ترانزیت کالا
ترانزیت کالا
واتساپ: 09018317558 02142326

ترانزیت کالا

مقررات جدید ترانزیت کالا اعلام شد : مقررات جدید ترانزیت كالا اعلام شد : گمرك ایران با صدور بخشنامه ای با موضوع ترانزیت كالا مقررات جدیدی برای عبور داخلی كالا اعلام كرد.

بر اساس بخشنامه جدید گمرك، فقط شركتهای تعاونی مرز نشینی و واحدهای تولیدی مجاز به ترانزیت داخلی كالا می‌باشند.

بیشتر بدانیم

اعمال تخفیف 30 تا 40 درصدی از سوی راه‌آهن ایران برای ترانزیت برخی كالاها

ترانزیت کالا

بر مبنای بخشنامه مركز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه به منظور ساماندهی و وحدت عمل  در كنترل تشریفات انتقال كالا تحت رویه ترانزیت داخلی، عبور  از گمرك مرزی به گمركات داخلی امكانپذیر نبوده و صاحبان كالا موظف به ترخیص كالا در گمركات ورودی می‌باشند.

شركتهای تعاونی مرز نشینی با احراز مالكیت كالا و استعلام سهمیه‌های مجاز و همچنین شركتهای تولیدی كه اقدام به واردات كالا نموده‌اند از شمول این بخشنامه مستثنی شده‌اند. همچنین اگر در اسناد حمل صریحا نام شهر داخلی ذكر گردیده باشد، این مورد نیز شامل  بخشنامه ابلاغی نمی‌باشد.

 

مطالعه بیشتر

 آغاز ترانزیت دریایی افغانستان

 

به نظر می‌رسد بخشنامه اخیر گمرك ایران برای مقابله با تخلفات و سوء استفاده  احتمالی در ترخیص كالا با استفاده از ترانزیت داخلی کالا صورت گرفته است.(اخبار مصوبات)

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان برای دریافت مشاوره در زمینه ترانزیت کالا

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با ترانزیت کالا اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1085

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ