صورت بسته مشوق صادراتی به فعالان و تجار این عرصه اختصاص داده است.

مشوق صادرات لبنیات

وی گفت: آخرین جلسه مذاكرات و هماهنگی ها روز سه شنبه در سازمان برنامه و بودجه برگزار و توافق حاصل شد. معاون امور دام وزارت جهاد كشاورزی افزود: 25 درصد از بسته مشوق صادراتی برای حمایت از تولیدكننده دراختیار سازمان مركزی تعاون روستایی قرار می گیرد و بقیه به تجار و كارخانه های لبنی اختصاص می یابد.

ركنی درباره صادرات فرآورده های لبنی به روسیه گفت: به تازگی روسیه درخواست های جدیدی برای محصولات لبنی ایران ارسال كرده است و در پی آن معاون بازرگانی وزارت جهاد كشاورزی و رئیس سازمان تعاون روستایی با هیئت تجاری مرتبط عازم روسیه شدند.

بیشتر بدانید :

وی افزود: در روسیه بازار بزرگی برای محصولات لبنی ایرانی وجود دارد و به زودی اخبار خوبی در زمینه صادرات محصولات لبنی به این كشور خواهیم داشت.

معاون امور دام وزارت جهاد كشاورزی گفت: در 5 ماه اول امسال بیش از 298 هزار تن محصولات لبنی به روسیه و دیگر كشورهای منطقه صادر شد و زمینه صادرات محموله هزار تنی شیرخشك و انواع پنیر نیز فراهم می شود تا از این پس محصولات به صورت انبوه صادر شود.

ركنی درباره میزان تولید شیر افزود : سال زراعی 95-94 بیش از 9 میلیون تن شیر تولید شد و پیش بینی می شود در سال زراعی جدید 9 میلیون و 600 هزار تن شیر تولید شود. وی گفت: برای سال زراعی 96-95 میزان صادرات حداقل 600 هزار تنی پیش بینی شده است. سال زراعی از اول مهر اغاز می شود.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1164

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ