واردات جرثقیل سقفی
واردات جرثقیل سقفی
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات جرثقیل سقفی

***شرایط:  جرثقیل تک کابین چرخ لاستیکی و تک کابین چرخ زنجیری و جرثقیل دو کابین با حداکثر 10 سال ساخت توسط واحدهای دارای پروانه معدن و یا تولیدی و یا بازرگانان دارای قرارداد با واحد تولیدی
02142326
واتساپ09018317541

واردات جرثقیل سقفی از گمرک

 

آیا درباره واردات جرثقیل سقفی چیزی می دانید؟ جرثقیل های سقفی دارای انواع مختلفی هستند مانند جرثقیل های تک پل رونشین، جرثقیل سقفی تک پل آویز، جرثقیل سقفی دو پل رونشین هستند.

این ماشین آلات مانند ماشین آلات دیگر دارای مراحلی برای واردات هستند که معمولاً واردات این محصولات کار افراد عادی نیست و بهتر است که برای واردات این محصولات به شرکت های بازرگانی مراجعه نماییم. این شرکت ها دارای تجربه کافی در زمینه واردات و ترخیص کالا هستند و می‌توانند کالای شما را به راحتی وارد و یا حتی ترخیص نمایند.

جرثقیل های سقفی معمولاً دارای انواع یک پل و دو پل هستند. و دروازه ای و نیم دروازه ای و همچنین جرثقیل بازویی و مونوریل هم جزو طراحی های جرثقیل های سقفی هستند. که برای محیط و شرایط کاری خاص طراحی شده اند.

جرثقیل های سقفی بیشتر در صنایع باربری و جابجایی محصول و ماشین آلات و تجهیزات سنگین استفاده می شود. این جرثقیل ها یکی از تجهیزات اصلی و مهم  در صنایع تجهیزات است که از آن برای جابجایی مواد استفاده می کنند. و جابجایی این محصولات معمولا  در محیط های صنعتی و  تعمیرگاه های سالنی و انبارها انجام می شود.

معمولاً طراحی و سازه جرثقیل های سقفی بر اساس استانداردهای روز دنیا است. یکی از مهم ترین کاربرد های  جرثقیل  سقفی تعیین ظرفیت باربری و  باربرداری و همچنین تعیین کلاس کاری آن است.

معمولاً بیشترین واردات جرثقیل ‌ها از کشورهای آلمان و چین است و معمولا کاربرد آن ها برای باربری و حمل ماشین آلات سنگین و سازه‌های بزرگ است. این جرثقیل ها بالا برنده و پایین‌ آورنده هستند که روی سازه های بزرگ نصب می شوند.

 

واردات_جرثقیل_سقفی

 

نکاتی که برای واردات جرثقیل سقفی باید بدانیم

 

  • ثبت سفارش واردات جرثقیل به همراه ارز متقاضی
  • جرثقیل های غیر خودرو نیاز به شماره گذاری ندارند
  • برای واردات جرثقیل باید حتما کارت بازرگانی داشته باشید و بر اساس مصوبه کالا در سازمان یک توسعه تجارت ثبت سفارش کنید.
  • جرثقیل های وارداتی به عنوان یک وسیله نقلیه موتوریی با مصارف خاص نیاز دارد که شماره گذاری شوند.
  • ارائه مجوز های قانونی واردات جرثقیل تنها به لحاظ مستعمل بودن بلامانع است.

 

نمونه های از جرثقیل سقفی

 

جرثقیل های سقفی دارای انواع زیادی هستند که برخی از آنها مانند: جرثقیل سقفی آویزی که معمولاً به صورت تک پل است و به حالت معلق در زیر ۲ تیر نصب شده و در سقف سالن حرکت می نماید.

قلاب جرثقیل در عرض ساختمان پوشش داده شده و در سالن هایی که در طراحی آن ها  از ستون های فلزی استفاده نشده به راحتی قابل نصب و استفاده کردن است این جرثقیل ها معمولاً ظرفیت ۱۰ تن را به راحتی جا به جا می کنند از این رو بیشتر برای انبارها صنایع بسته بندی، صنایع هوافضا و دیگر موارد از آن استفاده می کنند. جرثقیل سقفی تک پل به راحتی می تواند نیاز شما را با بهترین کیفیت انجام دهد.

 

مراحل واردات کالا مرحله اول: داشتن کارت بازرگانی

اولین مرحله برای واردات داشتن کارت بازرگانی است که تجار و یا بازرگانان باید به سازمان مورد نظر برای گرفتن این گارت مراجعه نماید و برای گرفتن این کارت اقدام نماید تا بتواند مراحل واردات و ترخیص را به خوبی انجام دهد. این کارت معمولا دارای کاربرد های زیادی است.

مرحله دوم : اطلاع داشتن نسبت به قوانین و مقررات

در این مرحله تجار باید با قوانین و مقررات لازم برای واردات آشنایی داشته باشند، چون قوانین و بخش نامه ها به طور  دوره ی عوض می شوند و هر فرد  که می خواهد کار واردات و ترخیص کالا خود را انجام دهد باید دارای اطلاعات به روز در این زمینه باشد.

مرحله سوم : انتخاب کالای مورد نظر

در مرحله ی بعد برای واردات انتخاب کالای مورد نظر است مثلا شما می خواهید جرثقیل سقفی وارد کنید باید بتوانید با مشتریان خود وارد مذاکره شوید و حتما باید به زبان آن ها آشنا باشید.

مرحله چهارم: ارسال پیش فاکتور

در مرحله چهارم ، درخواست ارسال پیش فاکتور است که یکی از اصلی ترین موارد برای واردات است در واقع یک سند است که در آن مشخصات کالاها نوشته شده است.

مرحله پنجم : نوبت ثبت سفارش

در مرحله دیگر نوبت ثبت سفارش می باشد که در این مرحله وارد کننده به سامانه ثبت سفارش می رود و درخواست خود را برای واردات ثبت می نماید.

مرحله ششم : تهیه ارز

مرحله ی بعدی این است که وارد کننده باید اقدام به تهیه ارز نماید که بتواند هزینه کالا ها را بپردازد.

و بعد از پرداخت ارز  نوبت به تعیین نوع حمل و نقل می رسد که شما انتخاب می کنید که کالای شما به چه روشی برای شما ارسال شود.

مرحله آخر : ترخیص کالا

مرحله ی آخر نوبت به ترخیص کالا می رسد. که باید جرثقیل های سقفی خود را از گمرک تحویل بگیرید.

 

ارتباط با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

 

با توجه به مواردی که گفته شد بهتر است برای واردات جرثقیل سقفی و یا هر کالای دیگری حتما به سراغ افراد با تجربه در این زمینه بروید. در همین راستا جهت مشاوره رایگان و تخصصی با کارشناسان ما با شماره های 02142326 و همچنین واتساپ به شماره 09018317541 در ارتباط باشید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-10-18
0 664

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ