واردات جرثقیل دو کابین
واردات جرثقیل دو کابین
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات جرثقیل دو کابین

***شرایط:  جرثقیل تک کابین چرخ لاستیکی و تک کابین چرخ زنجیری و جرثقیل دو کابین با حداکثر 10 سال ساخت توسط واحدهای دارای پروانه معدن و یا تولیدی و یا بازرگانان دارای قرارداد با واحد تولیدی
02142326
واتساپ09018317541

واردات جرثقیل دو کابین با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

آیا چیزی در مورد واردات جرثقیل دوکابین می‌دانید واردات جرثقیل بیشتر از کشورهای آلمان و چین انجام می شود جرثقیل برای کارهای ساختمانی و یا جا به جا کردن اجسام سنگین و کالاهای بزرگ استفاده می شود شما می توانید برای واردات جرثقیل دوکابین به شرکت پرشین تجارت دوان که یکی از شرکت های بازرگانی است مراجعه نماید این شرکت با داشتن کادر مجرب و متخصص و آشنا به اصول و راهکارهای مناسب برای واردات می تواند واردات محصولات شما را به خوبی انجام دهد.

ترخیص کالا  یک فعالیت مهم اقتصادی و تجاری است. واردات و ترخیص کالا نیاز به تخصص و مهارت دارد که بهتر است حتما این کار را به افراد با تجربه بسپاریم. کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان پاسخگوی سوالات شما تجار محترم هستند. 02142326

 

بیشتر بدانید

واردات سیم بکسل جرثقیل

 

واردات-جرثقیل واردات جرثقیل از گمرکات

اطلاعاتی که هر وارد کننده باید در مورد واردات کالا بداند

قانون مقررات واردات و صادرات

یکی از اطلاعاتی مفید است که وارد کننده باید تمامی قوانین آن را بداند

آیین نامه اجرایی قانون مقررات واردات و صادرات

دارای نکات اجرایی مختلفی در زمینه واردات است که باید تمامی این ها را وارد کننده بداند

 قانون و مقررات صادرات و واردات

این گزینه دارای نکات اجرایی زیادی درباره واردات کالا های مختلف و تعرفه آن ها را بیان می کند.

 قانون و آیین نامه امور گمرکی

دارای نکاتی در زمینه ترخیص کالا و فرایند های گمرکی می باشد که تجار و بازرگانان باید این قوانین را به خوبی بلد باشند.

مراحل واردات جرثقیل دو کابین  گرفتن کارت بازرگانی
  • اخذ کارت بازرگانی اولین مرحله برای انجام واردات و ترخیص کالا توسط تجار و بازرگانان می باشد که اگر قصد وارد کردن جرثقیل دو کابین را دارید باید برای دریافت کارت بازرگانی اقدام نماید. این کارت ها در دو نوع حقیقی و حقوقی می باشد و دارای کاربردهای مختلفی هم هستند.
آشنایی با قوانین و مقررات
  • مرحله دوم آشنایی با قوانین و مقررات به روز واردات می باشد که این قوانین معمولاً بر اساس بخشنامه هایی کشور مرتبا در حال تغییر است پس برای یک تجارت اقتصادی خوب باید اخبار و اطلاعات مربوط به این حوزه را به خوبی بلد باشیم.
انتخاب کشور
  • مرحله سوم انتخاب کشور برای وارد کردن جرثقیل های دو کابین است در این مرحله باید کشورهای مختلف را بررسی کنید و با آنها گفتگو نمایید تا بتوانیم با قوانین و مقررات آن  ها آشنا شوید و قیمت های فروش آنها را بدانید.
درخواست پیش فاکتور یا پروفرما
  • بعد از انتخاب کشور مورد نظر برای واردات نوبت به درخواست پیش فاکتور یا پروفرما است این مرحله یکی از فرایندهای مهم واردات کالا محسوب می شود و برای ثبت سفارش هم از آن استفاده می شود پیش فاکتور یک سند است که توسط فروشنده برای فرد خریدار ارسال می شود و در آن در مورد جرثقیل دو کابین به طور کامل توضیح داده شده است.
ثبت سفارش بازرگانی
  • مرحله بعد مرحله ثبت سفارش می باشد که یکی از مهمترین مراحل واردات کالا به حساب می آیند در این مرحله وارد کننده باید به سامانه ثبت سفارت وزارت صمت مراجعه نمایند و برای واردات کالای مورد نظر درخواست خود را ثبت کنند برخی از کالاهای وارداتی دارای ممنوعیت می باشند پس باید قبل از خرید کالا و انجام دادن دیگر مراحل درخواست واردات کالا توسط کارشناسان وزارت صمت بررسی شود تا کالایی خارج از قوانین و مقررات کشور خریداری و وارد نشود.
تخصیص ارز و پرداخت بین المللی ارز
  • مرحله ششم تخصیص ارز و پرداخت بین المللی ارز می باشد در این مرحله فرد وارد کننده باید ارز مورد نیاز را تهیه کنند که تهیه ارز به چند طریق انجام می شود و دولت به برخی از کالاهای اساسی ارز دولتی و ارز ترجیحی اختصاص می دهد تا بتواند بستر مناسبی برای انجام فرآیندهای واردات کالا ایجاد کند.
حمل و نقل و بیمه کالا
  • مرحله هفتم حمل و نقل و بیمه کالای مورد نظر می باشد حمل و نقل این کالاها به چند صورت انجام می شود حمل و نقل جاده ای حمل و نقل ریلی، حمل و نقل  هوایی و دریایی که با توجه به کالای خریداری شده و توافق با فروشنده یکی روش انتخاب می شود. نکته مهم برای حمل و نقل کالا این است که انتخاب روش حمل و نقل باید با استفاده از قوانین بین المللی اینکوترمز انجام شود که وارد کننده باید با این قوانین آشنا باشد.
ترخیص کالا از گمرک
  • مرحله هفتم ترخیص از کالا از گمرک می باشد بعد از انجام دادن مراحل بالا کالای خریداری شده به گمرک می‌رسد در این مرحله باید شخصی که با قوانین ترخیص کالا آشنا است با ارائه اسناد و مدارک مورد نیاز جرثقیل دو کابین خود را از گمرک ترخیص نماید.
به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-9-27
0 758

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ