نبود دستگاه ایكس ری در شلمچه باعث تاخیر ترخیص كالا شده است
نبود دستگاه ایكس ری در شلمچه باعث تاخیر ترخیص كالا شده است
واتساپ: 09018317558 02142326

نبود دستگاه ایكس ری در شلمچه باعث تاخیر ترخیص كالا شده است

نبود دستگاه ایكس ری در شلمچه باعث تاخیر ترخیص كالا شده است

نبود دستگاه ایكس ری در شلمچه باعث تاخیر ترخیص كالا شده است : رئیس اداره صنعت معدن تجارت خرمشهر، نبود دستگاه ایكس ری در شلمچه و گمرك را عمده دلیل طولانی شدن پروسه ترخیص كالا دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالامیر ربیهاوی شامگاه دوشنبه در نشست هم اندیشی مسئولان و وارد كنندگان در اتاق بازگانی خرمشهر بیان كرد: اظهار نامه مجازی توسط كارشناسان متعدد اعم از كارشناسان استانی و خارج از استان است انجام می شود كه خواسته تجار واگذاری كار به كارشناسان بومی با توجه به داشتن شناخت كافی از منطقه است. وجود كارشناسان متعدد در بسیاری از موارد باعث طولانی شدن پروسه صدور اظهار نامه و سخت شدن پیگیری امر شده است.

نبود دستگاه ایكس ری در گمرك شلمچه

بیشتر بدانید :

دروازه جدید در مرز شلمچه ایجاد می‌شود

رئیس اداره صنعت معدن تجارت خرمشهر به صدور بخشنامه وزارت صنعت معدن تجارت در خصوص لزوم ورود 20 قلم كالا تجاری از طریق نمایندگی ها هم اشاره كرد و افزود: وزیر كشور بر این امر تاكید دارد كه كالاها تنها از طریق نمایندگی ها وارد شوند. بازرگانان كه نمایندگی ندارند حق واردارات كالا را نداشته و همین امر باعث نارضایتی بسیاری از تجار و فعالان اقتصادی شده كه در صورت امكان موضوع به صورت محلی و یا توسط نماینده با پیگیری در سطح كشور رفع شود.

بیشتر بدانید :

ربیهاوی به تخفیف 25 درصدی حمل و نقل كالاها ازطریق حمل دریایی را هم به عنوان دیگر درخواست تجار منطقه برشمرد و توضیح داد: موضوع تخفیف 25 درصد تنها به كالاهای حمل شده از جبل علی و كشتی های بالای 500 تن تعلق می گیرد و این در حالی است كه در استان 300 شناور زیر 500 تن كار حمل و نقل را انجام می دهند كه این تخفیف شاملشان نمی شود و به همین كار حمل و نقل كالایی خود را از طریق بوشهر انجام می دهند.

وی همچنین نبود دستگاه ایكس ری در شلمچه و گمرك را عمده دلیل طولانی شدن پروسه ترخیص كالا دانست و متذكر شد: هر روز معطلی در ترخیص كالا باعث افت یك درصد از ارزش آن كالا می شود.رئیس اداره صنعت معدن تجارت خرمشهر از دریافت مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه به عنوان دیگر دلیل نارضایتی بازرگانان خرمشهری یاد كرد.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 940

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ