واردات تیغه برش
واردات تیغه برش
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات تیغه برش

روزانه حجم زیادی از وسایل و ابزارها به کشور وارد و یا از کشور خارج می شود. صادرات و واردات برای پایداری هر کشوری مهم است زیرا هیچ کشوری وجود ندارد که تمامی منابع و وسایل مورد نیاز را، خودش تولید کند. تولید بسیاری از وسایل برای کشورها مقرون به صرفه نیست به همین دلیل این وسایل را از دیگر کشورها وارد می کنند. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا با واردات تیغه برش آشنا شوید.

تیغه برش ابزاری است که برای تولید محصولات باکیفیت لازم و ضروری می باشد. این تیغه در برش قطعات با جنس های مختلف کاربرد دارد؛ به همین دلیل واردات تیغه برش انجام می شود. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا میزان اطلاعات خود را درباره واردات تیغه برش افزایش دهید.

واردات تیغه برش

واردات تیغه برش

تیغه برش چیست؟

به وسیله ای که برای برش انواع قطعات در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد، تیغه برش می‌گویند. این تیغه بخشی از یک ماشین، دستگاه یا ابزار است که می تواند در خرد، ریز و یا سوراخ کردن و همچنین بریدن سطوح مختلف کاربرد داشته باشد. تیغه برش از جنس های گوناگونی مانند فولاد، آهن، چوب، سرامیک و چدن ساخته می شود.

برای آسان‌ تر شدن عمل برش، قسمت پشتی این تیغه نسبت به لبه آن ضخیم تر بوده تا نیروها بر روی لبه جمع شوند و برش قطعه سریعتر و بهتر اتفاق بیفتد. تیغه ها بر اساس نوع کاری که انجام می دهند ضخامت متفاوتی دارند و تیغه ای که ضخامت زیادتری دارد، دارای قدرت بیشتری در انجام برش کاری می باشد.

اهمیت واردات تیغه برش

 

صنایع مختلف برای ادامه کار خود به یک سری برش ها نیاز دارند که این برش ها به وسیله تیغه برش انجام می شود. این تیغه به تنهایی کاربرد چندانی ندارد اما با نصب شدن بر روی ابزارها و ماشین آلات صنعتی، امکان برش محکم و سخت ترین قطعات را به وجود می آورد. امروزه وجود این تیغه از ضرورت بالایی برخوردار است و به همین دلیل واردات تیغه برش به طور وسیعی انجام می شود.

اگر ترخیص تیغه برش وجود نداشته باشد، بخش بزرگی از صنایع جهان از بین می رود زیرا این ابزار برش کاری های اقلام گوناگون صنایع را انجام می دهد. قطعات و مواد موجود در صنایع دارای جنس هایی متفاوت هستند و این سبب تولید انواع تیغه های برش شده است.

 

بیشتر بدانید :

واردات ژنراتور گازی

 

کشورهای مبدأ صادر کننده تیغه برش

 

تیغه‌های برش را نیز می توان مانند ابزار های دیگر از کشور های اروپایی و چین وارد کرد. اگر بخواهیم به صورت جزئی تر بررسی کنیم، بزرگترین و بهترین صادرکنندگان تیغه برش کشور های چین، تایوان، ژاپن و آلمان می باشند. این کشورها برای صادر کردن محصولات خود به کشور ایران دو راه در پیش رو دارند. راه اول اینکه باید محصولات و ابزار خود را به طور مستقیم به کشور ایران ارسال کنند.

راه دوم بدین صورت است که اگر راهی برای ارسال مستقیم و تک مسیره نبود، باید محصولات به صورت دو مسیره به کشور انتقال یابند. در واقع می توان گفت که ابزارها ابتدا از کشور مبدأ به کشور دیگری برود و بعد از آن وارد ایران شود. این نوع حمل و نقل و ارسال، هزینه بیشتری را به وارد کننده تحمیل می کند.

واردات و ترخیص تیغه برش شامل چه مراحلی است؟

 

برای ترخیص تیغه برش مانند ابزارهای دیگر باید ابتدا مراحلی طی شود و سپس با آماده شدن شرایط برای ارسال و ورود تیغه ها به کشور مقصد، ارسال نهایی این محصولات انجام گیرد. در ادامه به بررسی مراحل واردات تیغه برش می پردازیم.

 

 بررسی و تحقیق درباره واردات تیغه برش

 

اولین و مهمترین مرحله، تحقیق و جمع آوری اطلاعاتی درباره واردات این تیغه می باشد. شما باید به طور دقیق تحقیق کنید و با آگاهی از مزایا و معایب این محصول آن را انتخاب کنید.

 

 گفت و گو با مشاوره

 

بعد از اینکه اطلاعات لازم در مورد تیغه برش را کسب کردید. حتما با یک مشاور متخصص مشورت کنید تا از انتخاب و خرید خود پشیمان نشوید.

 

 گرفتن کارت بازرگانی

 

یکی از اصلی ترین مراحل واردات تیغه های برش، دریافت کارت بازرگانی است. شما می توانید با گرفتن این کارت از مزیت معافیت مالیاتی برخوردار شوید. پس از ورود محصولات و ابزار خریداری شده به کشور، باید درخواست معافیت مالیاتی بنویسید و پس از بررسی توسط کارشناسان، معافیت مالیاتی به شما داده می شود.

 

تهیه مدارک مهم و دریافت مجوز

 

گرفتن مجوز از سازمان های مختلف به خصوص اداره گمرک برای واردات تیغه برش لازم و ضروری است. علاوه بر گرفتن مجوز تهیه تعدادی مدارک برای ارائه به ارگان های مربوطه، حائز اهمیت می باشد.

 

 انتخاب کشور صادرکننده و تهیه پیش فاکتور

 

پس از اینکه در مورد تیغه برش تولیدی کشور مورد نظر تحقیقات لازم را انجام دادید، می توانید بهترین شرکت فعال در این زمینه را انتخاب کنید و با مدیر آن به گفت و گو بپردازید. در صورت رضایت و توافق طرفین در مورد واردات و ترخیص تیغه برش، پیش فاکتور برای شما ارسال می شود و شما باید با کمک کارشناس آن را با دقت بررسی کنید.

 

ثبت سفارش و پرداخت ارز

 

اکنون شما باید با مراجعه به وزارت صنایع، معدن و تجارت سفارش خود را ثبت کنید. اگر کالای شما ممنوعیت واردات داشته باشد، از این طریق مطلع می شوید و ضرر و زیانی به شما وارد نمی شود. برای نهایی شدن سفارش باید ارز پرداخت شود و در کشور ایران ارز دولتی و ترجیحی برای کالاهای وارداتی استفاده می گردد.

 

حمل و نقل و بیمه

 

برای واردات تیغه برش باید بهترین راه حمل و نقل انتخاب شود. به دلیل زیاد بودن هزینه پرداخت شده برای خریداری محصولات باید آنها را بیمه کنیم تا اگر در طول راه آسیبی به آنها وارد شد، هزینه آسیب را بیمه پرداخت نماید.

 

 ترخیص از گمرک

 

کالاهای خریداری شده پس از ورود به کشور به گمرک منتقل می شوند. ترخیص تیغه برش از گمرک، با چالش ها و مراحل اداری مختلفی رو به رو است. برای ترخیص زودتر و سریع تر از گمرک می توانید ترخیصکار ماهری استخدام کنید.

 

راه های واردات تیغه برش

 

واردات تیغه های برش از طریق سه راه حمل و نقل یعنی زمینی، هوایی و دریایی امکان پذیر است. برای مواد و وسایلی که ‌وزن زیادی ندارند حمل و نقل هوایی بهترین روش به شمار می رود زیرا محصول زودتر به دست واردکننده می رسد و امکان وارد شدن آسیب به آن کمتر است. در واردات تیغه برش انتخاب راه انتقال با توجه به وزن محصولات مشخص می شود. اگر وزن زیاد باشد راه دریایی و زمینی پیشنهاد می شود.

 

کاربرد انواع تیغه برش

 

به دلیل کاربرد گسترده تیغه برش در صنایع گوناگون برای برش هر ماده ای یک نوع تیغه برش تولید شده است که این تیغه ها عبارت اند از:

 

 تیغه ام دی اف بر

 

این تیغه برای انجام برش بر روی ام دی اف و نئوپان ملامینه مناسب است که از دو نوع تیغه کونیک و صاف تشکیل شده است. این نوع تیغه برش به میزان زیادی در بازار وجود دارد.

 

 تیغه چوب بر و خام بر

 

واردات تیغه برش در گسترش صنایع گوناگون تاثیر می گذارد. تیغه چوب بر و خام بر در صنعت نجاری کاربرد داشته و فقط برای برش این جنس قطعات باید مورد استفاده قرار بگیرد.

 

 تیغه خط زن، دورکن و پانل بر

 

برای اینکه کارها پس از برش لب پر نشوند، از این تیغه استفاده می شود. تیغه خط زن، دورکن و پانل کاربرد گسترده ای دارند و در دو نوع یک تکه و دو تکه در بازار موجود می باشند.

 

 تیغه شیارزن

 

برای ایجاد شیار برای جای شیشه و تخته در پشت کابینت ها از تیغه شیارزن استفاده می شود. این تیغه به دو صورت چند تیغ و تک تیغ در سطح بازار عرضه می شود.

 

 عمود بر و افقی بر

 

برای برش فلزات و چوب از تیغه های گوناگونی استفاده می شود. این تیغه ها بر روی ابزار، دستگاه یا ماشین آلات صنعتی مختلف نصب می شوند و قطعه مورد نظر را برش می دهند. تیغه عمود بر و افقی بر انواعی از این تیغه ها هستند که برش های عمودی و افقی را بر روی چوب و فلز ایجاد می کنند.

 

 جمع بندی

امروزه صنایع بسیار زیادی در کل جهان در حال فعالیت هستند و این صنایع برای ایجاد برش ها بر روی قطعات و سطوح به ابزاری به نام تیغه برش احتیاج دارند. به منظور افزایش موجودی این تیغه ها در کشور ایران، واردات تیغه برش انجام می شود و از آنها در بخش های گوناگونی از صنایع استفاده می کنند. اگر شما هم صاحب کسب و کار و صنایع هستید، می توانید از اطلاعات این مطلب برای خرید و واردات تیغه برش استفاده کنید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1401-4-29
0 607

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ