واردات دستگاه تولید ماسک پزشکی
واردات دستگاه تولید ماسک پزشکی
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات دستگاه تولید ماسک پزشکی

چرایی و چگونگی واردات دستگاه تولید ماسک پزشکی

 

واردات دستگاه تولید ماسک پزشکی

 

 

امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا، استفاده از ماسک پزشکی افزایش یافته است؛ در نتیجه واردات دستگاه تولید ماسک پزشکی به تجارتی پر سود تبدیل شده است. واردات دستگاه‌های تولید ماسک پزشکی و خرید این دستگاه، می تواند هم به پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا کمک کند و هم روش خوبی برای درآمد زایی باشد.

ویژگی های مورد نیاز برای واردات دستگاه‌های تولید ماسک پزشکی

برای واردات دستگاه تولید ماسک پزشکی باید دستگاه مورد نظر ویژگی های به خصوصی داشته باشد تا در ترخیص دستگاه تولید ماسک پزشکی و اخذ مجوز بهداشت، اخذ مجوز IRC و اخذ مجوز صنعت و معدن مشکلی به وجود نیاید.

دو مورد از مهم ترین ویژگی ها برای واردات دستگاه‌های تولید ماسک پزشکی، مجهز بودن به تونل استریل با اشعه UV (برای استریل کردن ماسک ها) که نم و رطوبت ایجاد نکند و داشتن هومینگ اتوماتیک برای نقطه زنی است.

از دیگر ویژگی هایی که باعث می شود ترخیص دستگاه تولید ماسک پزشکی راحت تر انجام شود و دستگاه شما دارای استانداردهای کیفی مورد نیاز باشد، موتور دارای اینورتر (برای مصرف برق کمتر)، کانتر جداسازی (با توجه به تعداد مورد نیاز و سایز ماسک ها) و … است.

به وسیله بعضی از این دستگاه ها می توان تاریخ تولید و انقضا را هم بر روی ماسک ها درج کرد.

روش های حمل و نقل تجهیزات پزشکی

برای واردات دستگاه تولید ماسک پزشکی چندین روش حمل و نقل وجود دارد که با توجه به زمان و بودجه خود می توانید یکی از این روش ها را انتخاب کنید.

روش های کلی، حمل و نقل دریایی، زمینی، ریلی و هوایی هستند که در میان این روش ها برای واردات و ترخیص دستگاه تولید ماسک پزشکی، حمل و نقل به روش دریایی کاربرد بیشتری دارد.

شرایط ترخیص دستگاه‌های تولید ماسک پزشکی

در شرایط کنونی و با توجه به بحران شیوع ویروس کرونا، اخذ مجوز بهداشت و اخذ مجوز صنعت و معدن ساده تر شده است تا امر ترخیص دستگاه تولید ماسک پزشکی آسان تر شود. اداره گمرک هم مراحل اداری را ملاک عمل قرار نمی دهد تا واردات دستگاه ماسک پزشکی ساده تر انجام شود و نیاز کشور برطرف شود.

چرا باید از ماسک پزشکی استفاده کنیم؟

با توجه به گسترش ویروس کرونا، استفاده از ماسک های پزشکی برای جلوگیری از شیوع این بیماری ضرورت دارد. در اماکن عمومی که در تماس با دیگر افراد جامعه هستیم و خطر ابتلا به بیماری کرونا افزایش می یابد، استفاده از ماسک پزشکی باعث می شود که ویروس از راه تنفسی منتقل نشود. همچنین ماسک پزشکی با پوشاندن دهان و بینی، می تواند مانع لمس آن ها توسط دستان آلوده شود. در نتیجه استفاده از ماسک پزشکی در پیشگیری از بیماری کرونا می تواند بسیار موثر واقع شود. پس واردات دستگاه تولید ماسک پزشکی، در بازه حساس کنونی امری مهم تلقی می شود.

واردات دستگاه‌های تولید ماسک پزشکی برای انواع ماسک ها

ماسک های پزشکی انواع گوناگونی دارند. ماسک های FFP دارای استانداردهای اروپایی هستند و ماسک های سری N منطبق بر استانداردهای آمریکایی طراحی شده اند.( عددی که مقابل حرف N ذکر می شود، بیانگر میزان فیلتراسیون ذرات معلق هواست.)

ترخیص دستگاه تولید ماسک پزشکی برای هریک از انواع ماسک ها نیاز به اخذ مجوز IRC دارد. همچنین اخذ مجوز بهداشت و اخذ مجوز صنعت و معدن نیز برای واردات دستگاه‌های تولید ماسک پزشکی الزامی است.

بیشتر بدانید :

فناوری های مورد استفاده در بعضی انواع دستگاه‌های تولید ماسک پزشکی

در واردات دستگاه تولید ماسک پزشکی، برخی از این دستگاه ها ویژگی هایی دارند که به اخذ مجوز بهداشت، اخذ مجوز صنعت و معدن و اخذ مجوز IRC آن ها کمک می کند. در ادامه به بررسی بعضی از این ویژگی ها می پردازیم.

بعضی از دستگاه های تولید ماسک، دارای سنسور هشدار دهنده هستند. در این دستگاه ها اگر مشکل داخلی به وجود بیاید که بتواند به دستگاه آسیب بزند، این سنسور فعال شده و دستگاه به شکل اتوماتیک خاموش می شود تا از خرابی دستگاه جلوگیری شود.

در ترخیص دستگاه تولید ماسک پزشکی، برخی از این دستگاه ها تابلو برق پیشرفته دارند تا اگر مشکلی به وجود آمد به راحتی بتوان عیب دستگاه را پیدا کرد و آن را رفع نمود تا از این طریق عمر دستگاه بیشتر شود.

بعضی از دستگاه های تولید ماسک دارای سنسور تشخیص اتمام پارچه هستند. به این ترتیب کمی پیش از آن که پارچه دستگاه تمام شود، دستگاه اخطار می دهد و از فعالیت بازمی ایستد تا از فعالیت اضافه آن و مصرف برق بیشتر جلوگیری شود.

ارتباط با کارشناسان مشاور جهت واردات دستگاه تولید ماسک پزشکی

قابل توجه تجار و واحدهای تولیدی محترم، جهت واردات تجهیزات پزشکی و کالای خود با شماره های زیر در ارتباط باشید:

شماره دفتر :  02142326

شماره واتساپ : 09018317541

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-6-23
0 526

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ