واردات بانکه شیشه ای
واردات بانکه شیشه ای
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات بانکه شیشه ای

ترخیص_بانکه_از_گمرک
ترخیص_بانکه_از_گمرک
واردات بانکه شیشه ای از گمرک

 

ظروف شیشه‌ای در اندازه‌های مختلف در بازار موجود است.  متاسفانه ظروف شیشه‌ای تولید شده در ایران کیفیت خوبی ندارند. رنگ شیشه و ضخامت و سطح موج دار آن مشخص است و کاملا مشخص است که این مدل از محصول در ایران تولید می‌شود. مدل‌های با کیفیت این ظروف شیشه‌ای بسیار نازک بوده و سطح و رنگ شیشه شفاف ساخت کشور چین می‌باشد.در این مطلب، ما به صورت اختصاصی درباره واردات بانکه شیشه ای از گمرک صحبت خواهیم کرد. پس، با ما همراه باشید.

 

 

واردات_بانکه_شیشه_ای_از_گمرک واردات بانکه شیشه ای از چین با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

 

واردات انواع کالاهای مصرفی و غیره می‌تواند همراه با بازرگانی باشد که قصد دارد کالاهای خود را در این زمینه از بنادر مختلف ایران وارد و ترخیص کند تا در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه کالاهای خود را از طریق مجاری قانونی وارد کند.

وجود دفاتر و انبارها می‌تواند به شما در خرید کالاهای مورد نیاز در این شرایط کرونا کمک کند که نمی‌توانید برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از سرمایه خود به چین سفر کنید.

ما با حدود چندین دهه تجربه در امور واردات بانکه شیشه‌ای از گمرک به عنوان یک مجموعه بزرگ و گسترده می‌توانیم در صورت نیاز مشتری به نمایندگی، بدون حضور مشتری، امور مشتریان را انجام دهیم.

 

قوانین یا مجوزهای مورد نیاز واردات بانکه شیشه ای

 

تجارت بین المللی عنصر کلیدی هر اقتصادی است، بنابراین همیشه نظارت ویژه و مقررات گسترده وجود دارد. به عنوان مثال یکی از قوانین واردات بانکه شیشه‌ای از گمرک اخذ مجوز از سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه است.

البته واردات یا صادرات این محصول نیازی به مجوز ندارد، اما به تجار محترم توصیه می‌شود ابتدا اطلاعات لازم را کسب کنند تا در ترخیص کالا با مشکل مواجه نشوند.

 

برخی از خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در زمینه واردات بانکه شیشه‌ای از گمرک به شرح زیر است:

 

  •  انواع ظروف شیشه‌ای
  •  پارچ شیشه‌ای
  • لیوان شیشه‌ای
  •  بانکه شیشه‌ای
  •  خوراک پز شیشه‌ای
  • بطری شیشه‌ای
  •  گلدان شیشه‌ای
  •  بشقاب شیشه‌ای
  • پیش دستی شیشه‌ای
  •  ظروف نگهدارنده شیشه
  •  شیشه حبوبات
  •  بطری شیشه‌ای
  •  شکلات‌خوری شیشه‌ای
  •  آجیل‌خوری شیشه‌ای
  •  شیرینی‌خوری شیشه‌ای
  •  جا میوه‌ای شیشه‌ای
  •  بستنی‌خوری شیشه‌ای
  •  تنگ شیشه‌ای
  •  ظروف شیشه‌ای تزئینی
ترخیص_بانکه_از_گمرک واردات بانکه شیشه ای در کدام کشورها انجام می‌شود؟

 

چین در واردات بانکه شیشه‌ای از گمرک به ایران پیشتاز است و بازار شیشه کاملا تحت کنترل این کشور است و در کشورهای فرانسه، آلمان، جمهوری چک و ایتالیا رتبه‌بندی شده است.

با توجه به قیمت این ظروف در بازار، بسیاری از افراد تمایل به خرید ظروف شیشه‌ای چینی دارند تا ظروف گران قیمت از کشورهایی مانند فرانسه و ایتالیا. در ادامه این مطلب به بررسی انواع ظروف شیشه‌ای وارداتی می‌پردازیم.

 

بانک‌های شیشه‌ای

 

واردات بانکه شیشه‌ای از گمرک تنها به واردات ظروف شیشه‌ای تزیینی خانگی محدود نمی‌شود و ظروف شیشه‌ای در انواع مختلف در بازار موجود است.

یکی از پرمصرف‌ترین ظروف شیشه‌ای که همه ما در خانه از آن استفاده می‌کنیم ظروف شیشه‌ای هستند.

این بانک‌ها بخشی از واردات ظروف شیشه‌ای هستند که عمدتا از چین وارد می‌شود. بانک‌های شیشه‌ای در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار وجود دارد.

 

ظروف شیشه‌ای تزئینی

 

واردات ظروف شیشه‌ای تزئینی با کاربردهای فراوان در منازل یک تجارت پرسود است. شیشه یکی از عناصری است که با استفاده از آن می‌توان طراحی و دکوراسیون خانه را بسیار زیبا و چشمگیر کرد و این زیبایی و چشم نوازی به این دلیل است که ظروف شیشه‌ای نور را از خود عبور می‌دهند.

کیفیت و شفافیت شیشه یکی از مهم‌ترین عوامل است و در بین ظروف شیشه‌ای که به کشورمان وارد شده است، ظروف شیشه‌ای فرانسوی بسیار محبوب شده است.

اما این روزها با وجود تحریم‌ها و قیمت‌های بسیار بالا، این ظروف محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند و به همین دلیل واردات ظروف شیشه‌ای چینی رونق گرفته است.

 

مدارک مورد نیاز برای واردات و ترخیص اسباب بازی از گمرک

 

به طور کلی در مراحل مختلف واردات بانکه شیشه‌ای از گمرک، ارائه مدارک به ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف ضروری است و لازم است شرکت واردکننده بانکه شیشه‌ای تمامی این اسناد و مدارک را در مراحل مختلف ارائه دهد.

از جمله مهمترین مدارک مورد نیاز برای ترخیص بانکه شیشه‌ای از گمرک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • بارنامه محصول
  • فاکتور محصول
  • گواهی مبدا
  • proforma
  • گواهی بازرسی
  • رسید انبار
  • برگه ترخیص

 

مهمترین ویژگی‌های بانک‌های شیشه‌ای

 

بانک‌های شیشه‌ای این روزها به یک تجارت پرسود تبدیل شده است، تجارتی که تاجران مطمئن هستند که بازار دائماً به آن نیاز دارد.

ظروف شیشه‌ای دارای ویژگی‌هایی هستند که واردات بانکه شیشه‌ای از گمرک را تشویق می‌کند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

 

طعم

 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که افراد را به استفاده از ظروف شیشه‌ای ترغیب می‌کند، حس چشایی آن‌هاست.

افرادی که از ظروف شیشه‌ای استفاده می‌کنند معتقدند که این ظروف طعم غذا را بهتر حفظ می‌کنند و طعمی بسیار نزدیک به ماده خالص آن دارند.

 

سلامتی

 

ظروف شیشه‌ای از مواد خالص ساخته شده‌اند به این معنی که حتی در صورت استفاده مکرر به هیچ وجه خاصیت خود را از دست نمی‌دهند.

شیشه یک سد طبیعی است و از نفوذ اکسیژن به مواد داخل آن جلوگیری می‌کند و ویتامین‌های موجود در غذا را حفظ می‌کند.

شست و شو و استریل کردن شیشه نیز آسان است و همیشه می‌توان آن را تمیز و استریل نگه داشت.

 

ثبات

 

تمام شیشه‌ها از سه ماده اصلی ساخته شده‌اند که آن را قابل استفاده مجدد یا بازیافت می‌کند. شیشه ماده‌ای است که با ریختن در دریا یا خشکی به مواد شیمیایی تبدیل نمی‌شود و برای محیط زیست خطرناک نیست.

 

کیفیت

 

نکته‌ای که همیشه در رابطه با واردات بانکه شیشه‌ای از گمرک مورد توجه قرار می‌گیرد کیفیت آن‌هاست. برای واردات بانکه‌های شیشه‌ای کیفیت آن باید همیشه در اولویت باشد.

لیوان‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و با کاربردهای متفاوت تولید می‌شوند. واردات شیشه به یک تجارت جهانی تبدیل شده است و کیفیت آن عاملی کلیدی در موفقیت تولید کنندگان آن بوده است.

 

انواع بانک‌های شیشه

 

واردات بانکه شیشه‌ای از گمرک نیز بسته به نوع شیشه موجود در سراسر جهان متفاوت است.

شیشه از دیرباز برای مجالس مجلل استفاده می‌شده است و همیشه به عنوان نمادی از تجمل شناخته می‌شده است.

شیشه‌ها انواع مختلفی دارند و ظروف زیبایی را از انواع تولید کنندگان در سرتاسر دنیا تولید می‌کنند. انواع مختلفی که برای تهیه غذا استفاده می‌شود را می‌توان به شرح زیر نام برد:

 

شیشه یا کریستال سرب

 

شیشه سربی معمولاً کریستال نیز نامیده می‌شود و درخشندگی بسیار بالایی دارد و در ساخت وسایل تزئینی کاربرد فراوانی دارد. شما بارها از آن در خانه خود استفاده کرده اید. ظروف شیشه‌ای کریستالی یک نوع محبوب در بازار است.

 

ترخیص ارزان با پرشین تجارت دوان

 

با توجه به پیچیدگی فرآیند، قوانین و شرایط واردات بانکه شیشه‌ای از گمرک، بسیاری از واردکنندگان ترجیح می‌دهند که فرآیند و کلیه مراحل واردات و ترخیص کالا را از طریق شرکت‌های بازرگانی معتبر مانند شرکت پرشین تجارت دوان انجام دهند.

شرکت‌های تجاری با تمامی قوانین و شرایط آشنا هستند و می‌توانند مراحل ترخیص بانکه شیشه‌ای از گمرک را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

 

سخن پایانی

امروزه شرکت‌های بزرگی در دنیا وجود دارند که انواع بانکه‌های شیشه‌ای را تولید می‌کنند.

این شرکت‌ها برای موفقیت در این زمینه گاهی خلاقیت به خرج می‌دهند و محصولاتی را تولید می‌کنند که هر شخصی در هر کجای دنیا آن ظروف را می‌خواهد.

آن‌ها اهمیت می‌دهند که بازار گرمی برای خرید آن وجود دارد، اگر قصد سرمایه‌گذاری در این راه را دارید، کسب و کار شما دائما مشمول گمرک است، بنابراین برای تسهیل در کار خود باید از ترخیص کار بانکه شیشه‌ای از گمرک کمک بخواهید.

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان ضمن مشاوره تخصصی به شما تجار عزیز درباره واردات بانکه شیشه‌ای از گمرک و دریافت مجوزهای لازم برای انجام اینکار را به شما نیز ارائه می‌دهد.

برای بهره از مشاوره تخصصی در مجموعه بازرگانی پرشین تجارت دوان می‌توانید از طریق شماره تماس ۰۲۱۴۲۳۲۶، واتساپ ۰۹۰۱۸۳۱۷۵۴۱ به صورت رایگان با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید.

ظروف شیشه ای در کدام ردیف تعرفه قرار دارند؟

کد تعرفه گمرکی ترخیص شیشه در ردیف تعرفه ۷۰ می‌باشد.

واردات ظروف شیشه‌ای بیشتر از کدام کشور‌ها انجام می‌شود؟

واردات و ترخیص ظروف شیشه ای، اکثراً از کشور چین به دلیل مقرون به صرفه بودن انجام می‌شود، اما از کشورهای اروپایی مانند آلمان، ایتالیا و فرانسه هم نیز این ظروف وارد می‌شوند.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-11-19
0 903

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ